Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, skład i druk książki, folderów, plakatów, planu miasta ,materiałów do aranżacji i zaproszeń na wystawę wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, skład i druk książki, folderów, plakatów, planu miasta ,materiałów do aranżacji i zaproszeń na wystawę wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

12 kwietnia 2013

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:





Białystok: Przedmiot zamówienia: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, skład i druk książki, folderów, plakatów, planu miasta ,materiałów do aranżacji i zaproszeń na wystawę wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku. Zamówienie - oprócz druku książki realizowane ramach programu Dziedzictwo kulturowe, priorytet Wspieranie działań muzealnych współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Numer ogłoszenia: 144864 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury województa podlaskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, skład i druk książki, folderów, plakatów, planu miasta ,materiałów do aranżacji i zaproszeń na wystawę wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku. Zamówienie - oprócz druku książki realizowane ramach programu Dziedzictwo kulturowe, priorytet Wspieranie działań muzealnych współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia. Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku książki. W zakres usługi wchodzi też korekta tekstu. 1.Książka Rok obrzędowy na Podlasiu format A4, obj. 304 str. (tekst + ok. 300 fotografii i rysunków rozmieszczonych w tekście), kreda mat. 140 g, kolor 4+4, oprawa twarda, złożona, szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia błyszcząca, wyklejka zadrukowana, kolor 4+0, nakład 1000 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN Część II zamówienia. Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku planu miasta, folderów zaproszeń, plakatów dla Muzeum Podlaskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Korektę tekstów wykona Muzeum. 1.plan Białegostoku z naniesionymi granicami i najważniejszymi punktami getta białostockiego (na jego odwrocie - zdjęcia i informacje), format 46 cm x 64 cm, kreda 150g, kolor 4+4, foliowany, bigowania do formatu ok. A5, nakład 5.000 szt. 2.zaproszenie, format A5, kreda mat. 300 g., kolor 4+4, nakład 1000 szt. 3.folder, format A3 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wkładka wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda mat. 200 g, kolor 4+4, (wersja w języku angielskim), nakład 500 egz. 4.plakaty, format 100cm x 30 cm poziom), papier posterowy blueback, kolor 4+0, 10 zamówień x 100 szt. Część III zamówienia. Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk materiałów do aranżacji wystaw dla Muzeum Podlaskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. 1.druk na folii podklejanej na spienione pcv 5 mm, 300 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0, 74.83.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·                  przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Posiadania wiedzy i doświadczenia Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej po 2 zamówienia do poszczególnych części zamówienia - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości : I część zamówienia: po 30.000,00 zł brutto każda II część zamówienia: po 20.000,00 zł brutto każda III część zamówienia: po 30.000,00 zł brutto każda daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   I część zamówienia: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (należy wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu). Do wykazu należy dołączyć dokument - oświadczenie potwierdzający, że przynajmniej jedna osoba ma 3 letnie doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia II i III część zamówienia: Warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych przedmiotem zamówieniem (praca przy drukach podobnych jak przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 1 roku) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu,. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł lub oświadczenie, że z dniem podpisania umowy Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.( dotyczy wszystkich części zamówienia) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3.2)


  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. Oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1, 1a,1b do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik 7 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału. Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. Próbki publikacji, które zostały przygotowane do druku i wydrukowane przez Wykonawcę i są porównywalna z zamówieniem określonym w niniejszej SIWZ oraz projekty wydruków wieloformatowych na nośniku cyfrowym.

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne – należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·                  1 - Cena - 60

·                  2 - jakość wykonywanej usługi - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Bialystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Bialystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),

 

Komunikaty i korespondencja

Otwarcie ofert w siedziebie Zamawiającego :
Muzeum Podlaskie
15-426 Białystok
Ratusz Rynek Kościuszki 10
w dniu 22.04.2013 r. o godz. 10:00

Dodatkowe informacje

Białystok, dnia 17.04.2013 r
 
 
 
 
 
 
        AG/360/04/13
 
W dniu 17.04.2013 roku do Zamawiającego wpłynęło od Wykonawcy pismo z prośbą o udzielenie wyjaśnienia  na podstawie art.38 ustawy Prawo zamówień publicznych, czy Zamawiający wyrazi zgodę na dokonanie modyfikacji polegającej na:
1. Usunięciu zapisu w umowie § 8 ust.3 – „wykonawca przyjmuje na siebie wyłączna odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych realizacją przedmiotu niniejszej umowy zgłaszane przez osoby trzecie”. Wykonawca nie wie kto posiada prawa autorskie do zdjęć, które otrzyma od zamawiającego.
 
