„Świadczenie usług operatora infrastruktury sportowo – rekreacyjnej zlokalizowanej przy jeziorze Szelment Wielki”

Data wydania 2021-08-31
Tytuł „Świadczenie usług operatora infrastruktury sportowo – rekreacyjnej zlokalizowanej przy jeziorze Szelment Wielki”
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BZP.272.41.2021
Kategoria Usługi
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2021-09-13
Województwo Podlaskie : „Świadczenie usług operatora infrastruktury sportowo – rekreacyjnej zlokalizowanej przy jeziorze Szelment Wielki”
OGŁOSZENIE O KONCESJI - Usługi

Identyfikator postępowania: d3461a65-4020-4394-a8ac-d78ce6dd32d8
Numer postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych: 1100000156-N-2021
Data zamieszczenia ogłoszenia: 31.08.2021
Zamieszczenie ogłoszenia jest obowiązkowe
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podlaskie , krajowy numer identyfikacyjny 05065840400000, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego  1 , 15-888  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 45 51, , e-mail zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, , faks 85 665 46 42.
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Lokalizacja adresu jednostki terytorialnej poziomu NUTS 3: PL 841
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: art. 2 pkt 11 lit. a
Przedmiot działalności: Ogólne usługi publiczne
I. 1) PODMIOT, KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY POWIERZYŁ PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA: , krajowy numer identyfikacyjny , ul.   ,  woj. , państwo , tel. , e-mail , faks .
Adres strony internetowej (URL):
I.3) UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW KONCESJI I KOMUNIKACJA Z WYKONAWCAMI:
Nieograniczony i pełny (poza częścią informacji zastrzeżonych przez zamawiającego) dostęp do dokumentów koncesji można uzyskać pod adresem (URL):
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Z uwagi na szczególne względy techniczne związane z bezpieczeństwem lub poufnym charakterem informacji, o których mowa w art. 24 ust. 3 ustawy o umowie koncesji, zamawiający zastrzega dostęp do niektórych dokumentów koncesji Nie
a) uzasadnienie zastrzeżenia części dokumentów koncesji:
b) sposób przekazywania przez zamawiającego zastrzeżonej części dokumentów koncesji, inny niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej, albo sposób umożliwienia dostępu do tej części dokumentów koncesji:
c) wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:

Sposób albo sposoby komunikowania się z wykonawcami w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) Nie
Osobiście: Nie
Przez posłańca Nie
Przy użyciu faksu Nie
Przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Tak
Wskazanie (nazwa) tych środków komunikacji elektronicznej oraz, jeżeli zamawiający przewiduje podanie tej informacji w ogłoszeniu, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym wymagania dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja w postępowaniu odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia (w zakładce dedykowanej postępowaniu). 2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub iich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. PEŁNE INFORMACJE DOT. WYMAGAŃ TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH, W TYM WYMOGI DOT. UŻYCIA PODPISU ELEKTRONICZNEGO ZOSTAŁY OPISANE W ROZDZIALE XII OPIS POSTĘPOWANIA O ZAWARCIE UMOWY KONCESJI.
Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i inną korespondencję do zamawiającego należy przesyłać:
Na adres:Nie

W przypadku komunikowania się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej elektronicznie na adres (URL)::Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający dopuszcza sporządzenie i przedstawienie ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne, o których mowa w art. 69 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT UMOWY KONCESJI

>Nazwa koncesji nadana przez zamawiającego:
„Świadczenie usług operatora infrastruktury sportowo – rekreacyjnej zlokalizowanej przy jeziorze Szelment Wielki”
Numer referencyjny postępowania: (jeżeli dotyczy):
BZP.272.41.2021

Umowa koncesji dotyczy projektu lub programu wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Nazwa projektu/programu:

II.2 Rodzaj umowy koncesji:
Roboty budowlane:
Usługi: Tak

II.3 Informacja o częściach:
Czy koncesja jest podzielona na części, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:Nie
Oferty można składać w odniesieniu do:


Maksymalna liczba części przedmiotu umowy koncesji, w których umowa może być zawarta z tym samym wykonawcą

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy koncesji łącznie w odniesieniu do następujących części lub grup części Nie

II.4 Krótki opis przedmiotu umowy koncesji: (charakter, wielkość, lub zakres, rodzaj i ilość usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania lub wymagań):

II.4.1 Opis potrzeb, oczekiwań i wymagań zamawiającego dotyczących przedmiotu umowy koncesji, które powinny zostać spełnione w ramach danego postępowania o zawarcie umowy koncesji albo w ramach danej części postępowania w przypadku podziału koncesji na części

II.4.2 Umowa koncesji obejmuje opcje

II.4.3 Zamawiający przewiduje przedłużanie okresu obowiązywania umowy koncesji

II.4.4 Czy w odniesieniu do opisu przedmiotu umowy koncesji zamawiający uwzględnił wymagania dotyczące poziomów oddziaływania na środowisko i klimat lub wymagania dostosowania do określonych potrzeb (projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), w tym potrzeb osób niepełnosprawnych

