Zapytanie ofertowe nr 19/2014 na dostawę i montaż oprogramowania i wyposażenia elektronicznego (1 kpl.)

Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.

Zapytanie ofertowe nr 19/2014 na dostawę i montaż oprogramowania i wyposażenia elektronicznego (1 kpl.)

8 października 2014

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski

Wilczewo 44

19-200 Grajewo

TELEFON: 862722244

FAX: 862722244

REGON: 450189523

E-mail: jarek.domhal@wp.pl

Treść ogłoszenia


Grajewo, dnia 08.10.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


ZAPYTANIE OFERTOWE nr 19/2014


na dostawę i montaż oprogramowania i wyposażenia elektronicznego (1 kpl.)


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


I.            Zamawiający


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


REGON 450189523


NIP 7191321539


Tel./fax 86 272 22 44


Mail: jarek.domhal@wp.pl


 


II.        Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania zamówienia




















Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Termin wykonania zamówienia



1



Oprogramowanie i wyposażenie elektroniczne



1



komplet



15.11.2014 r.



 


Specyfikacja składowych zamówienia: wg załącznika nr 2


 


III.    Warunki ogólne


·         Jako zwycięzca wyłoniony zostanie ten dostawca, który zdobędzie najwięcej punktów za przedmiot zamówienia.


·         W przypadku przyznania więcej niż jednemu oferentowi takiej samej liczby punktów, elementem rozstrzygającym jest wartość proponowanej ceny (decyduje niższa cena oferenta).


·         Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.


·         W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy  materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a Wykonawca uzyska dla zaproponowanych rozwiązań równoważnych akceptację Zamawiającego, w terminie niezakłócającym realizacji harmonogramu.


·         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych.


 


IV.       Kryteria oceny ofert


Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):


1.      Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)


2.      Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)


Razem 100% = 100 pkt.


 


Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :


Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):


1.      Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej  w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =


2.      Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =


 


V.           Sposób przygotowania oferty


Oferta winna być:


·         Przygotowana na Formularzu Ofertowo-Cenowym – Załącznik nr 1


·         Opatrzona datą sporządzenia,


·         Opatrzona danymi oferenta tj. adresem lub siedzibą oferenta, numerem telefonu, numerem NIP.


·         Opatrzona pieczęcią i podpisem osoby/osób uprawnionych. W przypadku oferty wysłanej na adres e-mail oferta powinna zawierać dane osoby uprawnionej do sporządzenia oferty.


·         Termin ważności oferty – 60 dni od daty wystawienia oferty.


·         Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.


 


VI.       Miejsce oraz termin składania ofert


Oferty mogą być składane:


·         W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jarek.domhal@wp.pl.


·         W formie pisemnej za pośrednictwem faksu 86 272 22 44, poczty, kuriera lub też dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 15.10.2014 r. do godz. 15:00.


 


VII.    Osoby upoważnione do kontaktów:


 


Elżbieta Dąbrowska, tel. 86 272 22 44 kom. 509 483 550


 


ZAŁĄCZNIKI:


1.       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy


2.       Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia


Z poważaniem


………………………….


Załącznik nr 1


FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY


Do zapytania ofertowego nr 19/2014 na dostawę i montaż oprogramowania i wyposażenia elektronicznego (1 kpl.) z dnia 08.10.2014 r.


I.       DANE OFERENTA



  1. Pełna nazwa firmy .....................................................................................................
  2. Siedziba.....................................................................................................................
  3. REGON......................................................................................................................
  4. NIP............................................................................................................................
  5. Telefon, fax................................................................................................................
  6. E-mail........................................................................................................................
  7. Osoba upoważniona do kontaktów................................................................................

 


II.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


























Lp.



Nazwa przedmiotu zamówienia



Ilość



Jednostka miary



Cena jednostkowa netto


……………….. (waluta)



Wartość netto


……………….


(waluta)



Stawka VAT %



Okres gwarancji


(w miesiącach)



1



Oprogramowanie i wyposażenie elektroniczne



1



komplet



 



 



 



 



 


Łączna wartość netto..............................................................................................................


Słownie .................................................................................................................................


            .................................................................................................................................


Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.


 


III. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTY


 


Cena oferty jest ceną całkowitą netto z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia uwzględniającą:



  • Koszty transportu krajowego i zagranicznego,

  • Ubezpieczenie towaru w kraju i zagranicą,

  • Należności celne/cło, podatek graniczny.