 
Wyjaśnienie Zamawiającego:
 
            Działając w imieniu Muzeum Podlaskiego w Białymstoku informuje, że zapis w § 8 ust.3 w projekcie umowy dotyczy odpowiedzialności Wykonawcy za wykonany projekt wydawnictwa, by nie naruszał on praw autorskich osób trzecich. Materiały dostarczane do Wykonawcy przez Zamawiającego tj. zdjęcia, materiały tekstowe będą podpisane przez osoby, które są autorami tych materiałów.
Dyrektor Muzeum Podlaskiego
w Białymstoku
mgr Andrzej Lechowski
 
 

Kontakt

Sprawy proceduralne:
 1.    Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.    Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
3.    Numer telefonu: 85 740 77 43,509336513
4.    E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5.   Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy   Muzeum   Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których udzielane są informacje:
     wtorek, środa, czwartek godz. 8:00 – 15:00
 B. Sprawy merytoryczne :
      1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
     2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
     3. Telefon: 85 740 77 41, 509337095
     4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
     6. Godziny, w których udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.)  zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, skład i druk książki, folderów, plakatów, planu miasta ,materiałów do aranżacji i zaproszeń na wystawę wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku”.
 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
a) Część I zamówienia :
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku książki. W zakres usługi wchodzi też korekta tekstu.
 "System Graf”
Drukarnia Agencja Reklamowo – Wydawnicza
Janusz Laskowski
20-515 Lublin
Zemborzyce Tereszyńskie 73 B
Cena ofertowa   30.900,00 zł netto
                              32.445,00 zł brutto
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
cena – 60%
Liczba pkt w kryterium jakość usługi 40%
Razem
1
LEGRA”
Sp. z o.o
Oddział Warszawa
04-680 Warszawa
ul. Wiązana 22
 
38,63 pkt.
 
 
26,67 pkt.
 65,3 pkt.
2
Oficyna Drukarska
Jacek Chmielewski
01-142 Warszawa
ul. Sokołowska 12 a
54,93 pkt.
 
 36,33 pkt.
91,26 pkt.
3
Drukarnia DIMOGRAF
Spółka z o.o
43-400 Bielsko – Biała
ul. Legionów 83
49,31 pkt.
 
 40 pkt.
 89,31 pkt.
4
System Graf”
Drukarnia Agencja Reklamowo – Wydawnicza
Janusz Laskowski
20-515 Lublin
Zemborzyce Tereszyńskie 73 B
60 pkt.
 
 
32 pkt.
 92 pkt.
 
b) Część II zamówienia.
Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku planu miasta, folderów zaproszeń, plakatów dla Muzeum Podlaskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Korektę tekstów wykona Muzeum.
 "System Graf”
Drukarnia Agencja Reklamowo – Wydawnicza
Janusz Laskowski
20-515 Lublin
Zemborzyce Tereszyńskie 73 B
Cena ofertowa 15.950,00    zł netto
                            19.618,50 zł brutto
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena – 60%
Liczba pkt w kryterium .jakość usługi 40%
Razem
1
„LEGRA”
Sp. z o.o
Oddział Warszawa
04-680 Warszawa
ul. Wiązana 22
 
47,85 pkt.
   34 pkt.
81,85 pkt.
2
Oficyna Drukarska
Jacek Chmielewski
01-142 Warszawa
ul. Sokolowska 12 a
30,25 pkt.
 35,67 pkt.
 65,92 pkt.
4
System Graf”
Drukarnia Agencja Reklamowo – Wydawnicza
Janusz Laskowski
20-515 Lublin
Zemborzyce Tereszyńskie 73 B
 60 pkt.
34,33 pkt.
94,33 pkt.
5
NAVIGATOR studio s.c.
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-111 Białystok
Al. 1000-lecia PP 2
 
50,96 pkt.
38,67 pkt.
89,63 pkt.
 c) Część III zamówienia.
 Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk materiałów do aranżacji wystaw dla Muzeum Podlaskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
 NAVIGATOR studio s.c.
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-111 Białystok
Al. 1000-lecia PP 2
 Cena ofertowa 24.000,00 netto
                           29.520,00 zł brutto
 Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 60%
Liczba pkt w kryterium jakość usługi 40%.
Razem
5
NAVIGATOR studio s.c.
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-111 Białystok
Al. 1000-lecia PP 2
 
 
    60 pkt.
38,67 pkt.
98,67 pkt.
 
Zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowy w przedmiotowym postępowaniu będą podpisane z  Wykonawcami    06.05.13 r.
 
Białystok, dnia 24.04.2013 r.                                                                              
 
 
 
 Dyrektor Muzeum Podlaskiego
w Bialymsyoku
mgr Andrzej Lechowski