Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: -Muzeum Ikon w Supraślu, ul. Klasztorna 1 -Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2 -Białostockie Muzeum Wsi w Osowiczach w sezonie grzewczym 2012 - 2013

Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: -Muzeum Ikon w Supraślu, ul. Klasztorna 1 -Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2 -Białostockie Muzeum Wsi w Osowiczach w sezonie grzewczym 2012 - 2013

16 sierpnia 2012

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Białystok: Zakup i sukcesywną dostawę oleju opałowego lekkiego do Oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: -Muzeum Ikon w Supraślu, ul. Klasztorna 1 -Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2 -Białostockie Muzeum Wsi w Osowiczach w sezonie grzewczym 2012 - 2013

Numer ogłoszenia: 176085 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywną dostawę oleju opałowego lekkiego do Oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: -Muzeum Ikon w Supraślu, ul. Klasztorna 1 -Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2 -Białostockie Muzeum Wsi w Osowiczach w sezonie grzewczym 2012 - 2013.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w szacunkowej ilości 70.000 litrów w tym około 20.000 l oleju opałowego do Muzeum Ikon w Supraślu ul. Klasztorna 1( 3 zbiorniki po 750 litrów każdy ), około 30.000 l oleju opałowego do Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2 (3 zbiorniki po 2000 litrów każdy) i około 20.000 l oleju opałowego do Białostockiego Muzeum Wsi w Osowiczach (4 zbiorniki po 1000 litrów każdy). Olej opałowy dostarczany będzie: - do Muzeum Ikon w Supraślu sukcesywnie przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy -do Muzeum w Tykocinie sukcesywnie w sezonie grzewczym (od października 2012 roku do kwietnia 2013 roku) -do Białostockiego Muzeum Wsi w Osowiczach sukcesywnie w sezonie grzewczym (od października 2012 roku do kwietnia 2013 roku.).


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zmówienia i posiada koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi), zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.). spełnia nie spełnia






  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda. spełnia nie spełnia






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku oświadczenie, że z chwilą podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualna polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia




III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Do formularza oferty należy dołączyć na piśmie sposób wyliczenia ceny za przedmiot umowy wg zasad określonych przez Zamawiającego w Rozdz. XVII ust.2 SIWZ, podpisany przez osobę uprawnioną. 2.Oświadczenie o akceptacji warunków postępowania Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo jeśli nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 



Komunikaty i korespondencja


Otwarcie ofert w dniu 27.08.2012 r. o godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego:
Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10

Kontakt

Sprawy merytoryczne:
                                    Joanna Olechno – Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego w Muzeum   Podlaskim w Białymstoku,  tel. 515 263 998
      Sprawy proceduralne:
             Grażyna Skarżyńska  
        - stanowisko służbowe specjalista d.s. zamówień publicznych
        - numer telefonu 85 7421-473, 85 7421-440, 509336513
        - e-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
- numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno -Gospodarczy    Ratusz Rynek Kościuszki 10
       - godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu:
 od wtorku do czwartku w godz. 10oo-14oo

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. 113 z 2010 r. poz. 759 z póź.zm.)    zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nadostawę oleju opałowego lekkiego do Oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: Muzeum Ikon w Supraślu, ul. Klasztorna 1, Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2, Białostockie Muzeum Wsi w Osowiczach w sezonie grzewczym 2012/2013   najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
P.P.H.U. „OPAL” spółka jawna,Irena Puławska, Roman Puławski, 17-200 Hajnówka, ul. Górna 19
cena za 1 litr oleju opałowego 3,18 zł netto tj. 3,91 zł brutto
Za całość zamówienia – dostawy w szacunkowej ilości oleju 70.000l
 222 600,00 zł netto tj. 273798,00 zł brutto
Udzielony rabat – 2,45 %.Cena za 1 litr oleju opałowego oraz wartość zamówienia obliczona jest po udzieleniu rabatu. Firma przedstawiła najniższą cenę za 1 litr oleju opałowego oraz udzieliła rabatu w wysokości 2,45 % od średnio wyliczonej ceny za litr oleju opałowego na cały okres trwania umowy.
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
cena 100 %
Razem
1.
Konsorcjum
Petrodom Venna Sp. z o.o Spółka Komandytowa   ( Lider)
ul. Sidorska 61
21-500 Biała Podlaska
PetroDom – Eko Domański Spółka   Jawna
ul. Sidorska 59G
21-500 Biała Podlaska
 
98,99 pkt.
98,99 pkt.
2.
 
PLUS Spólka Jawna
Jurkiewicz i Syn
Ul. Szosa Baranowicka 58
15-521 Białystok – Zaścianki
 
                 99,24 pkt.
99,24 pkt.
3.
 
PRONAR Spółka z o.o
17-210 Narew
Ul. Mickiewicza 101A
Hurtownia Paliw i Olejów Silnikowych
15-399 Białystok
ul. Handlowa 6H
 
              98,74 pkt.
98,74 pkt.
4
P.P.H.U. „OPAL” spółka jawna
Irena Puławska, Roman Puławski
17-200 Hajnówka
ul. Górna 19
 
             100 pkt.
100 pkt.
 
Ponadto działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowa w przedmiotowej sprawie zostanie podpisana z Wykonawcą w dniu 17.09.12 r.
 Białystok, dnia    04.09.2012 r.       
Dyrektor Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
                                                                              mgr Andrzej Lechowski