 


IV. Oświadczamy, że oferujemy dostawę i montaż przedmiotu zamówienia za cenę określoną w niniejszym Formularzu Ofertowo-Cenowym. Ceny nie ulegną wzrostowi do końca trwania umowy.


V.    Oświadczamy, że uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.


VI. Oświadczamy, że oferta jest ważna przez 60 dni od daty jej złożenia.


 


 


 


…………………………….……………………      ………………………………………………………………………….


         (Data, miejsce)                         (Podpis i pieczątka osoby upoważnionej do reprezentowania firmy)


Załącznik nr 2


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Do zapytania ofertowego nr 19/2014 na dostawę i montaż oprogramowania i wyposażenia elektronicznego (1 kpl.) z dnia 08.10.2014 r.


Dostawa, montaż i instalacja elementów:


Oprogramowanie i wyposażenie elektroniczne (1 kpl.)


 


1.       System Gastro Szef (1 szt.) lub inny zapewniający co najmniej następujące funkcjonalności:


·            Rozliczenia magazynów i zużycia surowców;


·            Kontrola kosztów – Food Cost;


·            Rozliczenia produkcji gastronomicznej;


·            Obsługa zamówień;


·            Inwentaryzacje;


·            Zdalne ustalanie rabatów i promocji widocznych w POSie;


·            Planowanie imprez;


·            Wystawianie faktur;


·            Przejrzyste raporty;


·            Obsługa gastronomii zamkniętej;


·            Eksport danych do innych systemów


 


2.       System Gastro  Finanse (1 szt.) lub inny zapewniający co najmniej następujące funkcjonalności:


·            Grafiki pracownicze


·            Kalkulator marż


·            Inwentaryzacja dzienna


·            Raport kasowy


·            Druki


 


3.       System Chart (2 szt.) lub inny zapewniający co najmniej następujące funkcjonalności:


·            Moduły systemu: Recepcja, Obciążenie i Sprzedaż, Gastro, Żywienie, Zasoby, Moduł rezerwacji internetowych i Channel Manager HOTEL-IN, Zestawienia, Archiwum.


·            Współpraca z innymi systemami: systemem Gastro Szef, Gastro Finanse, Gastro Pos, a także drukarkami fiskalnymi, zamkami elektronicznymi, obsługą płatności elektronicznych, centralą telefoniczną.


·            Pełna obsługa Rezerwacji


·            Rezerwacje – tworzenie i modyfikacja;


·            Rezerwacje grup, osób indywidualnych na standardy, miejsca lub pokoje;


·            Rezerwacje grupowe – łatwe zarzadzanie cała grupa;


·            Planowanie żywienia dla przyszłych gości;


·            Wprowadzania dowolnych uwag dotyczących gościa, grupy;


·            Wprowadzanie oczekiwanej kwoty zadatku,


·            możliwość kontroli płatności;


·            Potwierdzenia rezerwacji: dowolna forma, możliwość wydrukowania potwierdzenia lub wysłania go mailem;


·            Rabaty do rezerwacji i meldunków;


·            Pośrednicy – prowadzenie rozliczeń z biurami turystycznymi, agentami, itp.;


·            Obsługa zaliczek;


·            Graficzna prezentacja rezerwacji;


·            Możliwość drukowania diagramu;


·            Zestawienia obłożenia hotelu;


·            Kalkulator dostępności obiektu – wyszukiwanie pokoi dostępnych w zadanym okresie;


·            Definiowanie cen i cenników sezonowych;


·            Raportowanie rezerwacji.


·            Rozliczenie wszystkich lub wybranych usług, z jakich korzystał klient lub grupa;


·            Przeliczanie obciążenia gościa wg aktualnego stanu meldunku;


·            Automatyczne naliczanie obciążeń usług gastronomicznych przesyłanych z programu POS;


·            Automatyczne lub opcjonalne przenoszenie obciążeń na konta firm;


·            Konta odroczone gościa lub grupy – odroczenie płatności;


·            Edycja obciążeń, grupowanie i rozgrupowywanie, łączenie i podział;


·            Wprowadzenie dowolnej ilości usług dodatkowych do rachunku gościa;


·            Wystawianie dokumentów sprzedaży do obciążeń lub niezależnie od nich;


·            Możliwość wystawiania faktur walutowych;