II.5 Główny kod CPV:79993000-1
Dodatkowe kody CPV:(jeżeli dotyczy)

II.6 Szacunkowa wartość umowy koncesji:(jeżeli dotyczy):
Wartość bez VAT:  1573467   Waluta:  PLN

II.7) Szacunkowa wartość umowy koncesji, stanowiącej przedmiot postępowania, którego dotyczy ogłoszenie w przypadku udzielania koncesji w częściach, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania:(jeżeli dotyczy):
Wartość bez VAT:    Waluta: 

II.8 Okres obowiązywania umowy koncesji:
Okres w miesiącach:36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.8 Informacje dodatkowe(jeżeli dotyczy):


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM, FINANSOWYM, TECHNICZNYM I ZAWODOWYM ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O ZAWARCIE UMOWY KONCESJI

III.1. KRYTERIA KWALIFIKACJI DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1 Kryteria dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej(jeżeli dotyczy):
Wykaz (nazwa)kryteriów kwalifikacji wraz z krótkim opisem ze wskazaniem wymagań minimalnych dotyczących oczekiwanego poziomu spełniania kryterium, jeżeli jest wymagany oraz krótki opis sposobu zastosowania kryterium:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają kryteriów kwalifikacji udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. wykazania: a) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 78 673,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt trzy złote 00/100); b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem koncesji na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) złotych;

III.1.2 Kryteria dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej(jeżeli dotyczy):
Wykaz (nazwa) kryteriów kwalifikacji wraz z krótkim opisem ze wskazaniem wymagań minimalnych dotyczących oczekiwanego poziomu spełniania kryterium, jeżeli jest wymagany oraz krótki opis sposobu zastosowania kryterium:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają kryteriów kwalifikacji udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykazania: a) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o zawarcie umowy koncesji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zarządza lub zarządzał, w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy działalności, co najmniej 1 kompleksem infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, w skład którego wchodzi co najmniej wyciąg nart wodnych lub wyciąg narciarski. b) dysponowania potencjałem technicznym; c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu koncesji.
Umowa koncesji jest zastrzeżona dla wykonawców mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnych oraz dla innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych:    Nie
III.2 PODSTAWY WYKLUCZENIA

Zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców z postępowania o zawarcie umowy koncesji w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 ustawy o umowie koncesjiTak
Podstawy, w oparciu o które wykonawcy będą wykluczani z postępowania (należy wypełnić w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 ustawy o umowie koncesji):

podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. d ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. e ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. f ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. g ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 5 ustawy o umowie koncesji  Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 6 ustawy o umowie koncesji  Tak
III.2.2 Podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji
Zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców z postępowania o zawarcie umowy koncesji na podstawie art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesjiNie
Podstawy, w oparciu o które wykonawcy będą wykluczani z postępowania (należy wypełnić w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji):
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 1 ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 2 lit a ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 2 lit b ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 2 lit c ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 5 ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 6 ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 7 ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 8 ustawy o umowie koncesji   Tak
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 9 ustawy o umowie koncesji   Nie
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 10 ustawy o umowie koncesji   Nie
podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 11 ustawy o umowie koncesji   Nie
III.3 DOKUMENTY ŻĄDANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA KRYTERIÓW KWALIFIKACJI ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA I WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE SKŁADANYMI DOKUMENTAMI

III.3.1 Wymagania związane ze składaniem oświadczenia o spełnianiu kryteriów kwalifikacji oraz braku podstaw wykluczenia (sposób i forma składania oświadczenia)::
1. Ocena spełniania przez Wykonawcę wskazanych kryteriów kwalifikacji Wykonawców do udziału w postepowania o zawarcie umowy koncesji oraz podstaw wykluczenia Wykonawców z postępowania o zawarcie umowy koncesji będzie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa poniżej. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu kryteriów kwalifikacji oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do OPISU; 3. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia kryteria kwalifikacji.

III.3.2 Wykaz dokumentów, ich zakres oraz sposób składania dokumentów na potwierdzenie poszczególnych podstaw wykluczenia (jeżeli dotyczy)::
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zawarcie umowy koncesji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy koncesji; 2) informację z KRK w zakresie określonym w art. 32 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, oraz art. 32 ust. 2 pkt 2 lit a, art. 32 ust. 2 pkt 2 lit. b dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy koncesji, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Pozostałe przesłanki wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 i 2 ustawy koncesji Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczenia, wskazanego w ust. 2 niniejszego Rozdziału. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zdolności innych podmiotów lub który zamierza powierzyć wykonanie części umowy koncesji podwykonawcom, Wykonawca przedkłada oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej, składane przez inne podmioty, na zdolnościach których polega Wykonawca oraz przez podwykonawców.

