Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych katalogów, plakatów, folderów, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum...

Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych katalogów, plakatów, folderów, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum...

17 stycznia 2012

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych katalogów, plakatów, folderów, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2012 .

Numer ogłoszenia: 15286 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych katalogów, plakatów, folderów, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2012 ..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk albumów z reprodukcjami dzieł sztuki . W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi korekta tekstów . Albumy 1. album - format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 500 szt. 2. album - format 270 x 300 cm, obj. 200 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 500 szt. Część II zamówienia. Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku książek, katalogów /informatorów oraz druk zeszytów edukacyjnych (projekt dostarczy Zamawiający). Przy druku książek w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również korekta tekstów. Przy druku informatorów i zeszytów edukacyjnych korektę tekstów wykona Zamawiający. Książki 1. książka, format B5, 80 str., kreda mat. 130 g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka (rozkładane pierwsze skrzydełko na szerokość całej strony) - karton 240 g, kolor 4+4+ folia błyszcząca, (w tym 500 egz. wersja polskojęzyczna, 500 egz. wersja angielskojęzyczna) wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 1.000 egz. 2. książka, format B5, obj. 200 str., kreda mat. 130 g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka karton z białym spodem 240 g, kolor 4+0+ folia matowa, wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 500 egz. Katalogi/informatory 1. informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 16 stron, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2.000 szt. 2. informator, format A4, środek: obj. 12 str., kreda mat. 150 g., kolor 4+4, okładka: kreda 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład - 300 egz. 3. informator, format B5, środek obj. 12 str., papier, 130 g kreda mat., kolor 1+ 1, okładka - kreda mat. 300 g., kolor 4 + 1 + lakier offsetowy, szycie zeszytowe,wydawnictwo posiada Nr ISBN nakład 300 egz 4. śpiewnik piosenek niepodległościowych, format A5 poziom ( 148 x 210 mm), środek - 12 stron, papier offset 90 g, kolor 4+ 4 , okładka kreda mat. 300 g, kolor 4 + 1 + lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 300 egz. 5. informator, format A3 składane na 2, obj. 8 str., kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2000 szt (w tym 1.000 szt. wersja angielska, 1.000 szt. wersja rosyjska) . 6. informator, format B5, środek: obj. 24 str., kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe,. nakład 1.500 egz (w tym 1.000 egz. w języku polskim, 500 egz. w języku angielskim) wydawnictwo posiada Nr ISBN , Zeszyty edukacyjne 1. zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90 g, kolor 1+1, okładka, karton 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt. projekt dostarcza Zamawiający 2. zeszyt edukacyjny, format A4, 20 stron, kolor 4+4, papier offset 120 g, okładka karton 200 g., kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1.000 egz. projekt dostarcza Zamawiający 3. zeszyt edukacyjny, format A4, 20 stron, kolor 4+4, papier offset 120 g, okładka karton 200 g., kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 2.000 egz. projekt dostarcza Zamawiający 4. zeszyt edukacyjny, format A4, środek - 24 stron, papier offset 90 g, kolor 4 + 4, wkładka formatu A4 - wydruk na folii samoprzylepnej, kolor - 4 + 0, okładka karton 200 g, kolor 4 + 0 + lakier offsetowy, nakład - 1000 szt. projekt dostarcza Zamawiający 5. teczka z kompletem 16 kartek: teczka format A4 (2xA4+na spodniej części skrzydełka od dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich połączenie; podwójne bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia błyszcząca, kolor 4+0; środek: 16 kart formatu A4, kreda mat 300 g, kolor 4+1, nakład 500 kompletów Część III zamówienia. Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek , ulotek oraz druk wizytówek. Foldery/składanki 1. folder, format A4 (składany na 2 do formatu A5) 1 bigowanie, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 300 szt 2. folder, format A4 (składany na 3), 2 bigi, kreda mat. 150 g, kolor 4+4,. (1000 - wersja polska, 1000 - wersja angielska, 1000 - wersja niemiecka) nakład 3000 szt 3. folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, (w tym 2.000 szt. wersja polskojęzyczna, 1.000 szt. wersja angielskojęzyczna) nakład 3000 szt 4. folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 1000 egz. 5. folder, format B4 składany na trzy (dwa bigi), kreda mat.200g, kolor 4+4 lakier offsetowy, nakład 1000 egz. 6.folder, format A4 (składany na 3), 2 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wszywka w jedno bigowanie - 8 stron formatu 1/3 A4, papier offset 80 g, kolor 1+1, nakład 600 egz. 7. folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 3 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy(lub folia), nakład 500 szt. 8. folder, format A4 składany na 3 - 2 bigi, kreda mat. 130 g , kolor 1+ 1, nakład 200 egz. 9. folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 4 x 400 szt. 10. folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2x 1500 szt. (w każdym nakładzie 1.000 szt. wersja polska, 500 szt. wersja angielska) Zaproszenia 1. zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 600 szt. 2. zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 300 szt. 3. zaproszenie, format A5 składane do A6 (pion), kolor 4+4, kreda mat. 250 g, nakład 5 x 250 szt. 4. zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 1000 szt. 5. zaproszenie, format A4 (składane na trzy), 2 bigi , kreda mat. 250 g, kolor 4+0, nakład 4000 szt. ( w tym dwa wzory po 2000 szt.) Zamawiający dostarcza projekt Pocztówki / reprodukcje. 1.pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 1000 szt. 2.składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format A5, kreda mat. 300 g+lakier offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format (3xA5 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 300 g+lakier offsetowy, kolor 4+1, nakład 1.000 kompletów 3. składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda mat. 300 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 4. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 300 szt. 5. komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 500 kompletów 6. komplet pocztówek w obwolucie, 6 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 7. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy,. nakład 2.000 szt (w tym 2 wzory po 1.000 szt.) Ulotki 1. ulotka, format A5, kreda 140 g, kolor 4+4, nakład: 5 x 1.000 szt. Zakładki 1. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1.000 szt. 2. zakładka, format 6 x 20,5 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4 + 4 + lakier offsetowy, nakład 2 x 500 szt. 3. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 400 szt. Wizytówki 1. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0,. nakład 1.900 szt (1 wzór 1.000 szt., 1 wzór 500 szt,. 2 wzory po 200 szt.)., Zamawiający dostarczy projekt Część IV zamówienia . Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , kalendarza naściennego, dyplomów oraz druk biletów wstępu i papieru firmowego. Plakaty/afisze. 1. afisz, format A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt. 2. afisz, format A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt. 3. gazeta, format A3 składany na 2, papier ecru offset 90 g, kolor 4+4, nakład 1.000 szt. 4. gazeta, format A3 składany na 2, papier ecru offset 90 g, kolor 1+1, nakład 2 x 1.000 szt. 5. plakat, format A2, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 5 x 300 szt 6. plakat , format A3 (poziom), kreda 150 g, kolor 4+0 nakład 20 szt. 7. plakat, format 100 cm x 70 cm, kreda 250g, kolor 4+0, 12 wzorów każdy w jednym wydruku 8. plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 1.000 szt. (w tym 4 wzory po 250 szt.) 9. plakat, format 50 cm x 70 cm, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 1.000 szt. (w tym 4 wzory po 250 szt.) 10. plakat, format A3, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 200 szt 11. plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 2 x 500 szt. Kalendarze 1. kalendarz naścienny w formie jednej karty formatu 100x70 (pion), kreda 200 g, kolor 4+4, oblistwowanie metalowe z zawieszką nakład 500 szt. Materiały do aranżacji wystaw 1. druk na winilu 300 m2 2. druk na siatce 100 m2 3. druk na papierze blueback 300 m 2 4. druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 200 m2 Bilety wstępu 1. bilety wstępu: format 4 x14 cm, papier 80g kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. (wg załączonego wzoru), nakład 50.000 szt. projekt dostarczy Zamawiający Inne 1. Papier firmowy, format A4, papier ecru 80 g, kolor 2+0,projekt dostarczy Zamawiający, nakład 10.000 szt. 2. Dyplom, format A4, papier offset 250 g, kolor 2+0, nakład 1.000 egz..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.



