Zapytanie ofertowe na remont instalacji telewizji przemysłowej w zakresie systemu kamer zewnętrznych w siedzibie UMWP przy ul. Poleskiej 89 w Białymstoku.
Tytuł | Zapytanie ofertowe na remont instalacji telewizji przemysłowej w zakresie systemu kamer zewnętrznych w siedzibie UMWP przy ul. Poleskiej 89 w Białymstoku. |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BA-I.2510.10.2017 |
Kategoria | Roboty Budowlane |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2017-11-20 |
Biuro Administarcyjno-Gospodarcze Białystok, dnia 13.11.2017 r.
BA-I-2510.10.2017
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na remont instalacji telewizji przemysłowej w zakresie systemu kamer zewnętrznych w siedzibie UMWP przy ul. Poleskiej 89 w Białymstoku.
A) Opis przedmiotu zamówienia
W zakres remontu wchodzi wymiana kamer zewnętrznych systemu telewizji przemysłowej w ilości 13 szt., podłączenie i dostawa do wymienionych kamer rejestratora i komputera (komputer po stronie Zamawiającego), demontaż starych kamer, uruchomienie i ustawienie parametrów instalowanych urządzeń.
Wykaz podstawowych urządzeń i materiałów:
1) Kamery zewnętrzne IP – szt.13 – Hikvision DS.-2CD1641FWD-I lub GANZ ZN8-BADMZ56HE
2) Rejestrator IP – szt.1 – Hikvision DS-7616NIE2/A PoE lub GANZ NR8-16M74-0
3) Puszki przyłączeniowe/adaptery– szt. 13 Hikvision DS.-1260ZJ lub GANZ ZA8-CBK633
4) Dyski twarde do pracy ciągłej zapewniające 30 dniowe przechowywanie obrazu, pojemność min. 4 TB – szt.2
5) Materiały pomocnicze niezbędne do realizacji – 1kpl.
6) Wykonanie prac – 1kpl.
B) Inne informacje:
Postępowanie jest prowadzone w ramach procedury wewnętrznej Zamawiającego obowiązującej do kwoty 30 000 EURO .
C) Dodatkowe ustalenia
Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz ofertowy – wzór Formularza ofertowego stanowi Załącznik do Zapytania ofertowego.
D) Kryterium wyboru ofert:
Cena 100%
E) Terminy
Termin złożenia oferty: 20.11.2017 r. (poniedziałek) do godziny 12:30
Wykonanie usługi: do 16.12.2017 r.
F) Sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Zapytanie ofertowe – remont kamer zewnętrznych” w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 w terminie do dnia 20.11.2017 r. do godz.12:30 na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik do niniejszego zapytania.
Do oferty proszę dołączyć dane rejestrowe Wykonawcy oraz referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania usług teletechnicznych objętych zapytaniem.
Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Tomasza Greś, tel. 85 6654552, 609096310, Pana Mirosława Jakimowicza tel. 85 6654558, 609970127.
„ Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na remont instalacji telewizji przemysłowej w zakresie systemu kamer zewnętrznych w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy Poleskiej 89 ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma: ALAR Andrzej Rogalski; 15-545 Białystok ul. Ciołkowskiego 24; NIP: 542-102-37-39.
Realizacja zakresu prac określonych w Zapytaniu ofertowym nr BA-I.2512.10.2017 z dnia 13.11.2017r. została wyceniona na kwotę: 15 287,67 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt siedem 67/100) brutto z podatkiem VAT.”
Metryka strony