·            Nazwy na fakturze - towarom można przypisać nazwy, wg których będą automatycznie grupowane na wydruku;


·            Szerokie możliwości zmiany treści dokumentów;


·            Dowolnie definiowalne okresy księgowe, po zamknięciu których edycja dokumentów jest niemożliwa;


·            Definiowalne formy płatności;


·            Możliwości dowolnej konfiguracji numerowania dokumentów oraz ich formatów, dwa rejestry faktur;


·            Możliwość ustalenia domyślnej formy zapłaty, skracającej czas wystawiania dokumentów;


·            Obsługa zaliczek;


·            Automatyczna lub opcjonalna fiskalizacja faktur;


·            Konfigurowalne logo hotelu na wydrukach;


 


4.       Moduł rezerwacji  zasobów Chart Spa (1 szt.) lub inny zapewniający co najmniej następujące funkcjonalności:


·            Prowadzenie i rozliczanie rezerwacji zasobów


·            Rezerwacja innych zasobów hotelowych, takich jak: sale konferencyjne, projektory, sauna, basen, itp.;


·            Grafik wykorzystania zasobów;


·            Dowolna liczba zasobów i ich rodzajów;


·            Rozliczanie płatności natychmiast lub na przeniesieni na rachunek gościa;


·            Możliwość wydruku biletów.


 


5.       System Zestawienia (1 szt.) lub inny zapewniający co najmniej następujące funkcjonalności:


·            Odczyt danych o prowadzonych rezerwacjach i meldunkach,


·            Zestawienia księgowe i sprzedaży,


·            Opracowywanie informacji statystycznych o wykorzystaniu obiektu.


 


 


28.6.                     Interfejs do systemu FK (1 szt.)


·            Interfejs pozwalający na komunikację z zewnętrznymi programami FK


 


7.       Rezerwacja miejsc przez Internet (1 szt.)


·            Moduł umożliwia dokonywanie rezerwacji internetowych.


·            Okresowe pobieranie nowych rezerwacji z serwera;


·            Przeglądanie listy rezerwacji internetowych;


·            Usuwanie rezerwacji internetowych;


·            Odmowa rezerwacji;


·            Automatyczna odpowiedz – potwierdzenie.


 


8.       Współpraca z systemem rezerwacji internetowej Syntese (1 szt.)


 


9.       Współpraca z systemem rezerwacji internetowej Profitroom (1 szt.)


 


32.10.                 System Gastro POS (2 szt.) lub inny zapewniający co najmniej następujące funkcjonalności:


·            Obsługa przez ekran dotykowy;


·            Dostosowanie ekranu do indywidualnych potrzeb;


·            Kontrola rachunków i zamówień;


·            Przejrzysty ekran bonowania;


·            Graficzna prezentacja sali;


·            Możliwość rozliczenia kelnera w dowolnym momencie;


·            Rejestracja czasu pracy;


·            Łatwość modyfikowania potraw;


·            Współpraca z kuchnią;


·            Weryfikacja zamówień i rachunków;


·            Elastyczne kształtowanie cen;


·            Kontrola definiowalnych rabatów;


·            Współpraca z systemami hotelowymi i urządzeniami specjalistycznymi.


 


33.11.                 Oprogramowanie pakiet biurowy (1 szt.)


·            Pakiet Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm.


 


20.12.                 Interfejs do terminali kart płatniczych recepcja/restauracja/bar (3 szt.)


 


21.13.                 Interfejs współpraca POS z Chart restauracja/bar (2 szt.) lub innym zaproponowanym oprogramowaniem hotelowym.


 


 


14.   Komputer (serwer) biuro (1 szt.)


·            procesor 2 rdzenie, 4 wątki, min. 3,5 gh


·            pamięć DDR3 min. 4GB;


·            multinagrywarka dvd;


·            dysk twardy sata 500GB;


·            obudowa z zasilaczem 425W;


·            mysz + klawiatura.


 


15.   Monitor 24'''''''''''''''''''''''''''''''' biuro (1 szt.)


·            Monitor LCD z podświetleniem LED - 24".


 


16.   Urządzenie wielofunkcyjne laser biuro (1 szt.)


·            Technologia druku: Laserowa


·            Podstawowe funkcje urządzenia: drukarka, Kopiarka, Skaner, Faks


·            Szybkość druku (mono): ok. 20 str./min.          


