Usługa poligraficzna: druk książki poświęconej Województwu Podlaskiemu, zgodnie z gotowym projektem, wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Usługa poligraficzna: druk książki poświęconej Województwu Podlaskiemu, zgodnie z gotowym projektem, wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

26 listopada 2013

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




 


Białystok: Usługa poligraficzna: druk książki poświęconej Województwu Podlaskiemu, zgodnie z gotowym projektem, wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Numer ogłoszenia: 484846 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury województwa podlaskiego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: druk książki poświęconej Województwu Podlaskiemu, zgodnie z gotowym projektem, wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk książki pod roboczym tytułem Podlaskie- Pamięć - Tożsamość- Rozwój poświęconej Województwu Podlaskiemu, zgodnie z poniższymi wytycznymi: Format:27cm x 26 cm (grzbiet podstawa) Liczba stron:180 Nakład: 1000 egz. Oprawa:twarda, szyta, grzbiet prosty Okładka: tektura 2,0 oklejka 135 g /m2 druk 4/ 0 folia matowa Wyklejka:papier offsetowy 200 g /m2 kolor 4 /0 lakier dyspersyjny matowy Obwoluta:papier kreda 170 g /m2 kolor 4/ 0 folia matowa Strony tekstowe: papier 170 g /m2 kolor 1 / 1 (140 str.) i 4/4 (40 str.) Wkładka do książki : mapa format B1 Składanie 4x4 Papier kredowy 115 g /m2 Lakier dyspersyjny matowy Kolor 4/ 4 Etui:27,5x26,5 cm, grzbiet 24 mm papier barwiony w masie 350 g/ m2 Opakowanie zbiorcze:folia termokurczliwa, pudełka Wydawnictwo posiada Nr ISBN.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.21.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.02.2014 r.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda),przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia






  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (należy wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu). Do wykazu należy dołączyć dokument - oświadczenie potwierdzający, że przynajmniej jedna osoba ma 3 letnie doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł lub oświadczenie, że z dniem podpisania umowy Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:



  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3.2)



  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;




III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( Załącznik Nr 4, do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik 8 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału. Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 2, do SIWZ


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



  • 1 - Cena - 60

  • 2 - jakość wykonanej usługi - 40


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Komunikaty i korespondencja

            Białystok, dnia 28.11.2013 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dotyczy: postępowania AG/360/11/13
 
           
 
            Działając w imieniu Muzeum Podlaskiego w Białymstoku informuję, że w dniu 28.11.2013 r. do Muzeum wpłynęło następujace  pytanie dotyczące  SIWZ w  postępowania na usługę poligraficzną:
 
1. Proszę o informację czy strony kolorowe kolor 1/1 (140 str.) i 4/4 (40 str.) są rozmieszczone w dowolnych miejscach publikacji, czy są w oddzielnych składach.”
 
 
 
Odpowiedź:
 
Strony rozmieszczone są w dowolnych miejscach w publikacji.
 
 
mgr Andrzej Lechowski
Dyrektor Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
 

Dodatkowe informacje

Otwarcie ofert:
04.12.2013 r. o godz. 10:00
w siedzibie Muzeum Podlaskiego w  Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki 10.

Kontakt

Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
 
A. Sprawy proceduralne:
 
1.    Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.    Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
3.    Numer telefonu: 85 740 77 43,509336513
4.    E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5.   Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy   Muzeum   Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których udzielane są informacje:
     wtorek, środa, czwartek godz. 8:00 – 15:00
 
B. Sprawy merytoryczne :
 
     1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
     2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
     3. Telefon: 85 740 77 41, 509337095
     4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
     6. Godziny, w których udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo

Rozstrzygnięcie

                                                      OGŁOSZENIE
 
            Działając na podstawie art.92 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.907)  zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym  w trybie przetargu nieograniczonego na Usługę poligraficzną: druk książki poświęconej Województwu Podlaskiemu, zgodnie z gotowym projektem, wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego” wpłynęła jedna oferta , która została odrzucona.
           Oferta Nr 1 złożona przez firmę: Agencja Reklamowa „TOP” Agnieszka Łuczak, 87-800 Włocławek, ul Toruńska 148 - została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy ( treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji )– Wykonawca do oferty nie dołączył wydruków wydawnictw na podstawie, których Zamawiający mógłby ocenić jakość wykonanej usługi ( jedno z kryteriów oceny ofert).
Zamawiający wymagał dołączenia do oferty co najmniej 2 wydawnictwa – książki o parametrach podobnych do podanych w SIWZ.
Zamawiajmy dokładnie zaznaczył , że brak wydawnictw na podstawie których możliwa będzie ocena jakości usługi skutkować będzie odrzuceniem oferty. ( SIWZ Rozdz. VIII ust 1 pkt.2 w tabeli ). W świetle art.87 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych niemożliwe jest uzupełnienie oferty o wydawnictwa wymagane przez Zamawiającego poprzez zastosowanie art.26 ust.3 ustawy.
Jednocześnie informuje, że ponownie zostanie wszczęte postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na ww usługę poligraficzną.
 
 
Białystok, dnia 04.12.2013 r.
 
mgr Andrzej Lechowski
Dyrektor Muzeum Podlaskiego w Białymstoku