Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV

31 grudnia 2013

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Treść ogłoszenia

Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV

Numer ogłoszenia: 541816 - 2013; data zamieszczenia: 31.12.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 1 do SIWZ. 2) Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, (zbudowany z nowych części, nienaprawiany, nieregenerowany, niefabrykowany), nieużywany, wolny od wad, jednorodny i jednolity w konfiguracji, spełniający wszelkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa i zużycia energii obowiązujące w polskim prawie, wysokiej jakości i funkcjonalności, zgodnej lub przewyższającej wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz będzie posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty, aprobaty itp. oraz spełniać wymagane normy. 3) Dostarczony sprzęt musi posiadać gwarancję producenta lub wykonawcy zawierającą nie mniej korzystne warunki dla Zamawiającego niż określone w Załączniku nr 1.0 do SIWZ. 4) Licencje na dostarczone oprogramowanie muszą zostać udzielone Zamawiającemu na warunkach wskazanych w Załączniku nr 1.0 oraz 2 do SIWZ. 5) Sprzęt musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego. 6) Zał. nr 1.1 jest zestawieniem wyników uzyskanych punktów przez dostępne procesory komputerowe w teście Passmark CPU Mark opublikowanym na stronie WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania i stanowiącego podstawę do weryfikacji oferowanych urządzeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.20.00-4, 48.42.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.1, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.2, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.3, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.4, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.5, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ); b. formularz kalkulacji kosztów (wzór w zał. nr 1 do SIWZ) c. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, b) w celu prawidłowego wykonania Umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, c) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, d) gdy zaproponowany w ofercie Wykonawcy sprzęt został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, a zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż sprzęt wycofany, e) zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po stronie zamawiającego, f) zmiany danych zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. nr 616; telefon(y): 085 66 54 551, fax: 085 66 54 642 zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, 15-888 Białystok, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pokój 607.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: RPOWP/9 - Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej - Działanie 7.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1,
15-888 Białystok
 
BO-II.272.62.2013
 
W nawiązaniu do złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV (znak sprawy: BO-II.272.62.2013), informuję że w przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejszą ofertę złożył wykonawca:
Centrum Informatyki
"ZETO" S.A.
ul. Skorupska 9
15-048 Białystok
 
Cena oferty: 117.076,32 zł. brutto
 
Klasyfikacja poszczególnych ofert w postępowaniu przedstawia się następująco:
 
Nr oferty
Wykonawca
pkty
1
Prime Computers Dariusz Leszczyński, ul. Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław
69,800
2
MAXTO Spółka z ograniczona odpowiedzialnością S.K.A, ul. Reduta 5, 31-421 Kraków
87,435
3
PPUH ENTERPRISE Zbigniew Wrotniak, 42-200 Częstochowa, ul. Krótka 3
nieklasyfikowane
4
Potronics Sp. z o.o., ul. Jaracza 85, 90-244 Łódź
81,879
5
Noteboki Dariusz Kuźniewski, ul. Poznańska 19/80, 60-848 Poznań
79,844
6
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, 26-600 Radom, ul. Kościuszki 1
86,689
7
Samaxon Sp. z o.o. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów
79,208
8
Integrated Solutions Sp. z o.o., ul. Moniuszki 1a, 00-014 Warszawa - adres do korespondencji: ul. Nowolipie 30, 80-172 Gdańsk
65,989
9
BIT Spółka Akcyjna, al. Jana Pawła II 23, 00-854 Warszawa
89,059
10
Centrum Informatyki "ZETO" S.A. 15-048 Białystok, ul. Skorupska 9
100,000
11
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "Komserwis" Sp. z o.o., 15-044 Białystok, ul. Piasta 16
nieklasyfikowane
 