·            Obsługiwane rozmiary papieru: A4, A5, B5, C5, koperty


·            Zainstalowana pamięć: min. 128 MB


·            Rozdzielczość w poziomie (mono): 1200 dpi


·            Rozdzielczość w pionie (mono): 1200 dpi


·            Prędkość procesora: min. 433 MHz


·            Skaner kolorowy


·            Maksymalna rozdzielczość skanowania: interpolowana - 4800 dpi


·            Skalowanie kopiarki 25-400 %


 


17.   Komputer  recepcja (1 szt.)


·            procesor 2 rdzenie, 4 wątki, min. 3,5 gh


·            pamięć DDR3 4GB;


·            multinagrywarka dvd;


·            2x dysk twardy sata 500GB;


·            obudowa z zasilaczem 425W;


·            mysz + klawiatura;


·            Monitor LCD z podświetleniem LED min. 21".


 


18.   Urządzenie wielofunkcyjne laser sieciowe recepcja (1 szt.)


·            Technologia druku: Laserowa


·            Podstawowe funkcje urządzenia: drukarka, Kopiarka, Skaner, Faks


·            Wbudowana karta sieciowa LAN


·            Szybkość druku (mono): ok. 20 str./min.          


·            Obsługiwane rozmiary papieru: A4, A5, A6, C5, koperty


·            Zainstalowana pamięć: min. 128 MB


·            Rozdzielczość w poziomie (mono): 1200 dpi


·            Rozdzielczość w pionie (mono): 1200 dpi


·            Prędkość procesora: min. 600 MHz


·            Skaner kolorowy


·            Maksymalna rozdzielczość skanowania: interpolowana - 4800 dpi


·            Skalowanie kopiarki 25-400 %


 


19.   Drukarka fiskalna recepcja/restauracja/bar (3 szt.)


·            urządzenie z kopią elektroniczną paragonu;


·            eurofiskalizacja;


·            karta SD/SDHC;


·            możliwość zaprogramowania dowolnej waluty w jakiej moduł będzie rejestrował sprzedaż;


·            Kopia elektroniczna paragonu (karta SD)


·            Wielowalutowość (przygotowana na eurofiskalizację)


·            Możliwość drukowania faktur VAT


·            Wydruk numeru NIP nabywcy w części fiskalnej paragonu


·            Dwa standardy komunikacyjne Thermal i Posnet


·            Możliwość komunikacji bezprzewodowej bluetooth


 


20.   Szuflada kasowa recepcja (1 szt.)


·            Przegroda na obsługę czeków/transakcji bezgotówkowych bez konieczności otwierania szuflady;


·            Trójstopniowy zamek zapewniający wysoki poziom bezpieczeństwa;


·            Czujnik otwarcia szuflady


·            Wymiary: 420-430mm (szer.) x 450-460mm (dł.) x  100-110mm (wys.)


 


21.   Monitoring wizyjny recepcja (1 szt.)


·            Monitor LCD z podświetleniem LED min. 21".


 


22.   Terminal POS KS7215 restauracja i bar (2 szt.), lub inny spełniający co najmniej następujące wymogi:


·            15” ekran dotykowy;


·            Wodoszczelna i pyłoodporna obudowa;


·            Procesor 2 rdzenie min. 1.8GHz;


·            Pamięć DDR3 800MHz, SO-DIMM x 1, min 1 GB;


·            Zasilanie 12V DC zasilacz 60W;


·            Wbudowany głośnik 2W;


·            Wymiary (mm) 370-390 dł. x 300-310 szer. x 360-380 wys.;


·            Wbudowana bateria UPS podtrzymująca pracę terminala w razie awarii prądu.


 


23.   Szuflada kasowa restauracja (1 szt.)


·            Przegroda na obsługę czeków/transakcji bezgotówkowych bez konieczności otwierania szuflady;


·            Trójstopniowy zamek zapewniający wysoki poziom bezpieczeństwa;


·            Czujnik otwarcia szuflady


·            Wymiary: 420-430mm (szer.) x 450-460mm (dł.) x  100-110mm (wys.)


 


24.   Drukarka bonowa - kuchnia (1 szt.)


·            Wydruk z szybkością co najmniej 200 mm na sekundę;


·            Możliwość druku na wąskim (58mm) i szerokim (80 mm) papierze;


·            Automatyczny obcinacz;


·            Dodatkowe ostrze ręczne;


·            Łatwa wymiana papieru;


·            Rozdzielczość druku 8 punktów/mm;


·            Bufor 6 KB;


·            Wymiary (szer. x gł. x wys. w mm): 145-155 x 200-210 x 140-150.


