Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych

Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych

22 sierpnia 2014

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Treść ogłoszenia


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


www.wrotapodlasia.pl





Białystok: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych

Numer ogłoszenia: 280382 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 DZ -Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych Zadanie 2 DRR - Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych Zadanie 3 DWZ -Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych Zadanie 4 ROW -Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych Zadanie 5 DK -Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych Zadanie 6 EST-Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: a.formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ), b.pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru), c.kalkulację kosztów 6) Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w III.4.2 8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w przypadkach, gdy: a) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, b) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystane dla Zamawiającego, c) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, d) w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1 15-888 Białystok, pok. 616.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1 15-888 Białystok, pok. 607.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie zostanie sfinansowane ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 DZ Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.



  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 DRR Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.



  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 DWZ Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.



  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 ROW Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.



  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 DK Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.



  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 EST Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.



  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i druk materiałów promocyjno- informacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok ogłasza, że w postępowaniu przetargowym nr BO-II.272.46.2014 o udzielenie zamówienia publicznego na „Przygotowanie i druk materiałów informacyjno- promocyjnych” najkorzystniejszą ofertę złożyła:

Zadanie 1 DZ

Drukarnia Biały Kruk

Milewscy sp. j.

ul. Kleeberga 14 B

15-691 Białystok

Cena oferty: 18.585,00 zł

Oferta ww. firmy  spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu  o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy  jest najkorzystniejsza.

 

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

 

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

 

 

Liczba pkt. w kryterium cena

1

Libra Print Daniel Puławski Al. Legionów 114B

18-400 Łomża

 

97,92

4

Wydawnictwo Tekst sp. z o.o. ul. Kossaka 72

85-307 Bydgoszcz

 

65,56

5

PW ZOOM 58-100 Świdnica ul. Gdyńska 25

49,63

6

Drukarnia Biały Kruk Milewscy sp. j.

ul. Kleeberga 14 B15-691 Białystok

 

100

7

Agencja Reklamowa Cieślik- Studio L Sp .j.

31-980 Kraków ul. Podbipięty 7

 

35,76

8

Jacek Chmielewski 01-142 Warszawa

ul. Sokołowska 12 a

 

68,01

9

PPU Multigraf s.s R.Ellert, J. Tomczuk

ul. Bielicka 76 C

85-135 Bydgoszcz

 

68,68

12

Studio Graficzne Piotr Kurasiak

ul.Szymanowskieg 10a /8

59-400 Jawor

 

71,29

14

Drukarnia Sady-Zenion Gil Os. Sady 2

47-303 Krapkowice

 

64,03

15

Alnus Sp. z o.o. ul. Wróblowicka 63

30-698 Kraków

 

63,21

 

 

Ponadto działając zgodnie z art. 94  ust. 2 pkt  3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w zadaniu nr 1 możliwe będzie  niezwłocznie po przesłaniu niniejszego rozstrzygnięcia.

 

 

Zadanie 2 DRR

Agencja Reklamowa

Cieślik- Studio L Sp .j.

31-980 Kraków

ul. Podbipięty 7

cena oferta: 110.823,00 zł

Oferta ww. firmy  spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu  o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy  jest najkorzystniejsza. Jedyna złożona w zadaniu nr 2 oferta  – 100 pkt.

Ponadto działając zgodnie z art. 94  ust. 2 pkt 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w zadaniu nr 2 możliwe będzie  niezwłocznie po przesłaniu niniejszego rozstrzygnięcia.

 

 

 

Zadanie nr 3 DWZ

Libra Print

Daniel Puławski

Al. Legionów 114B

18-400 Łomża

cena oferty: 34 845,00

Oferta ww. firmy  spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu  o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy  jest najkorzystniejsza.

 

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

 

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

 

 

Liczba pkt. w kryterium cena

1

Libra Print Daniel Puławski Al. Legionów 114B

18-400 Łomża

 

100

5

PW ZOOM 58-100 Świdnica ul. Gdyńska 25

45,73

7

Agencja Reklamowa Cieślik- Studio L Sp .j.

31-980 Kraków ul. Podbipięty 7

50,28

13

Drukarnia Dimograf sp. zo.o.

43-300 Bielsko- Biała ul. Legionow 83

76,82

Ponadto działając zgodnie z art. 94  ust. 2 pkt  3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w zadaniu nr 3 możliwe będzie  niezwłocznie po przesłaniu niniejszego rozstrzygnięcia.

 

 

Zadanie 4 ROW

Agencja Reklamowa

Cieślik- Studio L Sp .j.

31-980 Kraków

ul. Podbipięty 7

cena oferty: 24 231,00 zł

Oferta ww. firmy  spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu  o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy  jest najkorzystniejsza. Jedyna złożona w zadaniu nr 4 oferta  – 100 pkt.

Ponadto działając zgodnie z art. 94  ust. 2 pkt  1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w zadaniu nr 4 możliwe będzie  niezwłocznie po przesłaniu niniejszego rozstrzygnięcia.

 

Zadanie nr 5 DK

Euro Pilot Sp. zo.o.

ul. Konarskiego 3

 01-355 Warszawa

Cena oferty: 11.550,00 zł

Oferta ww. firmy  spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu  o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy  jest najkorzystniejsza.

 

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

 

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

 

 

Liczba pkt. w kryterium cena

3

Euro Pilot Sp. zo.o. ul. Konarskiego 3

 01-355 Warszawa

100

7

Agencja Reklamowa Cieślik- Studio L Sp .j.

31-980 Kraków ul. Podbipięty 7

36,36

 

Informuję, iż na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 -  treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) Zamawiający odrzucił ofertę nr 5 -  PW ZOOM 58-100 Świdnica ul. Gdyńska 25. Wykonawca nie podał ceny jednostkowej w poz. 2 - Wydawnictwo podsumowujące projekt pn. „Patrz człowiek.

Jednocześnie informuję, iż na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4  Zamawiający wykluczył Wykonawcę PHU “Janter  11-300 Biskupiec ul. Chrobrego 4 – oferta nr 10. Wykonawca nie uzupełnił dokumentu pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego możliwość jednoosobowego podpisania oferty.

Na podstawie art. 89 ust 1 pkt 5 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Ponadto działając zgodnie z art. 94  ust. 1 pkt  2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

 

Zadanie nr 6 EST

Akademia Sztuki Piękności

Krystyny Łenczyńskiej

Rynek Dębnicki 4/3

30-013 Kraków

Cena oferty: 5 500,00 zł

Oferta ww. firmy  spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu  o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy  jest najkorzystniejsza.

 

Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

 

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

 

 

Liczba pkt. w kryterium cena

2

Akademia Sztuki Piękności Krystyny Łenczyńskiej

Rynek Dębnicki 4/3

30-013 Kraków

100

7

Agencja Reklamowa Cieślik- Studio L Sp .j.

31-980 Kraków ul. Podbipięty 7

89,43

11

Agencja Reklamowo Marketingowa Sylwiusz Gruś

46-120 Brzeg Dł

ul. Wilcza 8/1

68,76

Ponadto działając zgodnie z art. 94  ust. 2 pkt  3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w zadaniu nr 6 możliwe będzie  niezwłocznie po przesłaniu niniejszego rozstrzygnięcia.