Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla...

Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla...

24 listopada 2010

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011 rok.

Numer ogłoszenia: 381048 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011 rok..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk katalogów, folderów, plakatów, wydawnictw książkowych, zeszytów edukacyjnych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011 rok. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu , opracowaniu zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk albumów fotograficznych i z reprodukcjami dzieł sztuki na 2011 rok Albumy 1. album - format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, karton 240g z białym spodem, kolor 4+0+folia matowa,. wydawnictwo posiada Nr ISBN - - nakład 500 egz Zamawiający dostarcza projekt 2. album - fotograficzny o Muzeum, format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, wydawnictwo posiada Nr ISBN - nakład 2000 egz. Część II zamówienia. Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.: książek, katalogów / informatorów, zeszytów edukacyjnych na 2011 rok Książki 1. książka, format A4, objętość ok. 500 stron: tekst, ryciny - kolor 1+1, papier offset 90g, oprawa twarda, szyta, oklejka 130g, kolor 4+0+folia błyszcząca, wyklejka zadrukowana, kolor 1+0, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 2. książka, format B5, 64 str., kreda mat. 130g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka (rozkładane pierwsze skrzydełko na szerokość całej strony) - karton 240 g, kolor 4+4+ folia błyszcząca, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 3. książka, format B5, środek obj. 170 str.: w tym 120 stron papier offset 90g, kolor 1+1, 50 stron kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka karton 240 g, kolor 4+0+ folia błyszcząca, oprawa miękka klejona, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 4. książka, format 1/3 B4, 40 stron, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka (ostatnia strona ze skrzydełkiem rozkładanym na szerokość strony), kreda mat 300g + folia mat, kolor 4+4, oprawa klejona, nakład 2000 szt. wydawnictwo posiada Nr ISBN Katalogi/informatory 1. informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 16 stron, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2000 szt. 2. śpiewnik piosenek niepodległościowych, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 12 stron, papier offset 90g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 200 szt. 3. informator, format B5, środek: obj. 20 str., kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka - karton 200g, kolor 4+0+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 500 szt. wydawnictwo posiada Nr ISBN 4. informator, format B5, środek obj. 16 str., kreda mat. 130 g, kolor 1+1, okładka - kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 300 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 5. informator, format A4, środek: obj. 12 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 6. informator, format A4, środek: obj. 24 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 7.informator, format A4, środek 24 strony, kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, na okładce wklejona kieszeń na płytę CD, nakład 500 szt. wydawnictwo posiada Nr ISBN- Zamawiający dostarcza projekt 8.reprint Gazety Białostockiej, 4 karty formatu 22,70 x 58,60 cm składane na dwa, papier offsetowy (gazetowy), kolor 1+1, 5 gazet w nakładzie 10 egz. każda 9. reprint Tygodnika Mód i Powieści, 2 karty formatu 28 x 77,40 cm składane na dwa, papier offsetowy (gazetowy), kolor 1+1, 5 gazet w nakładzie 10 egz. każda Zeszyty edukacyjne 1. zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90g, kolor 1+1, okładka, karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt. - Zamawiający dostarcza projekt 2. Zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90g, kolor 4+4, wkładka wszyta w środek: 2xA4, papier offset 120g, kolor sepia+sepia, okładka: karton 200g, kolor sepia+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. 3. zeszyt edukacyjny, format A4, 20 stron, papier offset 120g, kolor 4+4,okładka karton 200 g., kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 egz. 4. zeszyt edukacyjny, format A4, środek - 24 strony, papier offset 90g, kolor 4+4, wkładka formatu A4 - wydruk na folii samoprzylepnej kolor 4+0, okładka karton 200 g, kolor 4+0 +lakier offsetowy, nakład 1000 szt. - Zamawiający dostarcza projekt 5. zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90 g, kolor 4+4, wszywka w środek - 4 strony A4 (jedna strona perforowana do oderwania), offset 120g, kolor 4+1; wkładka 2 kartki A4 - druk na folii samoprzylepnej, kolor 4+0; okładka - karton 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 egz. Zamawiający dostarcza projekt 6. zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90 g, kolor 4+4, wszywka 4 strony formatu A4, offset 120g, kolor 4+0, okładka karton 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 egz. Zamawiający dostarcza projekt 7. teczka z kompletem 16 kartek: teczka format A4 (2xA4+na spodniej części skrzydełka od dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich połączenie; podwójne bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia błyszcząca, kolor 4+0; środek: 16 kart formatu A4, papier offset 180g, 8 kart - kolor 1+1, 8 kart - kolor 4+4, nakład 1000 kompletów Część III zamówienia. Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek wizytówek i ulotek na 2011 rok Foldery/składanki 1. folder, format B4 składane na trzy (dwa bigi), kreda mat. 200g, kolor 4+4+lakier offsetowy, 1000 szt. 2. format A4 (składany na 3), 2 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wszywka w jedno bigowanie - 8 stron formatu 1/3 A4, papier offset 80g, kolor 1+1, nakład 600 egz. 3. folder, format A4 (składany na 3), 2 bigi, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. (1000 - wersja polska, 1000 - wersja angielska, 1000 - wersja niemiecka) 4. folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 3 x 400 szt. 5. folder, format A3 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wkładka wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda mat. 200 g, kolor 4+4, nakład 5000 egz. 6. folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2 x 2000 szt. (w każdym nakładzie 1000 szt. wersja polska, 500 szt. ang., 500 szt. niem.) 7. folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 1000 egz. 8. folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 2 bigi + 1 perforowanie, kreda mat. 300g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt 9. folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 3000 szt. 10. folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. Zaproszenia 1. zaproszenie, format A5 składane do A6 (pion), kreda mat. 250 g, kolor 4+1, nakład 3 x 200 szt 2. zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 300 szt. 3. zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 2 x 1000 szt. 4. zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200g, kolor 4+0, nakład 8000 szt. (w tym: 1 wzór - 1000 szt. 1 wzór - 2000 szt. 1 wzór - 5000 szt.) Zamawiający dostarcza projekt 5. zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 1+1, nakład 500 szt. Pocztówki/reprodukcje. 1. pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 1000 szt. 2. pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt 3. pocztówka, format A6, kreda 300 g + lakier UV, kolor 4+1, nakład 4 x 1000 szt. 4. składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda mat. 300g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 5. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.) 6. pocztówka format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2x500 szt. (w każdym z 2 nakładów - dwa rodzaje tekstów - na 200 szt. inny i na 300 szt. inny) 7. komplet pocztówek w obwolucie, 6 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 8. pocztówka format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2x500 szt. 9. składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format A5, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format (3xA5 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, nakład 1000 kompletów 10. składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format A6, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, nakład 1000 kompletów 11. komplet: 8 pocztówek formatu 1/3 A4, kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy; obwoluta A4 składane na 3, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów Ulotki 1. ulotka, format A5, kreda 135g, kolor 4+0, nakład 3 x 300 szt 2. ulotka, format A5, kreda 150g, kolor 4+4, nakład 2000 szt. (w tym 1000 szt. wersja polskojęzyczna i 1000 szt. wersja angielskojęzyczna) 3. ulotka, format A5, kreda 150 g, kolor 4+4, nakład 3 x 300 szt. Zakładki 1. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 500 szt 2. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt 3. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Wizytówki 1. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt 2. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt Część IV zamówienia . Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , druk biletów wstępu , kalendarza naściennego, teczek kartonowych, kopert ulotek do płyt CD na 2011 rok Plakaty/afisze. 1. afisz, format A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 X 200 szt. 2. afisz, format A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt 3. plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 3 x 150 szt. 4. plakat, format A3, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 2 x 500 szt 5. plakat, format A3 (poziom), kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 3 x 50 szt 6. plakat, format A3 (poziom), kreda 150 g, kolor sepia+0, nakład 1000 szt. 7. plakat, format 100 cm x 50 cm, kreda 250g, kolor 4+0, 20 wzorów każdy w jednym wydruku 8. plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150g, kolor 4+0, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.) Kalendarze 1. kalendarz naścienny w formie jednej karty formatu 100x70 (pion), kreda 200 g, kolor 4+0, nakład 500 szt. oblistwowanie metalowe z zawieszką Materiały do aranżacji wystaw 1. druk na winilu 300 m2 2. druk na siatce 100 m2 3. druk na papierze blueback 300 m 2 4. druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mmm 90 m2 5. druk na folii samoprzylepnej podklejanej obustronnie na spienione PCV 5 mm 50 m2 Bilety wstępu 1. bilety wstępu: format 4 x14 cm, papier 80g kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. (wg załączonego wzoru), projekt dostarczamy nakład 50.000 szt. Inne 1. teczka format A4 (2xA4+na spodniej części skrzydełka od dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich połączenie; podwójne bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia błyszcząca, kolor 4+0, nakład 500 szt. 2. koperta na CD, 125x125 mm, kreda mat. 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt. 3. koperta na CD, 125x125 mm, kreda mat. 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. 4. wkładka - ulotka do plastikowego opakowania na CD, kreda 130g, przód: 122x120 mm, tył: 140x120 mm, kolor 4+1, 2 bigowania, nakład 1000 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo Zamówień publicznych - dotyczy materiałów do aranżacji wystaw wymienionych w części IV zamówienia