  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Materiały do aranżacji wystaw 1. druk na winilu 2. druk na siatce 3. druk na papierze blueback 4. druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 20% wartosci zamówienia podstawowego


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0, 78.15.10.00-3, 74.83.13.00-6.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: szamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usług poligraficznych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, spełnia nie spełnia






  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca biedzie dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. spelnia nie spełnia






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu spełnia nie spełnia






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku oświadczenie, że z chwilą podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualna polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia . spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia






III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



  • próbki, opisy lub fotografie


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr1, 1a, 1b, 1c do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:



  • 1 - Cena - 70

  • 2 - jakość usługi - 30


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Komunikaty i korespondencja

Otwarcie ofert:
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kosciuszki 10
15-426 Białystok
dnia 25.01.2012 rok o godz. 10:00

Kontakt

Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
A. Sprawy proceduralne:
1.      Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.      Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
   3. Numer telefonu: (85) 7421-473, 509336513
4. E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy Muzeum  Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których udzielane są informacje:
wtorek, środa, czwartek godz. 8:00 – 15:30
B. Sprawy merytoryczne :
     1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
     2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
     3. Telefon: (85)7421-473, (85 7421-440) (85 740 77 41), 509337095
     4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
    6. Godziny, w których udzielane są informacje:
od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo
 

Rozstrzygnięcie

                                                       OGŁOSZENIE

                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy  z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.)  zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym  w trybie przetargu nieograniczonego na Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych katalogów, plakatów, folderów, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na  wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku  w roku 2012 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

Część I zamówienia

Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk albumów z reprodukcjami dzieł sztuki . W zakres przedmiotu zamówienia  wchodzi  korekta tekstów .

NAVIGATOR studio s.c

Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun

15-111 Białystok

ul.  Al.  1000-lecia PP 2

cena ofertowa :  37.220zł netto

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium

Cena 70%

Liczba pkt w kryterium

Jakość usługi 30%

Razem

 4.

 

NAVIGATOR studio s.c

Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun

15-111 Białystok

ul.  Al.  1000-lecia PP 2

 

 

   

    

    70 pkt.

 

 

30 pkt.

 100 pkt.

 

 

II część zamówienia:

Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku książek, katalogów /informatorów oraz druk zeszytów edukacyjnych (projekt dostarczy Zamawiający). Przy druku książek w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również korekta tekstów. Przy druku informatorów i zeszytów edukacyjnych korektę tekstów wykona Zamawiający.

Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna

15-691 Białystok

ul. Kleeberga 14 B

cena ofertowa : 69.207,00 zl netto

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Nazwa wykonawcy

Liczba pkt w kryterium

Cena 70%

Liczba pkt w kryterium

Jakość usługi 30%

Razem

 4.

NAVIGATOR studio s.c

Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun

15-111 Białystok

ul.  Al.  1000-lecia PP 2

   

     68,12 pkt.

 

  30 pkt.

98,12 pkt.

3

Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna

15-691 Białystok

ul. Kleeberga 14 B

 

 

 

   70 pkt.

 

 

  30 pkt.

 

 100 pkt.

 

 

Część III zamówienia.

Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek , ulotek  oraz druk wizytówek.

 

NAVIGATOR studio s.c

Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun

15-111 Białystok

ul. Al. 1000 – lecia PP 2

 

cena ofertowa: 35.103,00 zł netto

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium

Cena 70%

Liczba pkt w kryterium

Jakość usługi 30%

Razem

 4.

NAVIGATOR studio s.c

Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun

15-111 Białystok

ul. Al. 1000 – lecia PP 2

 

   

    

 70 pkt.

 

 30 pkt.

  100 pkt.