IIII.3.3 Wykaz dokumentów, ich zakres oraz sposób składania dokumentów na potwierdzenie kryteriów kwalifikacji (jeżeli dotyczy)::
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę kryterium kwalifikacji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) oświadczenie dotyczące posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Opisu postępowania o zawarcie umowy koncesji; 2) oświadczenie o objęciu ochroną ubezpieczeniową, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do Opisu postępowania o zawarcie umowy koncesji; 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych albo zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 78 673,00 (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt trzy złote 00/100) wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z przedmiotem koncesji na kwotę nie mniejszą niż 250 000 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy) złotych. Sposób składania dokumentów został określony w opisie postepowania o zawarcie umowy koncesji. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę kryterium kwalifikacji dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, o posiadaniu kwalifikacji technicznych lub zawodowych, w tym posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu koncesji, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do Opisu postępowania o zawarcie umowy koncesji; 2) wykaz usług obejmujący co najmniej 1 kompleks infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, w skład którego wchodzi co najmniej wyciąg nart wodnych lub wyciąg narciarski. W przypadku gdy Oferent zarządza lub zarządzał ww. obiektami na zlecenie, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie tych usług zarządzania, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do OPISU.

IIII.3.3 Zasady przedkładania zobowiązań i dokumentów innych podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub na których sytuacji ekonomicznej lub finansowej polega wykonawca w celu spełnienia kryteriów kwalifikacji::
1. W celu spełnienia kryteriów kwalifikacji udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji, w stosownych przypadkach i w odniesieniu do umowy koncesji, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, bez względu na charakter prawny związków łączących go z tymi podmiotami. 2. Wykonawca, który powołuje się na zdolności innych podmiotów, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do Opisu postępowania o zawarcie umowy koncesji, oraz jest obowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w ciągu całego okresu wykonywania umowy koncesji, w szczególności przedstawiając w tym celu stosowne zobowiązanie tych podmiotów, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do Opisu postępowania o zawarcie umowy koncesji. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania kryteria kwalifikacji w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 1-8 ustawy o umowie koncesji. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę kryteriów kwalifikacji w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację finansową lub ekonomiczną oraz zdolności techniczne lub zawodowe, których mowa w Rozdziale VII ust. 2. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 36 ustawy o umowie koncesji, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do kryteriów kwalifikacji, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który powołuje się na zdolności innych podmiotów lub który zamierza powierzyć wykonanie części umowy koncesji podwykonawcom, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII ust. 1 i 2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania podstaw wykluczenia przewidzianych dla Wykonawców także do dalszych podwykonawców Koncesjonariusza.

III.3.4 Informacje dodatkowe(jeżeli dotyczy):
III.5 PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY KONCESJI

III.5.1 Główne informacje na temat finansowania i płatności realizowanych przez zamawiającego lub wskazanie podstaw prawnych, na podstawie których się one odbywają:
1. Wysokość płatności na rzecz Koncesjonariusza wynosi ………………. netto, ………………. brutto, 2. Płatność na rzecz Koncesjonariusza podzielona będzie na równe raty, których wysokość wynosi………………… i dokonywana będzie przez Koncesjodawcę w miesięcznych ratach przez okres trzech lat (czyli 36 rat). 3. Płatności dokonywane będą na podstawie wystawionej przez Koncesjonariusza faktury z terminem płatności do 20 dni. 4. Faktury wystawiane będą do 5-go każdego miesiąca. 5. Płatności dokonywane będą na rachunek bankowy Koncesjonariusza numer rachunku bankowego: ……………………………. 6. Faktura wystawiona będzie na: Województwo Podlaskie ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1 15-888 Białystok NIP: 542-25-42-016 Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

III.5.2 Wymagania dotyczące grupy koncesjariuszy
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zawarcie umowy koncesji, na zasadach określonych ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy koncesji. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 OPISU, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie kryteriów kwalifikacji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie kryteriów kwalifikacji. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.5.3 Podstawowe informacje na temat realizacji umowy koncesji, w szczególności rezultaty pośrednie, rekompensata za szkody, prawa własności intelektualnej
Podstawowe informacje na temat realizacji umowy koncesji zawarte są w załączniku nr 9 do Opisu postępowania o zawarcie umowy koncesji.

