Wykonanie prac remontowych i malarskich w pomieszczeniach biurowych UMWP w Białymstoku.

Data wydania 2019-02-26
Tytuł Wykonanie prac remontowych i malarskich w pomieszczeniach biurowych UMWP w Białymstoku.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2510.8.2019 z dn. 25.02.2019 r.
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2019-03-05

Biuro Administracyjno- Gospodarcze                                                               

BA-I.2510.8.2019

Zapytanie ofertowe (2)

 Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie prac remontowych i malarskich w pomieszczeniach biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.

 I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Wykonanie prac remontowych i malarskich oraz ich rozliczenie (fakturowanie) będzie odbywało się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.

2. W zakres prac wchodzi:

1) Wykonanie wszystkich prac przygotowawczych, m.in. wyniesienie i wniesienie mebli i sprzętu biurowego, niezbędne zabezpieczenie elementów, powierzchni nie malowanych folią, zdjęcie i powtórny montaż osprzętu elektrycznego i żaluzji, kratek wentylacyjnych.

2) Wykonanie naprawy i wyrównania malowanych powierzchni, w tym skucie i usunięcie odspojonych i skorodowanych tynków oraz ich uzupełnienie i wyrównanie, likwidacji niepotrzebnych elementów mocujących – kołków, wkrętów, w tym: wykonanie gładzi gipsowych na powierzchniach tego wymagających oraz wyprowadzenie i wyrównanie powierzchni w strefie cokołowej i na stykach ścian i sufitów, wyprowadzenie pionów na narożnikach wewnętrznych i zewnętrznych – wraz z osadzeniem kątowników oraz linii prostych na krawędziach podciągów i połączeniach ścian z sufitami, osadzenie listew narożnikowych i prowadzących.

3) Gruntowanie, oraz wg. potrzeb nałożenie warstwy szczepnej, wykonanie uszczelnień, spoiny pomiędzy stolarką i parapetami a elementami malowanymi.

4) Dwukrotne malowanie.

5) Usunięcie taśm i folii zabezpieczających, sprzątnięcie pomieszczeń po wykonanych pracach.

6) Utylizacja zużytych i zdemontowanych materiałów i opakowań, w tym gruzu, resztek środków i materiałów.

3. Zamawiający wymaga do przeprowadzenia prac użycia następujących materiałów:

1) Farba do malowania ścian: STO Opticryl SatinMAT lub Caparol Latex Samt10 lub Teknos Biora 7.

2) Farba do malowania sufitów: STO Opticryl MAT lub Caparol Capa Silan lub Teknos Biora 4.

3) Środki gruntujące i szczepne – wg zaleceń producenta użytych farb.

4) Pozostałe materiały i środki niezbędne do wykonania prac: Zamawiający nie wskazuje nazw konkretnych materiałów -wg propozycji Wykonawcy.

 II. Istotne postanowienia umowy:

 Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr BA-I.2510.8.2019 z dn. 25.02.2019 r.: UMOWA - WZÓR

 III. Inne ustalenia:

1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej jako ceny za 1 m² powierzchni za prace malarskie opisane w cz. I (jedna cena dla sufitu, ościeży i ścian) oddzielnie dla farb STO, CAPAROL i TEKNOS.

2. Oferowana kwota ryczałtowa za 1 m² obejmuje wszelkie czynności i materiały – także te nie wskazane, przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym jest mowa w cz. I, tj. związane z:

 

robotami przygotowawczymi, profesjonalnym przygotowaniem podłoża, wykonaniem niezbędnych prac naprawczych, w tym tynkarskich i szpachlowania, pracami malarskimi, a także wszelkimi czynnościami i kosztami związanymi z utylizacją i transportem.

3. Rozliczenie prac będzie następowało sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Po wykonaniu prac malarskich wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i dokonaniu ich protokólarnego odbioru Wykonawca wystawi fakturę w celu ich rozliczenia. Do tego celu Wykonawca sporządzi czytelny obmiar pomalowanej powierzchni w rozbiciu na poszczególne pomieszczenia. Do obmiaru powierzchni malowanej nie wchodzi powierzchnia zajmowana przez stolarkę i ślusarkę budowlaną, tzn. okna drzwi i witryny. Wszystkie powierzchnie malowane, ściany, sufity i ościeża są objęte jedną, tą samą ceną ryczałtowa za 1 m² (z rozróżnieniem ceny dla zastosowanych farb: STO, CAPAROL lub TEKNOS).

 

4. Zamawiający nakłada na Wykonawcy/Oferencie obowiązek dokonania przed złożeniem oferty oględzin i pomiarów z natury pomieszczeń (równości i stanu powierzchni oraz stosowanej w urzędzie kolorystyki farb) w celu prawidłowego sporządzenia oferty ryczałtowej. Wykonanie oględzin zostanie potwierdzone przez Zamawiającego.

