Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .

19 października 2011

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Białystok: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .

Numer ogłoszenia: 341936 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku ..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny wraz z zasilaczem awaryjnym 4 szt. 2. Monitor LCD 5 szt. 3. Laptop do pracy biurowej 5 szt,. 4. Drukarka atramentowa A3 4 szt. 5. Sieciowa drukarka laserowa A4 1 szt. 6. Skaner płaski 1 szt. 7. Projektor multimedialny 1 szt. 8. Dysk zewnętrzny 2 szt. 9. Tablet graficzny 1 szt. 10.Dysk wewnętrzny 2,5 cala 1 szt. 11.Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz 1 szt. 12.Mysz komputerowa 10 szt. 13.Switch sieciowy 5-portowy 3 szt. 14.Router bezprzewodowy 2 szt. 15. Pamięć przenośna typu Pendrive 4 szt. 16.Pamięć wewnętrzna do laptopa 1 szt. 17.Pamięć wewnętrzna do komputera 1 szt. 18.Bateria do laptopa 1 szt. 19.Licencja na pakiet biurowy MS Office 2010 Professional Edu PL 9 szt..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-1, 30.23.11.00-8, 30.24.10.00-0, 30.21.61.10-0, 30.23.32.31-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru wraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy



  •  


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Oświadczenie o zapewnieniu spełnienia warunków gwarancji wymaganej przez Zamawiającego Załącznik Nr 8 do SIWZ.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a.zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian, b.zmiany przedstawicieli stron umowy, c.jeżeli konieczność zmiany d.zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej,


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dodatkowe informacje

Otwarcie ofert w dniu 07.11.2011 r. o godz. 10:00 w siedzibie Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok

Kontakt

          Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego   kontaktowania się z Wykonawcami:
Sprawy proceduralne:
 
1.      Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.      stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych w Muzeum Podlaskim w Białymstoku
3.      Numer telefonu: (0-85) 7421-473     085 7421440
4.      E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5.      Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10
            Godziny, w których udzielane są informacje: wtorek – środa godz. 10:00 14:00
                                                                                 Czwartek –  godz. 10:00 – 14:00
Sprawy merytoryczne:
 
1.    Imię i nazwisko: Maciej Waśkiewicz
2.    Stanowisko służbowe: specjalista informatyk w Dziale Administracyjno – Gospodarczym Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
3.    Numer telefonu: (0-85) 7421-473      tel. kom 502 666 118
4. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10;
Godziny, w których udzielane są informacje: 
                                           od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo

Rozstrzygnięcie

 
            Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego ,oprogramowania i pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
 
 
Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe
„KOMSERWIS” Spółka z o.o
15-044 Białystok
ul. Piasta 16
cena ofertowa – cena ofertowa –28.174,00  zł netto
                                                       34.654,02  zł brutto
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 100%
Razem
1.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe
„KOMSERWIS” Spółka z o.o
15-044 Białystok
ul. Piasta 16
 
                                             100 pkt.
                                         100 pkt.
 
 
 
Ponadto działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z póż.zm.) zawiadamiam, iż umowa w przedmiotowej sprawie zostanie podpisana z Wykonawcą w dniu 18.11.2011  r. ( art.94 ust.2 pkt.1a ustawy Pzp).
 
Białystok, dnia 07.11.2011 r                                                                     Dyrektor
                                                                                        Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
                                                                                                 mgr Andrzej Lechowski