Roboty budowlane -wykonanie tynków wapiennych kat. III oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Dworu z Bobry Wielkiej w Białostockim Muzeum Wsi Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

Roboty budowlane -wykonanie tynków wapiennych kat. III oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Dworu z Bobry Wielkiej w Białostockim Muzeum Wsi Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

20 czerwca 2012

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




 


Białystok: Roboty budowlane -wykonanie tynków wapiennych kat. III oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Dworu z Bobry Wielkiej w Białostockim Muzeum Wsi Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

Numer ogłoszenia: 211652 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane -wykonanie tynków wapiennych kat. III oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Dworu z Bobry Wielkiej w Białostockim Muzeum Wsi Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - wykonanie w położnym na terenie Białostockiego Muzeum Wsi w Osowiczach Dworze z Bobry Wielkiej tynków wapiennych kat. III w pomieszczeniach nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 13, 14 na ścianach pokrytych supremą i miejscowo matą trzcinową o łącznej powierzchni 675,84 m2 oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach 4,5,6,7,13,14 w następującym zakresie: a)Zakres prac budowlanych : -zabezpieczenie folią elementów drewnianych -umocowanie istniejącej siatki Rabitza na ścianach pokrytych supremą -miejscowe uzupełnienie siatki Rabitza lub równoważnej -uzupełnienie pokrycia ścian matą trzcinową -zagruntowanie ścian i siatki -wykonanie tynków wapiennych - 675,84 m2 Zamawiający jest w posiadaniu maty trzcinowej i przekaże ją Wykonawcy. b) Zakres prac elektrycznych: Parametry techniczne - napięcie zasilania dla rozdzielnic TM Un = 400V -ochrona przeciwporażeniowa - samoczynne wyłączenie zasilania w układzie TN-S Zasilanie Zasilanie obiektu odbywa się ze skrzynki pomiarowej umieszczonej przy granicy działki. Rozdzielnice Zasilanie budynku odbywa się poprzez dwie tablice główną na parterze oraz piętrową zlokalizowaną w piwnicy. Tablice wykonane jako podtynkowe. Z tablicy głównej należy wyprowadzić obwody odejściowe w kierunku modernizowanych pomieszczeń przewodem YDYżo 3x1,5mm2 i 3x2,5mm2 w osłonie z rur PCV. Wszystkie odpływy muszą być opisane w sposób czytelny i zrozumiały. Instalacja oświetleniowa Instalację oświetleniową należy wykonać przewodami YDYżo 3x1,5mm2. Przewody oświetleniowe należy prowadzić pod tynkiem oraz na suficie w rurkach karbowanych giętkich typu RKLG 21. Załączanie oświetlenia wyłącznikami instalowanymi w danych pomieszczeniach lub przed wejściami do nich. Wyłączniki montować na wys. 1,4m od podłogi. Osprzęt zostanie dostarczony przez Inwestora. Oświetlenie projektowane jest jako włączane za pomocą łączników jednobiegunowych. Instalacja gniazd wtykowych Instalację gniazdową należy wykonać przewodami YDY 3(5)x2,5mm2. Przewody do gniazd należy prowadzić pt w rurkach karbowanych giętkich. Gniazda montować na wys. 0,3m od podłogi chyba że opis na rysunkach stanowi inaczej. Instalacja alarmowa Projektuje się instalację alarmową wykonaną przewodem YTDY 6x0,5mm2 z szafki alarmowej umieszczonej nad tablicą główną, zakończoną wypustem w każdym z pomieszczeń. Przewody alarmowe należy prowadzić pt w rurkach karbowanych giętkich. Ochrona przeciwporażeniowa Ochronę od porażeń prądem elektrycznym dla projektowanych instalacji stanowi samoczynne wyłączenie zasilania realizowane zgodnie z Normą PNE-05009. Ochrona od porażeniem prądem elektrycznym w postaci ochrony podstawowej - izolacje przewodów, obudowy ochronne aparatów i urządzeń elektrycznych chroniące przed dotykiem bezpośrednim. Urządzenia ochrony dodatkowej - wyłączniki różnicowoprądowe o prądzie różnicowym I=30mA, samoczynne wyłączenie zasilania zrealizowane za pomocą wyłączników nadmiarowo-prądowych. W projektowanej instalacji zastosowano układ sieciowy TN-S, w którym przewody neutralne N i przewody ochronne PE są oddzielne. Przewody ochronne powinny być koloru żółto-zielonego, natomiast N koloru niebieskiego. Przewodu PE nie wolno przerywać łącznikami ani zabezpieczać. Zaciski neutralne N powinny być odizolowane od konstrukcji. Przewody ochronne połączyć ze stykami ochronnymi gniazd wtykowych, konstrukcjami tablic oraz zaciskami opraw oświetleniowych. Jeżeli oprawa nie jest wyposażona w przewód ochronny, przewód ochronny połączyć z zaciskiem złącza świecznikowego. Uwagi Instalacje elektryczne wykonać z obowiązującymi normami i przepisami PBUE i BHP, wykonywania instalacji należy stosować materiały i urządzenia posiadające aktualne atesty i certyfikaty. po wykonanych pracach instalacyjnych wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia odpowiednich badań i pomiarów potwierdzających prawidłowość wykonania instalacji. Badania udokumentować protokołem i przekazać Inwestorowi oraz Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego, oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót- dokument pomocniczy, który jest Załącznikiem Nr 2 do SIWZ ..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.00.00-3.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał ( rozpoczął i zakończył) lub wykonuje ( rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienie na zadania odpowiadające swoim rodzajem, tj. polegające na wykonywaniu tynków wapiennych, robót elektrycznych oraz robot budowlanych - na kwotę nie mniejszą niż 35.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie spełnia nie spełnia






