ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE WYMIANY OPON W SAMOCHODACH SŁUŻBOWYCH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO W ROKU 2019.

Data wydania 2019-01-21
Tytuł ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE WYMIANY OPON W SAMOCHODACH SŁUŻBOWYCH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO W ROKU 2019.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2632.5.2019
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2019-01-25

Białystok, 21.01.2019

BA-I.2632.5.2019

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Zapraszam do złożenia oferty na wymianę opon w samochodach służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Wymiana opon odbywać się będzie w okresie od dnia podpisania umowy do końca 2019 r.

 A) Opis zadania

 W zakres zapytania ofertowego wchodzi wymiana opon wg usług wyszczególnionych w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) załączonym do niniejszego zapytania w ilości wynikającej z potrzeb Zamawiającego do kwoty 7000,00 zł brutto.

 B) Inne warunki i ustalenia

1. Wykonawca będzie dokonywał wymiany opon sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w punkcie usługowym wymiany opon położonym w odległości nie dalszej niż 10 km (optymalna trasa dojazdu wyznaczona w portalu Targeo lub Mapy Google) od siedziby Zamawiającego położonej przy ul. K.S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku.

2. Wykonawca powinien dysponować:

a) min. dwoma zadaszonymi stanowiskami do wymiany opon wyposażonymi w urządzenia do demontażu i wyważania, spełniające odrębne przepisy obowiązujące na terenie kraju, w szczególności w zakresie warunków użytkowania pomieszczeń i prawa pracy,

b) niezbędnym oprzyrządowaniem do diagnostyki i pomiarów,

c) dozorowanym parkingiem zapewniającym bezpieczne przechowywanie serwisowanych samochodów i znajdującego się w nich wyposażenia,

d) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

pracownikami - min. trzy osoby, posiadającymi min. trzyletni staż pracy bezpośrednio przy wymianie opon w serwisie oponiarskim,

3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych powyżej w pkt. 2.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji robót zgodnie z jego potrzebami. Kwota podana w cz. A jest kwotą szacunkową. Nie wykorzystanie pełnej kwoty nie może powodować zmiany w zakresie cen wynikających z oferty Wykonawcy ani innych roszczeń.

5. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się sukcesywnie, wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie i na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie. Niezgodności w powyższym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur przez Zamawiającego, jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego lub wypowiedzeniem umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.

6. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę obowiązują dla wszystkich marek samochodów Zamawiającego niezależnie od rozmiaru opony.

7. Każdorazowo do wystawionej faktury Wykonawca dostarczy listę z podpisami kierowców potwierdzającymi wymianę opon w poszczególnych pojazdach.

8. Oferta powinna być przygotowana poprzez wypełnienie Formularza ofertowego (załącznik nr 1) i złożona w wersji papierowej lub drogą elektroniczną.

9. Cena zaproponowana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszt związane z wykonaniem usługi, m.in. mycie opon i felg, zapakowanie do worków foliowych.

10. Zamawiający zachowuje sobie prawo odwołania postępowania lub zmiany jego warunków w trakcie postępowania bez podania przyczyn, o czym poinformuje drogą e-mail lub na stronie internetowej Urzędu

C) Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty z podaniem znaczenia (wagi) tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Cena wyliczona wg Formularza ofertowego -100%

2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone jednakowe oferty, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryteruim wyboru.

4. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych przez nich ofert.

5. Oferty niekompletne – nie zawierające dokumentów wymienionych w cz.E pkt.2 lub niespełniające warunków opisanych w niniejszym zapytaniu będą odrzucone jako niespełniające warunków Zapytania ofertowego.

D) Terminy

Wymagany termin wykonania usług: sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od daty podpisania umowy do 31.12.2019 r.

Termin przystąpienia do realizacji: każorazowo w przeciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia potrzeby wykonania usługi przez Zamawiającegow lub w uzgodnionym przez Zamawiającego terminie.

Termin złożenia oferty: 25.01.2019 do godziny 13.00.

Termin płatności faktur: 21 dni.

E) Sposób złożenia oferty

1. Oferty należy złożyć poprzez wypełnienie załączonego Formularza ofertowego, w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Wymiana opon – 2019” w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. K.S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 lub drogą e-mail na adres: ba@wrotapodlasia.pl

2. Do oferty proszę dołączyć:

1) dane rejestrowe Wykonawcy,

2) referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem,

3) oświadczenie, o którym mowa w cz. B pkt. 3.

3. Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552 lub do Pana Wojciecha Laskowskiego, tel. 85 66 54 557, 691 554 135.   

W załączeniu:

  1. Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego - Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego - Wykaz pojazdów objętych serwisem oponiarskim.
  3. Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego -Wzór umowy nr BA-I.2632.26.2018.

     

W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma : UNIMOT 1 s.j. Twarowski i wspólnicy 15-399 Białystok, ul. Handlowa 7 – suma netto 260,40 PLN.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Magdalena Bagińska

Wprowadzający: Magdalena Bagińska

Data modyfikacji: 2019-02-19

Opublikował: Magdalena Bagińska

Data publikacji: 2019-01-21

Rejestr zmian