Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads.

Data wydania 2020-02-06
Tytuł Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia GM-I.272.1.2020
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2020-02-14

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje działania promocyjne poprzez zakup wszystkich niezbędnych produktów i usług na potrzeby przeprowadzenia działań i zrealizowania wszystkich części składowych przedmiotu zamówienia.

Celem działań promocyjnych jest informowanie grup docelowych (wskazanych przez Zamawiającego) o najistotniejszych (wskazanych przez Zamawiającego) działaniach podejmowanych przez Zarząd Województwa Podlaskiego oraz Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.

Odbiorcy działań promocyjnych: mieszkańcy województwa podlaskiego, przedsiębiorcy i środowisko otoczenia biznesu, organizacje pozarządowe, jednostki samorządowe i placówki podległe, jednostki podległe samorządowi województwa podlaskiego.

Szczegółowy opis zamówienia w załączonym Zapytaniu Ofertowym.

Białystok, 7 lutego 2020 r.

GM-I.272.1.2020

                                               WSZYSCY WYKONAWCY 

 

Zamawiający informuje, iż element zamówienia dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads,  tj. Projekt umowy na GM-I.272.1.2020, stanowiący załącznik do zamówienia z dnia 6.02.2020 r. zmienia się w następujący sposób:

 

  • w § 2 po ust. 6 dodaje się ust. 7 w brzmieniu:

Na zakończenie każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał raport w wersji elektronicznej lub papierowej z wykazem: środki finansowe wydatkowane na  poszczególne posty, zasięg, aktywności, polubienia strony, wskaźnik aktywności.

  • § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.

  • § 4 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy
i pisemne potwierdzenie tego faktu (poprzez akceptację zestawienia statystycznego
i finansowego opisanego w § 2 ust. 4 i 7) przez przedstawiciela Zamawiającego.

  • § 4 ust. 9 otrzymuje brzmienie:

Strony zgodnie postanawiają, że łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty ……………zł (słownie: …………………………………………………………………………………………).

  • w § 4 po ust. 9 dodaje się ust. 10 w brzmieniu:

Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

  • w § 10 po ust. 4 dodaje się ust. 5 w brzmieniu:

Integralną częścią umowy są:

  • Załącznik nr 1 Zapytanie ofertowe
  • Załącznik nr 2 Oferta Wykonawcy

 

Aktualny tekst projektu umowy znajduje się w załączniku o nazwie:

Projekt umowy1 na GM-I.272.1.2020.

 

Zamawiający informuje, iż element zamówienia dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, tj. Zapytanie ofertowe - GM-I.272.1.2020, stanowiący załącznik do zamówienia z dnia 6.02.2020 r. zmienia się w następujący sposób:

 

  • w III pt. „Istotne postanowienia przyszłej umowy” pkt 1 otrzymuje brzmienie:

Na zakończenie każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał raport w wersji elektronicznej lub papierowej z wykazem: środki finansowe wydatkowane na  poszczególne posty, zasięg, aktywności, polubienia strony, wskaźnik aktywności.

  • w dziale C pt. „Termin, miejsce i sposób złożenia oferty” pkt 2 otrzymuje brzmienie:

Termin złożenia oferty: do 14 lutego 2020 r. (piątek) do godziny 10.00.

 

Aktualny tekst zapytania ofertowego znajduje się w załączniku o nazwie:

Zapytanie ofertowe1- GM-I.272.1.2020.

 

Zamawiający informuje, iż nastąpiło wydłużenie terminu składania ofert. Termin złożenia oferty: do 14 lutego 2020 r. (piątek) do godziny 10.00.

Białystok, 7 lutego 2020 r.

GM-I.272.1.2020

                                                  WSZYSCY WYKONAWCY 

 Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęły pytania o następującej treści:

 

  1. Pytanie:

„Do której godziny w dniu 12 lutego należy dostarczyć ofertę?”

Odpowiedź:

Termin złożenia oferty: do 14 lutego 2020 r. (piątek) do godziny 10.00.

 

  1. Pytanie:

„Czy cena ofertowa brutto powinna zawierać tylko koszt obsługi czy również zakładany przez Państwa budżet (6300 PLN brutto)?”

 Odpowiedź:

Cena ofertowa brutto powinna zawierać zarówno budżet reklamowy (na Facebook Ads (ok. 6300 PLN brutto) jak i wynagrodzenie Wykonawcy.

 

  1. Pytanie:

„Czy cena ofertowa brutto powinna być ceną miesięczną czy całkowitą zamówienia (jeżeli całkowitą zamówienia to od którego miesiąca)?”

 Odpowiedź:

§ 4. ust. 1 projektu umowy brzmi:

Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.

 

  1. Pytanie:

„Przez ile miesięcy będzie realizowana usługa? Czy zamawiający może przyjąć, że będzie to 10 miesięcy, od marca do grudnia włącznie? Okres realizacji znacząco i bezpośrednio wpływa na wycenę zamówienia.”

 Odpowiedź:

Umowa zostanie zawarta na czas określony od dnia jej zawarcia do dnia 31.12.2020 r.,
w zależności od terminu rozstrzygnięcia zamówienia.

 

  1. Pytanie:

„Czy w ofercie należy podać koszt za miesiąc czy za cały okres realizacji umowy?”

 Odpowiedź:

Ofertę należy złożyć poprzez zaoferowanie ceny do niniejszego Zapytania w wyliczeniu łącznej wartości brutto z wyszczególnieniem kwoty miesięcznej.