·            Dzwonek informujący o wydruku


 


25.   Drukarka bonowa  - restauracja/bar sieciowa (2 szt.)


·            Wydruk z szybkością co najmniej 200 mm na sekundę;


·            Możliwość druku na wąskim (58mm) i szerokim (80 mm) papierze;


·            Automatyczny obcinacz;


·            Dodatkowe ostrze ręczne;


·            Łatwa wymiana papieru;


·            Rozdzielczość druku 8 punktów/mm;


·            Bufor 6 KB;


·            Wymiary (szer. x gł. x wys. w mm): 145-155 x 200-210 x 140-150.


·            Wbudowany interfejs LAN


 


26.   Moduł do monitora kuchennego (1 szt.)


·           System monitorów kuchennych (Kitchen Display System - KDS)


 


27.   DFSerwis spooler drukarek fiskalnych recepcja/restauracja/bar (3 szt.)


·            Moduł umożliwiający podłączenie kilku stanowisk POS do jednej drukarki fiskalnej


 


28.   Fiskalizacja drukarek recepcja/restauracja/bar (3 szt.)


·            Usługa wykonania fiskalizacji drukarek fiskalnych i przesłania dokumentów do Urzędu Skarbowego


 

Kontakt

Elżbieta Dąbrowska
tel. 86 272 22 44
kom. 509 483 550

Rozstrzygnięcie


Grajewo, dnia 21.10.2014 r.


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe


DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


 


PROTOKÓŁ Z WYBORU DOSTAWCY


dotyczy:


umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.


Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,


Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,


Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,


Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013


o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”


 


 


I.     Zamawiający


Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski


Wilczewo 44, 19-200 Grajewo


REGON 450189523


NIP 7191321539


Tel./fax 86 272 22 44


Mail: jarek.domhal@wp.pl


 


 


II. Złożone oferty


W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 19/2014 na dostawę i montaż oprogramowania i wyposażenia elektronicznego (1 kpl.) z dnia 08.10.2014 r. przesłane bezpośrednio potencjalnym dostawcom oraz udostępnione publicznie na stronach internetowych: WWW.domhal.ns24.biz; WWW.wrotapodlasia.pl/zampub/ oraz w siedzibie firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski, ul. Wilczewo 44, 19-200 Grajewo, w terminie do dnia 15.10.2014 wpłynęły oferty od następujących firm:


1.  Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-084 Białystok,


2.  PHU PAWCOM Paweł Baranowski, ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo,


3.  SOFTECH Sp. z o.o., ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, filia: ul. Górna Droga 5, 02-495 Warszawa,


4.  MCM COMPUTER Marcin Walkowiak, ul. Polska 70, 60-401 Poznań.


 


Zapytanie zostało wysłane w dniu 08.10.2014 r. drogą pocztową do następujących potencjalnych dostawców:


·     PHU PAWCOM, ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo;


·     MCM COMPUTER Marcin Walkowicz, ul. Polska 70, 60-401 Poznań;


·     Softech Sp. z o.o., ul. Górna Droga 5, 02-495 Warszawa.


 


W dniu 13.10.2014 r. wpłynęły pytania dotyczące Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego o następującej treści:


 


Pytanie:


 „W punkcie nr 20 szuflada kasowa powinna być o wymiarach 420-430mm (szer.) x 450-460mm ( dł.) x 100-110 mm (wys.). Szuflady o tych wymiarach nie jesteśmy w stanie znaleźć na rynku. Nie tylko sprawdzałem na stronie producenta Posnet, ale i wśród innych producentów. Czy w związku z tym jesteście państwo w stanie zaakceptować szufladę kasową CWY2 średnią o wymiarach 410mm (szer.)*415mm (gł.)*113mm (wys.) ?”


Odpowiedź:


Według rozpoznania Zamawiającego na rynku jest co najmniej jeden podmiot oferujący produkt opisany w zapytaniu ofertowym. Zamawiający nie dopuszcza innych produktów o parametrach niezgodnych z wymaganiami przedstawionymi w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, ponieważ tego rodzaju sprzęty są ze sobą zintegrowane wraz z oprogramowaniem.


