Zapewnienie zaplecza logistyczno-hotelowego związanego z pracami terenowymi w trakcie opracowania publikacji nt. higieny wytwarzania produktów pszczelich (wynajem auta, usługi hotelowe i gastronomiczne)
Data wydania | 2019-02-25 |
---|---|
Tytuł | Zapewnienie zaplecza logistyczno-hotelowego związanego z pracami terenowymi w trakcie opracowania publikacji nt. higieny wytwarzania produktów pszczelich (wynajem auta, usługi hotelowe i gastronomiczne) |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2019-03-01 |
W okresie od marca do 20 listopada 2019 r. planowane są prace terenowe obejmujące wizytacje w pasiekach położonych na terenach wiejskich województwa podlaskiego z udziałem zamiejscowego eksperta, przedstawicieli urzędu marszałkowskiego, jak też reprezentantów podmiotów współpracujących. Końcowym etapem będzie spotkanie podsumowujące w Białymstoku. Zrealizowanie przedsięwzięcia wymaga zapewnienia określonych usług/świadczeń o charakterze logistycznym, które zebrano w ramach niniejszego zapytania do kompleksowej realizacji. Wykonawca o terminie realizacji poszczególnych etapów będzie powiadamiany z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (o ile Strony nie uzgodnią krótszego terminu) - szczegóły zapytania wraz z projektem umowy i formularzem ofertowym znajdują się w załącznikach:
1) Obsługa objazdu terenowego nr 1 (przewidywany termin marzec/kwiecień)
- zapewnienie samochodu osobowego, w tym koszty eksploatacji (2 dni, rozliczenie przebiegu wg faktycznego zapotrzebowania)
- nocleg w hotelu *** centrum Białegostoku (1 os.),
- zapewnienie obiadu podczas spotkań roboczych (do 12 os. - wg faktycznego zapotrzebowania).
2) Obsługa objazdu terenowego nr 2 (przewidywany termin kwiecień/ maj/ czerwiec)
- zapewnienie samochodu osobowego, w tym koszty eksploatacji (2 dni, rozliczenie przebiegu wg faktycznego zapotrzebowania),
- nocleg w hotelu *** centrum Białegostoku (1 os.),
- zapewnienie obiadu podczas spotkań roboczych (do 12 os. - wg faktycznego zapotrzebowania).
3) Obsługa spotkania podsumowującego (przewidywany termin październik/ listopad)
- zapewnienie sali na 50 os. w Białymstoku,\
- zapewnienie bufetu kawowego w ilości do 50 os. (wg faktycznego zapotrzebowania),
- nocleg w hotelu *** centrum Białegostoku (1 os.).
Uwaga: Zamawiający na realizację zlecenia przeznacza kwotę do 5000 zł brutto.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Biacomex S.A. Biuro podróży, ul. Elewatorska 11/1; 15-620 Białystok – cena oferty brutto 4 940 zł.
Metryka strony