5. Zamawiający dokona przy każdorazowej sukcesywnej realizacji prac malarskich wyboru kolorystyki farb na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wzorników.

6. Wszystkie materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.

7. Gwarancja na prace montażowe i użyte materiały: min 60 miesięcy.

8. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji robót sukcesywnie zgodnie z jego potrzebami oraz prawo do wyboru rodzaju farby z proponowanego zestawu farb objętego zapytaniem w zależności od rodzaju remontowanych pomieszczeń. Łączna wartość robót objętych niniejszym zapytaniem nie może przekroczyć kwoty 50000 zł brutto. Zmniejszenie lub zwiększenie przewidzianej do realizacji wartości robót lub wybór kolorystyki malowanych pomieszczeń nie może wpłynąć na zmianę cen jednostkowych za 1 m² zaproponowanych w ofercie dla poszczególnych rodzajów farb ani powodować roszczeń do Zamawiającego z tytułu nie wykonania całego zakresu prac objętego niniejszym zapytaniem.

10. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania powykonawczego rozliczenia robót na podstawie KNR-ów lub innych cenników. Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur, jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.

IV. Kryteria wyboru oferty

Cena 100%

Ocenie będzie podlegała suma cen jednostkowych robót za 1 m² powierzchni zaproponowanych w ofercie dla poszczególnych rodzajów farb.

V. Terminy 

Wymagany termin wykonania prac: sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.

Termin przystąpienia do realizacji: każdorazowo do 10 dni roboczych od daty powiadomienia przez Zamawiąjącego o planowanej sukcesywnej realizacji prac.

Termin złożenia oferty: 05.03.2019. (wtorek) do godz. 12:00

Termin płatności: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.

VI. Sposób złożenia oferty

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Zapytanie ofertowe– Prace malarskie 2019” w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 022 Kancelaria ogólna z podaniem ryczałtowej kwoty brutto za 1m² proponowanej za wykonanie w/w prac, oddzielnie dla farb STO, farb CAPAROL oraz farb TEKNOS.

2. Do oferty proszę dołączyć:

1) pełne dane rejestrowe Wykonawcy lub wskazać informacje, niezbędne, umożliwiające pozyskanie tych danych w ogólnie dostępnych drogą internetową i bezpłatnych serwisach; w przypadku wspólników spółki cywilnej należy dołączyć kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność przez wspólników spółki,

2) referencje od minimum dwóch podmiotów, z okresu do pięciu lat wstecz od daty publikacji niniejszego zapytania, potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem; referencje powinny zawierać informacje dot. rodzaju wykonanych prac, terminu ich wykonania, wartości wykonanych prac, oraz dane płatnika na rzecz którego prace zostały wykonane,

3) potwierdzenie wykonania oględzin, o którym jest mowa w cz. III, ust.4 niniejszego zapytania; w przypadku podmiotów biorących udział w unieważnionym Zapytaniu ofertowym z dnia 04.02.2019 r. ważne są potwierdzenia złożone w tym postępowaniu.

3. Oferty niekompletne, niepodpisane przez osoby uprawnione lub nie spełniające wymogów niniejszego Zapytania ofertowego, zwłaszcza w zakresie, o którym jest mowa w pkt.2, ppkt. 1), 2) i 3) będą odrzucone i nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

3. Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310.

VII. Klauzula informacyjna (RODO):
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 (www.bip.umwp.wrotapodlasia.pl).
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

„Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania (2) z dnia 25.02.2019 r. o udzielenie zamówienia na wykonywanie prac malarskich w pomieszczeniach biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku w 2019 r. najkorzystniejszą ofertę złożyła: Firma Budowlana Jan Laskowski; 15-370 Białystok ul. Bema 87 lok.19; NIP: 966-08-29-198; REGON: 050139673.            

Ryczałtowa kwota brutto za 1 m²  (z podatkiem VAT) wynagrodzenia za wykonywanie czynności objętych postępowaniem wyniosła:

- 34,00 zł / m² (słownie złotych: trzydzieści cztery 00/100)   - farba STO;          

- 34,00 zł / m² (słownie złotych: trzydzieści cztery 00/100)   - farba CAPAROL;          

- 40,00 zł / m² (słownie złotych: czterdzieści 00/100)            - farba TEKNOS.”

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Magdalena Bagińska

Wprowadzający: Magdalena Bagińska

Data modyfikacji: 2019-03-06

Opublikował: Magdalena Bagińska

Data publikacji: 2019-02-26

Rejestr zmian