 


W dniu 14.10.2014 r. odpowiedź na pytania opublikowano na stronach internetowych: WWW.domhal.ns24.biz; WWW.wrotapodlasia.pl/zampub/ oraz w siedzibie firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski, ul. Wilczewo 44, 19-200 Grajewo, a także rozesłano do wszystkich uczestników postępowania.


 


Po zweryfikowaniu ofert, w dniu 16.10.2014 r. wysłano wezwania do uzupełnienia ofert do następujących dostawców:


·     Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-084 Białystok – w związku z brakiem informacji w ofercie o maksymalnej rozdzielczości skanowania: interpolowana – 4800 dpi oraz skalowaniu kopiarki 25-400 %. Wezwany dostawca uzupełnił ofertę we wskazanym zakresie.


·     MCM COMPUTER Marcin Walkowiak, ul. Polska 70, 60-401 Poznań – w związku z brakiem informacji w ofercie o ilościach sztuk oferowanego sprzętu i oprogramowania. W ofercie brakowało również pełnych informacji na temat szuflady na pieniądze, terminala, drukarki zamówień i urządzenia wielofunkcyjnego laser biuro. Wezwany dostawca uzupełnił ofertę we wskazanym zakresie.


 


Kryteria stawiane w specyfikacji, spełniły w całości oferty firm:


·     SOFTECH Sp. z o.o., ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, filia: ul. Górna Droga 5, 02-495 Warszawa;


·     PHU PAWCOM Paweł Baranowski, ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo;


·     Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-084 Białystok;


·     MCM COMPUTER Marcin Walkowiak, ul. Polska 70, 60-401 Poznań


 i w związku z tym podlegały ocenie wg ustalonych w zapytaniu ofertowym kryteriów.


 


Ocena ofert spełniających kryteria:














































Lp.



Nazwa firmy



Oferta:


model/typ



Zaproponowana cena za 1 szt. (w PLN)



Okres gwarancji (w miesiącach)



Liczba zdobytych punktów



1



PHU PAWCOM Paweł Baranowski, ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo



Oprogramowanie i wyposażenie elektroniczne (1 kpl.)



38 120,00



48



97,80



2



Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-084 Białystok



Oprogramowanie i wyposażenie elektroniczne (1 kpl.)



37 074,00



36



95



3



SOFTECH Sp. z o.o., ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, filia: ul. Górna Droga 5, 02-495 Warszawa



Oprogramowanie i wyposażenie elektroniczne (1 kpl.)



38 557,00



36



91,92



4



MCM COMPUTER Marcin Walkowiak, ul. Polska 70, 60-401 Poznań



Oprogramowanie i wyposażenie elektroniczne (1 kpl.)



40 975,00



24



82,38



 


W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy PHU PAWCOM Paweł Baranowski, ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo, która zdobyła najwyższą ilość punktów tj. 97,80 pkt.


 


Sposób obliczania punktacji:


Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):


1.      Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)


2.      Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)


Razem 100% = 100 pkt.


 


Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :


Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):


1.      Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej  w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =


2.      Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =


 


Oferta firmy PHU PAWCOM Paweł Baranowski, ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo:


a.      Cena netto:  (37 074,00 zł /38 120,00 zł) x 80 = 77,80


b.      Okres gwarancji: (48/48) x 20 = 20


Łączna punktacja: 77,80 + 20= 97,80 pkt.


 


Oferta firmy Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-084 Białystok:


a.       Cena netto:  (37 074,00 zł/ 37 074,00 zł) x 80 = 80


b.       Okres gwarancji: (36/48) x 20 = 15


Łączna punktacja: 80 + 15 = 95 pkt.


 


Oferta firmy SOFTECH Sp. z o.o., ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, filia: ul. Górna Droga 5, 02-495 Warszawa:


c.      Cena netto:  (37 074,00 zł /38 557,00 zł) x 80 = 76,92


d.      Okres gwarancji: (36/48) x 20 = 15


Łączna punktacja: 76,92 + 15= 91,92 pkt.


 


Oferta firmy MCM COMPUTER Marcin Walkowiak, ul. Polska 70, 60-401 Poznań:


e.      Cena netto:  (37 074,00 zł /40 975,00 zł) x 80 = 72,38


f.       Okres gwarancji: (24/48) x 20 = 10


Łączna punktacja: 72,38 + 10= 82,38 pkt.


 


Pieczęć i podpis