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł lub oświadczenie, że z dniem podpisania umowy Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. spelnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia




III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik 8 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. Oświadczenie o wizji lokalnej stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. Kosztorys ofertowy jako dokument pomocniczy zgodnie z treścią SIWZ.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian, b) zmiany przedstawicieli stron umowy, c)przedłużenia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę o czas niezbędny do należytego wykonania zamówienia, jednakże nie dłuższy niż czas trwania okoliczności je powodujących, w przypadku gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, d)jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej, e)zmniejszenia, z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu prac wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia, f)konieczności wprowadzenia zmian, będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dodatkowe informacje

Otwarcie ofert w dniu 05.07.2012 r. o godz. 10:00
Miejsce otwarcia ofert:
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki
15-426 Białystok

Kontakt

Sprawy proceduralne:
     Grażyna Skarżyńska
   - stanowisko służbowe   specjalista ds. zamówień publicznych
   - numer telefonu 85 7421-473, 85 7421-440, 0509336513
   - e-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
- numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno -Gospodarczy    Ratusz- Rynek Kościuszki 10
   - godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu:
                                         wtorek – czwartek    godz. 8:00 – 14:3
Sprawy merytoryczne:
          Krzysztof Sawicki – inspektor nadzoru budowlanego
           tel.   509 200 501
     Artur Gaweł – Kierownik  Białostockiego Muzeum Wsi w Osowiczach tel.    502 105 456
Joanna Olechno – Kierownik Działu Administracyjno – Gospodarczego w Muzeum Podlaskim w Białymstoku
tel.515 263 998

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759  z póź. zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane -wykonanie tynków wapiennych kat. III  oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Dworu z Bobry Wielkiej w Białostockim Muzeum Wsi Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
najkorzystniejszą  ofertę złożyła firma :
R.M. Budownictwo
MAKAL, SIEGIEŃCZUK SPÓŁKA JAWNA
16-001 Kleosin
 Ignatki 40/1
cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia 31.707,35 zł netto tj. 39.000,04 zł brutto
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
 
 
 
Liczba pkt w kryterium
cena 100 %
Razem
1
R.M. Budownictwo
MAKAL, SIEGIEŃCZUK SPÓŁKA JAWNA
16-001 Kleosin
 Ignatki 40/1
 
 
 
100 pkt.
100 pkt.
 
Ponadto działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póź. zm.) zawiadamiam, iż umowa w przedmiotowej sprawie zostanie podpisana z Wykonawcą w dniu  17.07.2012 r.
Jednocześnie informuje, że na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 została odrzucona oferta firmy TELAN” A i J Stankiewicz, T i W Iwaszkiewicz sp.jawna15-156 Białystokul. Czerwonego Kapturka 11. Wykonawca do oferty dołączył nieprawidłowo wypełnione oświadczenie. Zamawiający nie wzywał do uzupełnienia dokumentu, ponieważ cena  ryczałtowa za wykonanioe przedmiotu zamówienia jaką przedstawił  w ofercie Wykonawca znacznie przewyższała możliwości finansowe Zamawiającego oraz kwote jaka Zamawiający przeznaczyl na wykonanie tego zamówienia. 
Na podstawie. art. 24 ust.2  pkt. 4  ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z postępowania zostali  wykluczeni następujący Wykonawcy :
MAG BUD” Adam Godlewski 15-687 Białystok ul. RTM Witolda Pileckiego 9 m34 i USŁUGI BUDOWLANE PAWO s.c. 15-521 Białystok, ul. Rybacka 75A. Wykonawcy do oferty nie dołączyli dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający nie wzywał do uzupełnienia dokumentów, ponieważ ceny  ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia jaką przedstawili   w swoich ofertach Wykonawcy znacznie przewyższały możliwości finansowe Zamawiającego
oraz kwote jaką Zamawiający przeznaczyl na wykonanie tego zamówienia. 
Jednocześnie na podstawie art. 24 ust.4 – oferty Wykonawców wykluczonych uznaje się za   odrzucone.
 
 Białystok, dnia 06.07.2012 r.     
Dyrektor Muzeum Podlaskiego
w Białymstoku
mgr Andrzej Lechowski