Zamówienie na dostawę pakietu oprogramowania biurowego

Data wydania 2021-10-05
Tytuł Zamówienie na dostawę pakietu oprogramowania biurowego
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia DSI-II.1333.11.2021
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2021-10-15

DSI-II.1333.11.2021

 

Opis przedmiotu zamówienia – Dostawa oprogramowania

 

LP

Nazwa

Ilość

1.        

Pakiet biurowy MS OFFICE lub produkt równoważny

102

 

 

 

Przedmiotem zamówienia jest pakiet biurowy MS Office lub produkt równoważny przeznaczony do instalacji na komputerach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Z uwagi na to, że pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego posługują się pakietami biurowymi Microsoft Office w wersjach 2007/2010/2013/2016/2019, oferowany produkt powinien zapewnić kompatybilność z wyżej wymienionym oprogramowaniem.

 

  • Warunki ogólne:

Warunki ogólne

Oprogramowanie powinno pochodzić z legalnej dystrybucji oraz być przeznaczone do sprzedaży na terenie Polski.

Oprogramowanie nowe, nie dopuszcza się licencji z rynku wtórnego.

Licencja bezterminowa.

Możliwość przenoszenia/instalacji na inny komputer co 90 dni lub częściej.

Możliwość instalacji na dowolnym komputerze w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego.

Nośnik tradycyjny(CD/DVD) lub wersja elektroniczna do pobrania.

Polska wersja językowa, lub wielojęzyczna z możliwością wyboru języka polskiego.

Typ/sposób licencjonowania: dowolny, dopuszczony przez producenta do zastosowania w administracji publicznej (np. OPEN/MOLP Gov, Medialess, ESD, Box itp.)

Oprogramowanie oraz plany licencyjne nie są oparte o rozwiązania chmury, oraz nie wymagają stałych opłat w okresie używania zakupionego produktu.

Instalacja w Windows 10

 

  • Warunki równoważności oprogramowania:
    1. Na Pakiet oprogramowanie biurowego składają się następujące aplikacje:
      • edytor tekstów,
      • arkusz kalkulacyjny,
      • narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
      • narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami),

 

  1. Wymagania ogólne Pakietu oprogramowania biurowego:
    • Pakiet oprogramowania biurowego powinien być oprogramowaniem w wersji najnowszej dostępnej w momencie złożenia ofert,

 

  1. Wymagania funkcjonalne, które pakiet biurowy musi spełniać poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
    • pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika,
    • oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:
    • posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
    • ma zdefiniowany układ informacji w postaci xml zgodnie z załącznikiem 2 rozporządzenia rady ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
    • oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców,
    • w skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy),
    • do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim,
    • oprogramowanie musi umożliwiać automatyczne odzyskiwanie dokumentów elektronicznych w wypadku nieoczekiwanego zamknięcia aplikacji spowodowanej np. nagłą utratą zasilania komputera.

 

  1. Edytor tekstów musi umożliwiać:
    • edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty,
    • wstawianie oraz formatowanie tabel,
    • wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych,
    • wstawianie oraz formatowanie obrazów i klipów wideo,
    • wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne),
    • automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków,
    • automatyczne tworzenie spisów treści,
    • formatowanie nagłówków i stopek stron,
    • śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w dokumencie z zachowaniem oznaczeń miejsc wprowadzenia śledzonych zmian oraz umieszczania komentarzy,
    • nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności,
    • określenie układu strony (pionowa/pozioma),
    • wydruk dokumentów,
    • wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną,
    • pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2007/2010/2013/2016/2019 wykorzystywanych przez zamawiającego z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu,
    • zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.

 

  1. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
    • tworzenie raportów tabelarycznych,
    • tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych,
    • tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu,
    • tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki xml, webservice),
    • obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych, narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych,
    • tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych,
    • wyszukiwanie i zamianę danych,
    • wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego,
    • nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie,
    • nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności,
    • formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem,
    • zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku,
    • zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2007/2010/2013/2016/2019 wykorzystywanych przez zamawiającego, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń,
    • zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.

 

  1. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
    • przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą:
      • prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego,
      • drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek,
      • zapisanie, jako prezentacja tylko do odczytu,
    • nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji,
    • opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera,
    • umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo,
    • umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego,
    • odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym,
    • możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów,
    • prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera,
    • Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2007/2010/2013/2016/2019 wykorzystywanych przez Zamawiającego.

 

  1. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:
    • pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego,
    • przechowywanie wiadomości na serwerze lub w lokalnym pliku tworzonym z zastosowaniem efektywnej kompresji danych,
    • filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców,
    • tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną,
    • automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule,
    • tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy,
    • oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia,
    • zarządzanie kalendarzem,
    • udostępnianie kalendarza innym użytkownikom,
    • przeglądanie kalendarza innych użytkowników,
    • zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach,
    • zarządzanie listą zadań,
    • zlecanie zadań innym użytkownikom,
    • zarządzanie listą kontaktów,
    • udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom,
    • przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników,
    • możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników,

 

 

Pozostałe ustalenia:

  1. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę poprawnie wystawionej faktury zgodnie z umową (wzór umowy stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
  2. Przekazanie przedmiotu umowy musi nastąpić nie później niż 14 dni od daty podpisania umowy.
  3. Kryterium wyboru ofert stanowi cena 100%
  4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Do oferty powinno być dołączone upoważnienie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
  6. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach gdy:
    • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
    • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
  1. Oferty należy składać wyłącznie na Załączniku nr 2 Formularz Oferty w następujący sposób:
  1. drogą elektroniczną na adres: si@wrotapodlasia.pl . Oferta powinna być zabezpieczona hasłem, które zostanie przesłane Zamawiającemu w ciągu 30 minut od upływu terminu składania ofert (przesłanie hasła: 15.10.2021 r., w godzinach 12:00 – 12:30). Zamawiający wymaga, aby oferta złożona w formie elektronicznej była równoznaczna z ofertą papierową. Oferta powinna być również opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do działania w imieniu Wykonawcy, lub powinien to być skan oferty podpisanej przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy, lub
  2. ofertę w formie papierowej, którą należy przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, Departament Społeczeństwa Informacyjnego, ul. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok (na kopercie powinien być umieszczony dopisek: „Oferta – dostawa oprogramowania biurowego. Nie otwierać”).
  1. Oferty należy złożyć osobiście lub drogą elektroniczną do dnia 15.10.2021 r., do godz. 12.00.
  2. Ofert przesłane drogą elektroniczną niezaszyfrowane lub gdy hasło nie zostanie przesłane w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt:

Pani Joanna Pawluczuk tel. 512530659 lub wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: joanna.pawluczuk@wrotapodlasia.pl

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Wzór umowy

Załącznik nr 2 – Formularz oferty

 

 

Pytania i odpowiedzi:

Pytanie:
Czy Zamawiający wymaga dostarczenia najnowszej wersji MS Office 2021?

Odpowiedź:
W związku z pojawieniem się nowej wersji MS Office już po przygotowaniu postępowania, Zamawiający nie wymaga dostarczenia MS Office 2021. MS Office 2019 będzie traktowany jako spełniający wymagania Zamawiającego.

Informujemy, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma

Softflix sp. z o.o., ul. 1 Maja 53/13, 46-020 Opole – 96 028,34zł brutto

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Joanna Pawluczuk

Wprowadzający: Joanna Pawluczuk

Data modyfikacji: 2021-10-18

Opublikował: Joanna Pawluczuk

Data publikacji: 2021-10-05

Rejestr zmian