Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu "Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej" w województwie podlaskim

Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu "Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej" w województwie podlaskim

16 maja 2014

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w formacie *pdf w zakładce Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki.

Komunikaty i korespondencja

W załączniku nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy usuwa się błąd redakcyjny tj. wykreśla się ze spisu przedkładanych dokumentów pkt 2.4 tj. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten zgodnie z zapisami SIWZ nie jest wymagany. Zmieniony załącznik nr 3 w załączeniu.

Rozstrzygnięcie

Białystok 01.07.2014 r.
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1,
15-888 Białystok
 
ogłasza, że w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego naPrzeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu "Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej" w województwie podlaskim (znak sprawy: BO-II.272.22.2014)najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
 
TARRAYA S.A.
Ul. Głogowska 108/6
60-263 Poznań
Cena oferty brutto: 1 335 230,83 zł
 
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:
l.p.
Wykonawca
Ilość punktów w kryterium cena
2
Agencja reklamowa Cieślik – Studio L sp. j.
Ul. Podbipięty 7
31-980 Kraków
99,31
4
 TARRAYA S.A.
Ul. Głogowska 108/6
60-263 Poznań
100
 
Zamawiający działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 i pkt 6 ustawy Pzp odrzucił ofertę firm:
1)    ComPress S.A., ul. Ostrobramska 75c, 04-175 Warszawa
2)    Agencja Reklamowa FORMIND sp. z o.o., ul. Kościuszki 6/5, 40-049 Katowice
tj. ze względu na złożenie oferty nieodpowiadającej postanowieniom SIWZ oraz zawierającej błąd w obliczeniu ceny, którego nie można było poprawić w trybie art. 87 ust.2 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany był do podania cen brutto za poszczególne wydzielone zadania (działania) zgodnie ze wzorem formularza cenowego, przy czym łączne wynagrodzenie za poszczególne zadania (działania) stanowić miało nie więcej niż wartość % określona w formularzu cenowym łącznego wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca nie dotrzymał powyższego wymogu dokonując wyceny poszczególnych zadań z przekroczeniem ww. limitu. Zamawiający nie jest uprawniony do poprawienia wskazanych w Formularzu cenowym cen jednostkowych, bowiem z treści Oferty nie jest możliwym powzięcie wiadomości co do innej niż wskazana wartości tych zadań (działań), które umożliwiałyby potraktowanie nieprawidłowej wyceny jako omyłki niepowodującej istotnej zmiany w treści Oferty.
 
Ponadto zawiadamiam, iż zamawiający działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) unieważnia ww. postępowanie, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.