Dostawa wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej

Dostawa wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej

27 listopada 2013

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Treść ogłoszenia

? Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




 


Białystok: Dostawa wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej

Numer ogłoszenia: 487404 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej Zadanie 1 - monitor/ekran, Zadanie 2 - stół multimedialny, Zadanie 3 - telebim.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: a. formularz ofertowy b. formularz kalkulacji kosztów c. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w III.4.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok , pok.616.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok , pok.607.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Podlaskie - odwieczna potrzeba natury finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury, Działanie 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa monitor/ekran.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora/ekranu do prezentacji wraz z uchwytem..




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.






CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa stołu multimedialnego.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu multimedialnego (interaktywnego stołu dotykowego)..




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-1, 30.23.10.00-7.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.






CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa telebimu.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie ekranu/telebimu LED..




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.






 








Komunikaty i korespondencja

? zmiana 2
?
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 487404-2013 z dnia 2013-11-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Dostawa wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej Zadanie 1 - monitor/ekran, Zadanie 2 - stół multimedialny, Zadanie 3 - telebim
Termin składania ofert: 2013-12-10

Numer ogłoszenia: 515764 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 487404 - 2013 data 27.11.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 10.12.2013 r.godzina 10:00, miejsce :Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 19.12.2013 r.godzina 10:00, miejsce :Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.


zmiana 1

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 487404-2013 z dnia 2013-11-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Białystok
Dostawa wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej Zadanie 1 - monitor/ekran, Zadanie 2 - stół multimedialny, Zadanie 3 - telebim
Termin składania ofert: 2013-12-10

Numer ogłoszenia: 505510 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 487404 - 2013 data 27.11.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 10.12.2013.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 16.12.2013.



Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
                             O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1,
15-888 Białystok
 
ogłasza, że w postępowaniu przetargowym nr BO-II.272.51.2013 o udzielenie zamówienia publicznego nadostawę wyposażenia Centrum Informacji Turystycznej
 
 
I.             Zadanie nr 1 - monitor/ekran
 
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu nr 1– oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
 
II.           Zadanie nr 2 - stół multimedialny
     najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
TDC POLSKA S.C.
Jacek Nyga, Zenon Nyga
ul. Wyspiańskiego 9a,
64-920 Piła
cena oferty: 32 000,00 zł
 
Oferta ww. firmy spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy jest najkorzystniejsza.
 
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Liczba pkt. w kryterium cena
3
TDC POLSKA S.C. Jacek Nyga, Zenon Nyga ul. Wyspiańskiego 9a,64-920 Piła
100
1
multiTap spółka z o.o. Al. Zwycięstwa 96/98 , 81-451 Gdynia
93
 
I.             Zadanie nr 3 - telebim
     najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
TDC POLSKA S.C.
Jacek Nyga, Zenon Nyga
ul. Wyspiańskiego 9a,
64-920 Piła
cena oferty: 385 000,00 zł
 
Oferta ww. firmy spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy jest najkorzystniejsza.
 
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Liczba pkt. w kryterium cena
3
TDC POLSKA S.C. Jacek Nyga, Zenon Nyga ul. Wyspiańskiego 9a,64-920 Piła
100
2
DYSTEN sp. Z o.o. ul. Grunwaldzka 91, 41-800 Zabrze
79
 
Ponadto działając zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy dla zadania nr 2 i 3 możliwe będzie niezwłocznie po przesłaniu niniejszego zawiadomienia
 
Białystok 03.01.2014r.