Białystok: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej kosztorys inwestorski wymiany pokrycia dachowego oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Pałacu Branickich obecnie siedziba Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy

Białystok: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej kosztorys inwestorski wymiany pokrycia dachowego oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Pałacu Branickich obecnie siedziba Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy

14 października 2010

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Białystok: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej kosztorys inwestorski wymiany pokrycia dachowego oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Pałacu Branickich obecnie siedziba Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy

Numer ogłoszenia: 286229 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej kosztorys inwestorski wymiany pokrycia dachowego oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Pałacu Branickich obecnie siedziba Muzeum Wnętrz Pałacowych w.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje kompleksowy projekt budowlany i wykonawczy wraz z przeniesieniem praw autorskich do projektu oraz udzieleniem zezwoleń na wykonywanie praw zależnych, jak również uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień, w tym także konserwatorskich, spełniających warunki przygotowania kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę, w tym przygotowanie w terminach określonych przepisami prawa budowlanego ewentualnych uzupełnień lub poprawek wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiO), przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz sprawowania funkcji nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Zamówienie obejmuje: 1. Kompleksowy projekt budowlany i projekt wykonawczy na : a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na nową drewnianą, b) remontu pokrycia dachowego: odtworzenie pokrycia dachowego dachówki ceramicznej esówki, c) wymianę instalacji odgromowej łącznie z badaniem uziomu, d) instalację antyoblodzeniową dachu rynien i rur spustowych, e) system odprowadzenia wód deszczowych od budynku 2.Przedmiar robót z podziałem na branże, 3.Kosztorysy inwestorskie, 4.Specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót budowlanych, 5.Uzgodnienie z Zamawiającym materiałów budowlanych i standardu wykończenia przyjętego w rozwiązaniach projektowych 6.Informację dotyczącą BIOZ, 7.Nadzór autorski, 8.Uzyskanie wymaganych opinii, prawomocnych pozwoleń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa, w tym uzgodnień z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Białymstoku oraz rzeczoznawcami w zakresie p.poż, sanepid, bhp oraz innymi wynikającymi z mających zastosowanie przepisów prawnych, projektowych, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 9.Przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, 10.Złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, w tym ewentualne uzupełnienie lub poprawienie złożonego wniosku o pozwolenie na budowę w terminach wynikających z obowiązujących przepisów.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-6, 71.32.00.00-7.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany jako spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych o wartości min. 100 tys. zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru Załącznik Nr 5 do SIWZ objętych nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac. metoda spełnia nie spełnia






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany jako spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z oświadczeniem potwierdzającym, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia (należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu architekta, jeżeli jest wymagane w kraju pochodzenia lub zamieszkania uczestnika postępowania, lub posiadanie uprawnień projektanta do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej określone przez polskie prawo budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego)- Załącznik nr 6 do SIWZ metoda spełnia nie spełnia






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany jako spełniony, jeżeli Wykonawca aktualna polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł metoda spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia




III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. Oświadczenie o wizji lokalnej stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kontakt

Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
a) Anna Dąbrowska  – Kierownik Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy Oddziału  Muzeum Podlaskim w Białymstoku
             tel. 509 336 795, 516 141 959
      b)   Krzysztof Sawicki – inspektor nadzoru budowlanego w Muzeum Podlaskim w Białymstoku
      tel.   509 200 501
Sprawy proceduralne:
 a) Grażyna Skarżyńska
   - stanowisko służbowe - specjalista ds. zamówień publicznych
- numer telefonu 085 7421-473, 085 7421-440
- e-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
- numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno - Gospodarczy    Ratusz- Rynek Kościuszki 10
   - godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu:
                                         wtorek - środa   godz. 9:00 – 14:00
                                          czwartek            godz. 9:00 - 14:00

Rozstrzygnięcie

Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
 
 
 
Muzeum Podlaskie w Białymstoku działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z póź.zm../ unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej (kosztorys inwestorski) wymiany pokrycia dachowego oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Pałacu Branickich obecnie siedziba Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
 
Uzasadnienie
W dniu 14.10.2010r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 286229-2010 i na stronie internetowej www.wrotapodlasia.pl i w siedzibie Zamawiającego został ogłoszony przetarg nieograniczony na wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej (kosztorys inwestorski) wymiany pokrycia dachowego oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowejw Pałacu Branickich obecnie siedziba Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku. Do dnia 26.10.2010 roku do godz.8:30 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
            Z uwagi na powyższe Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Ponadto Zamawiający informuje, iż przetarg nieograniczony na realizację  ww przedmiotu zamówienia zostanie ogłoszony ponownie w możliwie jak najkrótszym czasie w  Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego.
 
 
Białystok, 26.10.2010 r.
                                                                                                                                                                                 Dyrektor
                                                                                                                                                         Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
                                                                                                                                             mgr Andrzej Lechowski