 

  1. Pytanie:

„Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty za wykonanie usługi w miesięcznych transzach?”

 Odpowiedź:

§ 4. ust. 1 projektu umowy brzmi:

Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.

 

Białystok, 10 lutego 2020 r.

GM-I.272.1.2020

 

                                               WSZYSCY WYKONAWCY

 

Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęły pytania o następującej treści:

 

  1. Pytanie:

„Czy kwota, którą mamy podać w ofercie ma dotyczyć wyłącznie obsługi kampanii reklamowych o budżecie 6 300 zł brutto – czy oferta ma również ten budżet w sobie zawierać?”

 Odpowiedź:

Cena ofertowa brutto powinna zawierać zarówno budżet reklamowy (na Facebook Ads (ok. 6300 PLN brutto) jak i wynagrodzenie Wykonawcy.

 

  1. Pytanie:

„Czy Wykonawca promuje wyłącznie treści dostępne na fanpage’u czy ma tworzyć samodzielnie materiały?„

 Odpowiedź:

§ 1 ust. 1 projektu umowy brzmi:

W skład kampanii reklamowych wchodzić będzie promowanie z wykorzystaniem Facebook Ads postów informacyjnych, edukacyjnych oraz konkursowych, stworzonych i wskazanych każdorazowo przez Gabinet Marszałka na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook oraz promowanie z wykorzystaniem Facebook Ads stworzonych i wskazanych każdorazowo przez Gabinet Marszałka postów prowadzących bezpośrednio do profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook.

 

  1. Pytanie:

„Kto zajmuje się prowadzeniem fanpage’a – z kim ewentualnie będzie współpracował Wykonawca (agencja czy bezpośrednio UM)?”

 Odpowiedź:

Prowadzeniem fanpage’a zajmuje się bezpośrednio Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.

 

Białystok, 10 lutego 2020 r.

GM-I.272.1.2020

 

                                                 WSZYSCY WYKONAWCY 

 

Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęło pytanie o następującej treści:

 

  1. Pytanie:

„proszę o doprecyzowanie odpowiedzi: jaki konkretnie okres czasu (ile miesięcy) powinna uwzględniać wycena.

"Ofertę należy złożyć poprzez zaoferowanie ceny do niniejszego Zapytania w wyliczeniu łącznej wartości brutto z wyszczególnieniem kwoty miesięcznej."

 

Łączna wartość brutto jest zależna od ilości miesięcy.”

 

Odpowiedź:

Wycena powinna uwzględniać okres od 1 marca do 31 grudnia 2020 r.

 

Zamawiający informuje, że te zapisy uzupełniają treści zawarte w zapytaniu ofertowym i projekcie umowy.

Białystok, 10 lutego 2020 r.

GM-I.272.1.2020

 

                                                 WSZYSCY WYKONAWCY 

 

Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęło pytanie o następującej treści:

 

  1. Pytanie:

„Czy wspomniana kwota 6300 zł brutto / mc uwzględnia również wynagrodzenie Wykonawcy?”

Odpowiedź:

Budżet na Facebook Ads do wykorzystania to ok. 6 300 zł brutto/miesiąc. Cena ofertowa brutto powinna zawierać zarówno budżet reklamowy (na Facebook Ads (ok. 6300 PLN brutto) jak i wynagrodzenie Wykonawcy.

 

 

                                                                                                                                                                                                  Białystok, 11 lutego 2020 r.

GM-I.272.1.2020

 

                                                 WSZYSCY WYKONAWCY 

 

Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęło pytanie o następującej treści:

 

12 Pytanie:

 Czy w rozliczeniach umowy o której mowa istnieje możliwość fakturowania częściowego , tj. comiesięcznie po wykonaniu usługi i wydatkowaniu określonej w umowie kwoty na reklamę w FacebookAds. Oczywiście jako podstawą do rozliczenia będzie, potwierdzenie płatności.

 

 Odpowiedź:

§ 4. ust. 1 projektu umowy brzmi:

Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.

§ 4. ust. 2 projektu umowy brzmi:

Zapłata ww. kwot nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy ……………………......................................... na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury po wykonaniu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, termin wynosi 14 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę, pod warunkiem,
iż wpłynie ona do Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia. W przeciwnym wypadku zapłata nastąpi w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

§ 4.  ust. 3 projektu umowy brzmi:

Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy
i pisemne potwierdzenie tego faktu (poprzez akceptację zestawienia statystycznego
i finansowego opisanego w § 2 ust. 4 i 7) przez przedstawiciela Zamawiającego.

§ 4. ust. 4 projektu umowy brzmi:

Kwota całkowitego wynagrodzenia brutto, o której mowa w ust. 1, jest kwotą wyczerpującą wszelkie roszczenia wobec Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy.

§ 4. ust. 5 projektu umowy brzmi:

Dniem płatności wynagrodzenia jest dzień dokonania przez Zamawiającego polecenia przelewu należnej Wykonawcy kwoty.

 

 

Białystok, 27.02.2020 r.

GM-I.272.1.2020

                                         WSZYSCY WYKONAWCY 

Zamówienie: Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads.

 

Zamawiający informuje, że odwołuje postępowanie.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Małgorzata Półtorak

Wprowadzający: Małgorzata Półtorak

Data modyfikacji: 2020-02-27

Opublikował: Małgorzata Półtorak

Data publikacji: 2020-02-06

Rejestr zmian