3

Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna

15-691 Białystok

ul. Kleeberga 14 B

 

 

67,09 pkt.

 

30 pkt.

97,09 pkt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Część IV zamówienia .

Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw ,    kalendarza naściennego, dyplomów  oraz druk biletów wstępu i papieru firmowego.

NAVIGATOR studio s.c

Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun

15-111 Białystok

ul. Al. 1000 – lecia PP 2

cena ofertowa : 79.617,00   zł netto

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium

Cena 70%

Liczba pkt w kryterium

Jakość usługi 30%

Razem

 4.

NAVIGATOR studio s.c

Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun

15-111 Białystok

ul. Al. 1000 – lecia PP 2

 

    

    

        70 pkt.

 

 30 pkt.

 100 pkt.

                          

Oferty odrzucone

Lp.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) wykonawcy

Adres wykonawcy

1

 

 

Oferta Nr 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Agencję Reklamową „TOP” Agnieszka Łuczak,

87-800 Włocławek

 ul Toruńska 148

 

   Oferta złożona przez Wykonawcę jest niekompletna, brakuje dokumentów, niezgodna  ze SIWZ.  Wykonawca nie dołączył do oferty publikacji na podstawie których Zamawiający miał oceniać jakość usługi Wykonawca. Zamawiający w  Rozdz. XVII SIWZ „ Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert” w pkt. B. Jakość  usługi – 30% ( przy czym 1% - 1 pkt.) wymagał od Wykonawcy dołączenia do oferty przez Wykonawców próbek publikacji, które zostały przygotowane do druku i wydrukowane przez Wykonawcę i są porównywalne z zamówieniem określonym w niniejszej SIWZ .Wykonawca nie dołączył wymagał wymaganych próbek publikacji .

W świetle art.87 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych niemożliwe jest uzupełnienie oferty m.in. o próbki wymagane przez Zamawiającego poprzez zastosowanie art.26 ust.3 ustawy. Odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy 

 

Lista wykonawców wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia

 

Lp.

Nazwa (firma) wykonawcy

Adres wykonawcy

1

 

Oferta Nr 2

Drukarnia  TEKST spółka jawna Emilia Zonik i wspólnicy

 20-344 Lublin

 ul. Wspólna 19

 Wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.). Wykonawca wezwany do uzupełnienia dokumentów nie zrobił tego w wyznaczonym terminie tym samym nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu co skutkuje wykluczeniem z postępowania, a w konsekwencji zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych powoduje to odrzucenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

2

 

Oferta Nr 6

Agencja Reklamowa LogoArt Andrzej Pietroczuk

 17-200 Hajnówka

 ul. Gajowa 35  

 Wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.). Wykonawca wezwany do uzupełnienia aktualne informacji Krajowego Rejestru Karnego w  zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy w terminie uzupełnił ten dokument ale wystawiony po  terminie składania ofert – termin składania ofert w postępowaniu zamawiający wyznaczył na dzień 25.01.2012 rok, złożony dokument datowany jest na dzień 30.01.2012 roku. Informacja  z KRK wystawiona po dniu złożenia oferty nie pozwala  Zamawiającemu na ocenę , czy Wykonawca w tej dacie nie figurował w rejestrze i obliguje Zamawiającego do wykluczenia Wykonawcy z postępowania a w konsekwencji zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych powoduje to odrzucenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

3

Oferta Nr 5

Publikator Sp. z.o.o,

 

15-113 Białystok

 ul. Andersa 38

Wykluczenie Wykonawcy na podstawie  art.24 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.). Wykonawca wezwany do uzupełnienia dokumentów nie zrobił tego w wyznaczonym terminie tym samym nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu co skutkuje wykluczeniem z postępowania, a w konsekwencji zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych powoduje to odrzucenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Ponadto działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowy w przedmiotowym postępowaniu będą podpisane z Wykonawcami 13.02.2012 r.

 

Białystok, dnia 02.02.2012 r.                                                                                                                                                           Dyrektor

Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

mgr Andrzej Lechowski