Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

11 marca 2015

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




Białystok: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

Numer ogłoszenia: 53220 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.



  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zadanie 1 DIS zadanie 2 ROW.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ); pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). kalkulację kosztów , 6) Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w III.4.2


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



  • 1 - Cena - 90

  • 2 - skrócenie terminu realizacji - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, b) w celu prawidłowego wykonania Umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, c) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, d) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, e) w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1. pok.616.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1. pok.607.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 -zadnie nr 2. Zadanie nr 1 finansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych Zadanie 1 DIS.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych torba, podkładka pod mysz, eko-długopis, zestaw piśmienniczy.




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.


  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



    • 1. Cena - 90

    • 2. skrócenie terminu realizacji - 10






CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zadnie 2 ROW.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych długopis, smycz, torba papierowa, zestaw piśmienniczy.




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.



  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.


  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



    • 1. Cena - 90

    • 2. skrócenie terminu realizacji - 10













Rozstrzygnięcie

Białystok  02.04.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

   O WYNIKU POSTĘPOWANIA

   O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok ogłasza, że w postępowaniu przetargowym nr BO-II.272.6.2015 o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych zapadły następujące rozstrzygnięcia:

 

Zadanie nr 1 (DIS)

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 została odrzucona oferta nr 7 Pro-factum Sp. jawna ul. Winogronowa 17 05-831 Rozalin – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wymiary opakowania zaoferowanego  w poz. 4 zestawu piśmienniczego  Axpol V 1108-03 nie odpowiadają wymiarom wymaganym w szczegółowym  opisie przedmiotu zamówienia. Oferowany zestaw - pudełko posiada wymiar 17,2x5,7x2,7, wymaganiem zamawiającego było opakowanie o wymiarach 19 x 7 x 4,5 cm (tolerancja różnicy wymiarów- 20%).

Działając zgodnie z art. 93  ust. 1 pkt 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) unieważnia ww. postępowanie w zadaniu nr 1-DIS gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Zadanie nr 2 (ROW)

Najkorzystniejszą ofertę w zakresie zadania nr 2 ROW złożyła firma:

Agencja Reklamowa 34 Rafał Stankiewicz

ul. Wspólna 2J/25

05-075 Warszawa

cena oferty: 6 920,00 zł

skrócenie terminu realizacji:  5 dni

Oferta ww. firmy  spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu  o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy  jest najkorzystniejsza.

Klasyfikacja  poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:

 

Nr oferty

Wykonawca

Liczba pkt kryterium cena

Liczba pkt skrócony czas realizacji

Łączna punktacja

 

1

Agencja Reklamowa 34 Rafał Stankiewicz

 ul. Wspólna 2J/25

05-075 Warszawa

 

90

 

10

 

100

 

2

Fundacja „INSTYTUT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI”

ul. Dworcowa 18/8

10-436 Olsztyn

 

64,38

 

10

 

74,38

 

4

PROVISON S.C.

ul. Boczna Kasprowicza 10

37-100 Łańcut

 

72,89

 

0

 

72,89

 

7

Pro-factum Sp. jawna ul. Winogronowa 17 05-831 Rozalin

 

 

68,73

 

10

 

78,73

 

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 zostały odrzucone następujące oferty:

- oferta nr 3 F.H.U. Europartners Mirosław Dudek ul. Wieniawskiego 4943-100 Tychy

Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie wskazał oferowanych wyrobów, symboli, opisów, itp. , podał jedynie ceny.     

Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych  wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.

 

- oferta nr 5  Media Consulting Agency Irina Chicherina ul. Słotna 5, 53 -023 Wrocław

Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca w poz. 3- torba papierowa  nie wskazał konkretnego oferowanego wyrobu tj symbolu, pełnego opisu. Wskazany producent NEXO wykonuje różne torby papierowe min., kolekcje Eco, Elegance, Premium.

Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych  wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.

 

- oferta nr 6 Art. Buyers Sp. z o. o. , Al. Niepodległości 54/34 , 02-626 Warszawa

Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia poz. 2, 3, 4. Wykonawca nie wskazał konkretnych wyrobów , jedynie zamieścił opis wyrobów. Oferta została odrzucona ze względu na brak wskazania rodzaju oferowanego wyrobu – zakres i rodzaj podanych informacji winien w sposób jednoznaczny definiować oferowany wyrób i zawierać informacje pozwalające zweryfikować jego cechy w zestawieniu z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia

Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych  wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.

Jednocześnie na podst. art.87  ust.3 ustawy pzp Zamawiający poprawił  jako inną omyłkę ilość w poz. 4  zestaw piśmienniczy. Było ilość – 50 szt. , poprawiono na ilość- 150 szt. Wobec powyższego uległa zmianie wartość oferty:  było 6 459,00 zł, poprawiono na10 297,00 zł.

 

- oferta nr 8 3R Agencja Reklamowo –Marketingowa Sylwiusz Gruś ul. Wilcza 8/1

56-120Brzeg Dl.

Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia  w poz. 2 ,3, 4.  W poz. 2, 3 Wykonawca nie wskazał konkretnych wyrobów, jedynie  wskazał producenta. Oferta została odrzucona ze względu na brak wskazania rodzaju oferowanego wyrobu – zakres i rodzaj podanych informacji winien w sposób jednoznaczny definiować oferowany wyrób i zawierać informacje pozwalające zweryfikować jego cechy w zestawieniu z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia  Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych  wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.

W poz. 4 oferowany wyrób o symbolu 19579 składa się z pióra wiecznego. Wymaganiem zamawiającego był zestaw piśmienniczy składający się z długopisu i pióra kulkowego.

 

 

Ponadto działając zgodnie z art. 94  ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz  907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w zakresie zadania  nr  2 – ROW  możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia  o wyborze najkorzystniejszej oferty.