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.20.00.00-9, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        metoda spełnia nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca biedzie dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi ) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia



·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.



·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert



III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr1, 1a, 1b, 1c do SIWZ 2. Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70

  • 2 - jakość - 30


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Dodatkowe informacje

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
 - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-   warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu
             - warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca biedzie dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającegoi finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
          4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
 -  warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia .
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Zamawiającego poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły „spełnia - nie spełnia
 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Zamawiający wymaga sporządzenia oferty zgodnie z wzorem przekazanym w materiałach przetargowych. Oferta powinna być podpisana przez osoby /osobę/ wymienione w stosownym akcie prawnym – upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty (w formie załączników trwale spiętych z ofertą):
1. Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 (Załącznik Nr 2,2a,2b,2c do SIWZ),
b) Podpisane oświadczenie o  nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP (Załącznik Nr 3, 3a,3b,.3c do SIWZ)
 c)Wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; (wykaz Załącznik Nr 6 do SIWZ).   Zamawiający wymaga dołączenia do oferty co najmniej 2 wydawnictwa o parametrach podobnych do podanych w SIWZ. Zamawiający zwalnia Wykonawcę z obowiązku dostarczenia materiałów do aranżacji wystaw i wydruków wielkoformatowych na papierze, siatce i winylu. Brak wydawnictw na podstawie których możliwa będzie ocena jakości skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedstawione prace zostaną zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania .
W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców.
d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (należy wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie  druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu). Do wykazu należy dołączyć dokument - oświadczenie potwierdzający, że przynajmniej jedna osoba ma 3 letnie doświadczenie wymagane przez Zamawiającego).Wykaz stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców.
 e) aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia .
W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców.
 
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
c) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu  dotyczy każdego z nich.
f) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 4, 4a,4b, 4c do SIWZ .
   W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć:
a)      dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej kopii.
b)       każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. VIII pkt.1a,b oraz pkt.2.
c)      Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia łącznie muszą wykazać spełnienie warunków określonych w rozdz. VIII pkt.1 c,d i e .
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejszą Zamawiający będzie żądać – przed podpisaniem umowy – przedstawienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
     odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego w Rozdziale VIII pkt. 2 a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminie wskazanym w pkt. 7.
9. Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z póź. zm.), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być oznaczone w sposób nie budzący wątpliwości klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” i powinny być odrębną częścią nie złączone z ofertą w sposób trwały. Brak takich zastrzeżeń traktowany będzie jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji.
Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności:
-       odpis z właściwego rejestru,
-       informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert,
-       kosztorys, ceny jednostkowe stanowiące podstawę obliczenia ceny, zaświadczenia, oświadczenia itp.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z póź. zm.) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz „Oferta”, stanowiący Załącznik Nr1, 1a, 1b, 1c do SIWZ
2. Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy,  stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ
 3. Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.

Kontakt

A. Sprawy proceduralne:
1.      Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.      Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
   3. Numer telefonu: (85) 7421-473, 509336513
4. E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy Muzeum  Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których udzielane są informacje:
wtorek, środa godz. 7:30 – 15:30
czwartek godz.7:30 - 11:30
B. Sprawy merytoryczne :
     1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
     2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
     3. Telefon: (85)7421-473, (85 7421-440) (85 740 77 41), 509337095
     4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
    6. Godziny, w których udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo
 
 

Rozstrzygnięcie

                                                      OGŁOSZENIE
                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.)  zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługe poligraficzną: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011 rok najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Część I zamówienia
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu , opracowaniu zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk albumów fotograficznych i z reprodukcjami dzieł sztuki na 2011 rok
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
cena ofertowa : 28.390,00 zł netto
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość usługi 30%
Razem
 1.
 
 „Benkowski Publishing &Balloons
Sp. z o.o
15-727 Białystok
ul. Hetmańska 38
 
 
     60,59 pkt.
 
 30 pkt.
 90,59 pkt.
 2.
 
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
 
   
    
    70 pkt.
 
 
30 pkt.
 100 pkt.
 
   
Część II zamówienia.
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.: książek, katalogów / informatorów, zeszytów edukacyjnych na 2011 rok
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
cena ofertowa : 102.700,00 zł netto
  
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość usługi 30%
Razem
 1.
 „Benkowski Publishing &Balloons
Sp. z o.o
15-727 Białystok
ul. Hetmańska 38
 
 
 
    
    60,44 pkt.
 
 
   30 pkt.
 90,44 pkt.
 2.
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
 
   
     68,12 pkt.
 
 30 pkt.
98,12 pkt.
3
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
 
 
 
   70 pkt.
 
 
 30 pkt.
 
 100 pkt.
 
 Część III zamówienia.
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek wizytówek i ulotek na 2011 rok
 
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
cena ofertowa: 51.352,00 zł netto
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość usługi 30%
Razem
 2.
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
 
   
    
 70 pkt.
 
 30 pkt.
 100 pkt.
3
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
 
 
67,09 pkt.
 
30 pkt.
97,09 pkt.
 
 Część IV zamówienia .
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw ,   druk biletów wstępu , kalendarza naściennego, teczek kartonowych, kopert ulotek do płyt CD na 2011 rok
 
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
 
cena ofertowa : 101.390,00 zł netto
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość usługi 30%
Razem
 2.
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
 
   
    
70 pkt.
 
 30 pkt.
 100 pkt.
 
Ponadto działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowa w przedmiotowej sprawie zostanie podpisana z Wykonawcami w dniu  28.12.2010 r.
Białystok, dnia 15.12.2010 r.                                      
                                                                                                                                                                
                                                            Dyrektor
                                                                                                                                                                                             Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
                                                                                                                                                                                                             mgr Andrzej Lechowski