Ponadto informuję że wykonawcy PPUH ENTERPRISE Zbigniew Wrotniak, 42-200 Częstochowa, ul. Krótka 3 oraz Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "Komserwis" Sp. z o.o., 15-044 Białystok, ul. Piasta 16 zostali wykluczeni z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. konsekwencji czego oferty w/w wykonawców uznano za odrzucone.
W myśl art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Wskazani powyżej wykonawcy, w odpowiedzi na wniosek Zamawiającego w trybie art. 85 ust. 2 ustawy Pzp o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą takiej zgody nie wyrazili.
W związku z powyższym, Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zobligowany był do wykluczenia Wykonawcy z postępowania z uwagi na nie wyrażenie zgody na przedłużenie okresu związania ofertą a na podstawie postanowień art.24 ust.4 uznanie ofert wykonawców wykluczonych za odrzucone.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu przetargowym w nawiązaniu do złożonych przez firmy:
1)      Noteboki Dariusz Kuźniewski, ul. Poznańska 19/80, 60-848 Poznań
oraz
2)      CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, 26-600 Radom, ul. Kościuszki 1
ofert, działając na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający poprawił w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
 
Poprawione omyłki to:
 
Ad. 1)
Załącznik nr 1.0 w ofercie wykonawcy Noteboki Dariusz Kuźniewski, ul. Poznańska 19/80, 60-848 Poznań
jest:
Lp.
Nazwa
Nazwa producenta i oznaczenie typu proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia wchodzące w skład zestawu)
Ilość
Wartość jednostkowa brutto w zł
Łączna wartość brutto w zł
1
Notebook ze stacją dokującą
 
22
5943,13
131038,05
2
Monitor 24’’
 
4
982,77
3931,08
3
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
 
14
853,62
11950,68
RAZEM
146919,81
 
powinno być:
Lp.
Nazwa
Nazwa producenta i oznaczenie typu proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia wchodzące w skład zestawu)
Ilość
Wartość jednostkowa brutto w zł
Łączna wartość brutto w zł
1
Notebook ze stacją dokującą
 
22
5943,13
130748,86
2
Monitor 24’’
 
4
982,77
3931,08
3
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
 
14
853,62
11950,68
RAZEM
146630,62
 
co powoduje że suma wszystkich pozycji załącznika 1.0 z oferty wynosząca 146.919,81zł została poprawiona i wynosi 146.630,62 zł.
            Powyższe omyłki i wynikające z nich poprawki powodują w konsekwencji konieczność poprawienia Ceny łącznej na druku oferty brutto z kwoty 146.919,81 zł na kwotę prawidłową t.j.: 146.630,62 zł (słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy sześćset trzydzieści i 62/100 zł.).
 
Ad. 2)
Załącznik nr 1.0 w ofercie wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, 26-600 Radom, ul. Kościuszki 1
jest:
Lp.
Nazwa
Nazwa producenta i oznaczenie typu proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia wchodzące w skład zestawu)
Ilość
Wartość jednostkowa brutto w zł
Łączna wartość brutto w zł
1
Notebook ze stacją dokującą
 
22
5350,50
128412,00
2
Monitor 24’’
 
4
1107,00
4428,00
3
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
 
14
922,50
12915,00
RAZEM
145755,00
 
powinno być:
Lp.
Nazwa
Nazwa producenta i oznaczenie typu proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia wchodzące w skład zestawu)
Ilość
Wartość jednostkowa brutto w zł
Łączna wartość brutto w zł
1
Notebook ze stacją dokującą
 
22
5350,50
117711,00
2
Monitor 24’’
 
4
1107,00
4428,00
3
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
 
14
922,50
12915,00
RAZEM
135054,00
 
co powoduje że suma wszystkich pozycji załącznika 1.0 z oferty wynosząca 145755,00 zł została poprawiona i wynosi 135054,00 zł.
            Powyższe omyłki i wynikające z nich poprawki powodują w konsekwencji konieczność poprawienia Ceny łącznej na druku oferty brutto z kwoty 145755,00 zł na kwotę prawidłową t.j.: 135054,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy pięćdziesiąt cztery  i 00/100 zł.).
 
Działając na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w powyższej sprawie będzie możliwe nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.