Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę pieczątek, wkładów gumowych oraz wkładów tuszujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.
Data wydania | 2021-12-06 |
---|---|
Tytuł | Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę pieczątek, wkładów gumowych oraz wkładów tuszujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1. |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BG.1.56.2021 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2021-12-13 |
Białystok, dnia 1 grudnia 2021 r.
BG.2601.1.56.2021
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na sukcesywne wykonanie i dostawę pieczątek, wkładów gumowych oraz wkładów tuszujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.
A. Opis zadania
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa pieczątek, wkładów gumowych oraz wkładów tuszujących wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania.
- Pieczątki, wkłady gumowe oraz wkłady tuszujące powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 do pokoju 025.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
- Technika wykonania gumki z tekstem – laserowa.
- Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną z określeniem rodzaju, treści, ilości pieczątek oraz wskazaniem terminu realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
- Wykonawca wykona projekt graficzny pieczątki w skali 1:1 w ciągu 3 godzin od momentu złożenia zamówienia i przekaże Zamawiającemu do akceptacji w formie elektronicznej umożliwiającej odczyt w programach pakietu MS Office lub w formacie PDF. Zamawiający niezwłocznie dokona akceptacji projektu lub przekaże stosowne zmiany.
- Wykonawca gwarantuje precyzyjne odbicie wykonanych pieczątek i trwałość gumki zarówno w nowych automatach jak również w używanych, otrzymanych od Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia przesłanego drogą elektroniczną: a) w trybie standardowym – maksymalnie do 2 dni roboczych liczonych od dnia następnego, od akceptacji projektu przez Zamawiającego. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy; b) w trybie ekspresowym – w ciągu 3 godzin od momentu akceptacji
- Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy ok. 30% zamówień w trybie ekspresowym.
- Wykonawca w pierwszej kolejności wykorzysta używane automaty otrzymane od Zamawiającego – przywrócenie automatów do stanu używalności i czystości leży
w gestii Wykonawcy. W automatach tych powinny być zastosowane oryginalne wkłady tuszujące przeznaczone do danego modelu automatu. - Wykonawca jest zobowiązany udzielić na dostarczone nowe pieczątki 12 miesięcznej gwarancji jakości, której bieg rozpocznie się od daty dostarczenia przedmiotu umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy pieczątek, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.
B. Termin wykonania
Termin realizacji zadania – od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. lub do dnia wyczerpania kwoty przyznanej na realizację umowy (w zależności od tego, co nastąpi w pierwszej kolejności).
C. Istotne postanowienia przyszłej umowy
- Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
- Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z Umową i warunkami Zapytania ofertowego.
- Wykonawca wystawiać będzie faktury w oparciu o ceny jednostkowe, zamieszczone w Formularzu ofertowym.
- Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.
- Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, potencjał i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
D. Kryteria wyboru oferty
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.
E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych pieczątek wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania oraz w podsumowaniu – wyliczeniu łącznej wartości brutto.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.\
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
b) wypełniony Formularz Ofertowy, będący Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania. - Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 022 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa pieczątek”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone
po terminie nie będą rozpatrywane. - Termin złożenia oferty: do dnia 13 grudnia 2021 r. do godziny 10.00.
- Ewentualne zapytania proszę kierować do: Emilii Borowskiej – e-mail: emilia.borowska@wrotapodlasia.pl.
F. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok,
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 (www.bip.umwp.wrotapodlasia.pl).
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).
4) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.
G. Uwagi
- Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 60 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
- Za automat uważa się fabrycznie nowy samotuszujący, wykonany z trwałego tworzywa sztucznego, wyposażony w łatwo wymienialną, fabrycznie nową wkładkę w kolorze wskazanym przez Zamawiającego oraz okienko indeksowe umożliwiające identyfikację.
- Za automat szkieletowy uważa się fabrycznie nowy samotuszujący automat szkieletowy, obudowa i rdzeń metalowy wyposażony w łatwo wymienialną wkładkę tuszującą oraz okienko indeksowe ułatwiające identyfikację pieczątki. Data w wersji: dd-mm-rrrr z możliwością ustawienia daty na kolejnych 10 lat.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
- Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
- Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną lub telefonicznie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki do Zapytania ofertowego:
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy;
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
Białystok 20 grudnia 2021 r.
BG.2601.1.56.2021
INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY
W dniu 17 grudnia 2021 r. Zamawiający podpisał umowę nr BG.2601.1.56.2021 z Wyłonionym Wykonawcą firmą „Mapen spółka jawna Paweł Oksieńczuk, Mariusz Jóźwik”, ul. Rzemieślnicza 31/1, 15-773 Białystok – kwota brutto 16 134,68 zł
Zamawiający informuje o pomyłce pisarskiej.
"Informacja z wyłonienia wykonawcy" została umieszczona 15 grudnia, a nie jak jest napisane 14 grudnia.
Białystok 14 grudnia 2021 r.
BG.2601.1.56.2021
INFORMACJA Z WYŁONIENIA WYKONAWCY
W wyniku przeprowadzonego postępowania pn.: „Sukcesywne wykonanie i dostawę pieczątek, wkładów gumowych oraz wkładów tuszujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1” na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył: „Mapen spółka jawna Paweł Oksieńczuk, Mariusz Jóźwik”, ul. Rzemieślnicza 31/1, 15-773 Białystok – kwota brutto 16 134,68 zł
Białystok. 13 grudnia 2021 r.
BG.2601.1.56.2021
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W dniu 13 grudnia 2021 r. o godzinie 10.35, komisja dokonała otwarcia ofert w postępowaniu przeprowadzonym w formie zapytania ofertowego pn.: „Sukcesywne wykonanie i dostawę pieczątek, wkładów gumowych oraz wkładów tuszujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1”.
W ramach postępowania wpłynęła 1 oferta, od potencjalnego Wykonawcy:
Nr oferty |
Wykonawca |
Cena brutto zamówienia |
Data wpływu |
1.
|
„Mapen spółka jawna Paweł Oksieńczuk, Mariusz Jóźwik” ul. Rzemieślnicza 31/1 15-773 Białystok |
16 134,68 zł |
data wpływu: 09/12/2021 godz. 11;14 |
Metryka strony