III.5.4 informacja czy zamawiający przewidział, jeżeli przewiduje podanie tych informacji w ogłoszeniu, wymagania związane z realizacją umowy koncesji w zakresie:
zatrudnienia przez koncesjonariusza lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego w zakresie realizacji umowy koncesji:   Tak
aspektów gospodarczych, społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych:   Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA

Etapy przebiegu postępowania o zawarcie umowy koncesji, jeżeli zamawiający przewiduje podanie tych informacji w ogłoszeniu:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium:  Tak
wysokość wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100 złotych);
dopuszczalne formy, w jakich wadium może być składane:
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

IV.1 Zamawiający zaprasza do składania:
ofert:   Tak, albo:
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji  Nie
Warunki, jakim ma odpowiadać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji albo oferta, pod rygorem ich odrzucenia
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego OPISU. 3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do OPISU. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 OPISU; 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 4 – 6 OPISU; 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); 4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do OPISU, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej lub formie elektronicznej. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 8. Oferta składana: 1) w formie pisemnej powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszego OPISU w języku polskim, b) złożona w zamkniętym opakowaniu, które powinno zostać oznakowane jako: „Oferta na świadczenie usług operatora infrastruktury sportowo – rekreacyjnej zlokalizowanej przy jeziorze Szelment Wielki”, zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowane na: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 15 – 888 Białystok, c) podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione; 2) w formie elektronicznej: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszego OPISU w języku polskim, b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 9. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 10. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 11. Zgodnie z art. 13 ust. 3 ustawy koncesji, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, z wyjątkiem informacji przekazywanych na podstawie ustawy, w szczególności na podstawie art. 38 ust. 1 oraz w ogłoszeniach. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. 12. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę złożoną w formie elektronicznej. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 13. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty. 14. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę. 15. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 16. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zaleca się: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1. .zip 2. .7Z 3. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w plikach .rar, zostaną uznane za złożone skutecznie. Dokumenty złożone plikach .gif .bmp .numbers .pages zostaną uznane za złożone nieskutecznie.” 4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. 10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków. 11. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 12. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 13. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 14. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

IV.2 Termin składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:13.09.2021
Godzina:10:00

IV.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji oraz oświadczeń:

IV.4 Oferty wariantowe:

IV.5 Języki, w których można sporządzać oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów kwalifikacji oraz brak podstaw wykluczenia:
język polski

IV.4 Zasady, którymi zamawiający będzie kierował się przy ograniczaniu liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(jeżeli dotyczy):

Minimalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  Nie  
Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  Nie  
Opis kryteriów, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy, mających zastosowanie do ograniczenia liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji:

IV.7 Kryteria oceny ofert:
Kryteria i ich opis:

Kryterium obejmuje aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne przedmiotu umowy koncesji:



Wzór matematyczny lub opis ważenia kryterium w przypadku, gdy nie można przypisać wagi (jeżeli zamawiający przewiduje podanie tej informacji w ogłoszeniu):

SEKCJA V

V.1 Zmiana umowy
Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór wykonawcy  Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian
Zmiany umowy dokonywane będą na podstawie ustawy o umowie koncesji z dnia 21.10.2021 r.

V.2 Informacje wymagane na podstawie art. 13 ust. 1 i 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.2)), jeżeli zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o koncesji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, tel. +48 (85) 6654 549, e-mail:kancelaria@wrotapodlasia.pl, www.bip.umwp.wrotapodlasia.pl, e-mail: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, www.przetargi.wrotapodlasia.pl; 2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych, adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie koncesji na usługi BZP.272.41.2021 „Świadczenie usług operatora infrastruktury sportowo – rekreacyjnej zlokalizowanej przy jeziorze Szelment Wielki”; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 13 ustawy z dnia 21 października 2016 r. o umowie koncesji na roboty budowlane i usługi (Dz. U. 2021 poz. 541 z późn. zm.); 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 13a ustawy koncesji przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy koncesji, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie koncesji; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy koncesji; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 13. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
V.3 Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), jeżeli zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o koncesji:

V.4 Informacje dodatkowe dotyczące postępowania o zawarcie umowy koncesji (jeżeli dotyczy):
Zamawiając nie dopuści do oceny i porównania ofert odrzucając oferty, jeżeli: 1) oferta jest niezgodna z ustawą o umowie koncesji; 2) oferta jest niezgodna lub nie odpowiada treści Opisu postępowania o zawarcie umowy koncesji; 3) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913); 4) oferta została złożona przez podmioty wykluczone z udziału w postępowaniu; 5) oferta została złożona po upływie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego; 6) oferta została złożona przez osoby nienależycie umocowane; 7) wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy; 8) oferta została złożona przez podmiot, w stosunku do którego otwarto likwidację lub w stosunku do którego ogłoszono upadłość; 9) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą; 10) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
SEKCJA VI: UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

IV.6 Unieważnienie postępowania
Przewiduje się unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części umowy koncesji, nie zostaną przyznane   

SEKCJA VII: AUKCJA


Przewiduje się aukcje:  

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Łukasz Czułowski

Wprowadzający: Łukasz Czułowski

Data modyfikacji: 2021-09-15

Opublikował: Łukasz Czułowski

Data publikacji: 2021-08-31

Rejestr zmian