Zapytanie ofertowe nr 2/2013 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.

Zapytanie ofertowe nr 2/2013 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

7 maja 2013

KOMATRANS Teresa Kozikowska i Robert Pisiak spółka cywilna

Sportowa 8 21

18-500 Kolno

FAX: 86 278 15 12

REGON: 200078770

E-mail: robertkomatrans@gmail.com

Treść ogłoszenia

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: KOMATRANS Teresa Kozikowska i Robert Pisiak spółka cywilna

Adres zamawiającego:   Sportowa 8/21

Kod Miejscowość:           18-500 Kolno

Telefon/fax:                       86 278 15 12

 Adres poczty elektronicznej: robertkomatrans@gmail.com

 

 

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa innowacyjnej stacji obsługi pojazdów” obejmującego:

1.1.budowę Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów z częścią warsztatową o następujących parametrach:

- powierzchnia użytkowa – 995,90m2

- kubatura – 4623,93 m3

- wysokość do okapu elewacji frontowej – 8,18m

- wysokość budynku – 9,78m

- szerokość elewacji frontowej – 24,13 m

- ilość kondygnacji naziemnych – 1-2

- poziom posadowienia parteru budynku ponad poziom terenu – 0,14m

- geometria dachu budynku – jedno i dwuspadowy, spadek 6º (10%)

1.2. wyposażenie Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów

1.3. wyposażenie warsztatu serwisowego

 

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i ofert częściowych.

 

3. Dopuszcza się zastosowanie materiałów budowlanych i wyrobów równoważnych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: czerwiec 2013r. – wrzesień 2014r.

 

IV. Warunki stawiane Wykonawcy:

1. Wykonujący przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:

a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i prawem budowlanym

b) udzielenia 30 dni terminu płatności 

 

2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.2. Posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2.3. Wykonali co najmniej dwa zadania w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy  w ciągu ostatnich pięciu latach o wartości min. 500 000,00 PLN, przy czym jedna z tych robót swoim zakresem powinna obejmować nadzór lub kierowanie nad budową konstrukcji stalowych – należy dołączyć wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 wraz z dokumentami (referencje) potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień

2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia

 

3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):

3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3.2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.

3.3. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.

3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

3.5. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

 

4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej (email, fax, list polecony, pismo złożone osobiście) o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest Pan Andrzej Kozikowski, adres mailowy: robertkomatrans@gmail.com, Tel. 504 228 256, fax: (85) 278 15 12. Informacja zostanie udzielona w terminie 2 roboczych w formie j.w.

 

 

V. Wymogi dla oferty

1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

3. Sposób składania oferty:

3. 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w terminie do 21 maja 2013 r. do godz. 10.00

3.2. Do oferty Wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem wykluczenia z postępowania:

a)      wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2    wraz z dokumentami (referencje) potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień

b)     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4)

c)      kopię wypisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

d)     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

e)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

f)       aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

g)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane.

h)     kopie polisy ubezpieczeniowej, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej

 

4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.

 

VI. Opis sposobu obliczenia ceny

1.       Ustala się cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

2.       Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana netto w PLN cyfrowo i słownie.

 

3.       Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

 

4.       Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

 

5.       Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

 

6.       Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

7.       Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

7.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

7.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

7.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

 

8. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej

                Kryterium: cena   waga: 100 %           

               

 

VII. Rozstrzygnięcie ofert:

 

1. Wykonawcy, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty a także o ofertach odrzuconych i wykluczonych, najpóźniej do dnia 19 kwietnia 2013r . Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.

 

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta zostanie wybrana w przypadku gdyby zaoferowana cena przekroczyła wartość przewidzianą w budżecie Projektu na zadanie oraz zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji.

 

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.

 

4. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

 

5. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.

 

6. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę.

 

7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

 

 

IX. Załączniki

1.       Wzór formularza ofertowego.

2.       Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

3.       wzór – wykaz zadań

4.       Wzór – wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zlecenia

5.       Wzór – oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

Kontakt

Andrzej Kozikowski
tel. 504 228 256
fax. 86 278 15 12
robertkomatrans@gmail.com