OGŁOSZENIE O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH
Tytuł | OGŁOSZENIE O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje objęte ustawą Pzp |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2021-11-05 |
OGŁOSZENIE O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH
dotyczące przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozwój e-usług Województwa podlaskiego” z dnia 29.10.2021 r.
I. Podstawa prawna
Wstępne konsultacje rynkowe będą prowadzone na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publiczny, dalej jako Pzp, na zasadach uregulowanych w niniejszym Ogłoszeniu, w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie potencjalnych wykonawców przyszłego zamówienia i proponowanych przez nich rozwiązań.
II. Zamawiający
- Województwo Podlaskie, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
działające na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do przeprowadzenia postępowania na podstawie § 5 Umowy DSI/IV/3/2019 z dnia 11.06.2019 r. o partnerstwie na rzecz przygotowania i realizacji Projektu pn. „Rozwój e-usług Województwa podlaskiego” w ramach RPOWP na lata 2014-2020, Osi priorytetowej VIII infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.1 Rozwój usług publicznych świadczonych droga elektroniczną, oraz
- Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski,
- Miasto Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo,
- Gmina Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno,
- Gmina Łomża, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A, 18-400 Łomża,
- Gmina Krasnopol, ul. Wojska Polskiego 4, 16-503 Krasnopol,
- Gmina Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze
- Gmina Drohiczyn, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn,
- Gmina Milejczyce, ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce,
- Gmina Sokółka, ul. Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka,
- Gmina Suchowola, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola,
- Gmina Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki,
- Gmina Nowe Piekuty, ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty,
- Miasto Łomża, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża.
Strona internetowa zamawiającego: https://www.wrotapodlasia.pl/
III. Komunikacja z Zamawiającym
Komunikacja między Zamawiający a zainteresowanymi podmiotami, zwanymi dalej „Uczestnikami konsultacji”, odbywać się będzie wyłączenie drogą e-mail przy użyciu adresu:
euslugi@wrotapodlasia.pl
Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego należy opatrzyć dopiskiem: „Wstępne konsultacje rynkowe z wiązane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozwój e-usług Województwa podlaskiego”.
IV. Przedmiot zamówienia oraz cel prowadzonych konsultacji
- Zamawiający ogłasza wstępne konsultacje rynkowe związane z planowanym przygotowaniem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na rozwój e-usług Województwa podlaskiego.
- Zamawiający przewiduje, że przedmiot planowanego zamówienia publicznego obejmie zakup i wdrożenie systemów ochrony sieci informatycznych, systemów ochrony i archiwizacji danych, zakup systemów komputerowych e-usług JST, wdrożenie e-usług w JST oraz rozwój e-usług w Województwie Podlaskim wraz ze szkoleniami podnoszącymi kompetencje kadr JST w zakresie bezpieczeństwa i świadczenia e-usług, w szczególności:
- zakup i wdrożenie systemów ochrony sieci informatycznych, systemów ochrony i archiwizacji danych,
- zakup systemów komputerowych e-usług JST,
- wdrożenie e-usług w JST oraz rozwój e-usług w Województwie Podlaskim,
- szkolenia podnoszące kompetencje kadr JST w zakresie bezpieczeństwa i świadczenia e-usług.
- Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest doradztwo i pozyskanie informacji niezbędnych do przygotowania postępowania i poinformowanie potencjalnych wykonawców o wymaganiach dotyczących przedmiotowego zamówienia, w tym w szczególności:
- projektowanych postanowień umowy,
- właściwego zaplanowania czasu potrzebnego na wykonanie zamówienia i jego etapów.
- Strona internetowa, na której dostępny jest Opis przedmiotu zamówienia poprzednio prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/490664.
- W toku wstępnych konsultacji rynkowych Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu konsultacji do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.
- Prowadzenie konsultacji nie obliguje Zamawiającego do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
V. Termin wstępnych konsultacji rynkowych
- Zamawiający wyznacza termin wstępnych konsultacji rynkowych na dzień 05.11.2021 r. godz. 10:00.
- Link do wideokonferencji zostanie przesłany na adres mailowy wskazany we wniosku od dopuszczenie do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych.
VI. Zgłoszenie do udziału w wstępnych konsultacjach rynkowych
- Podmioty zainteresowane udziałem we wstępnych konsultacjach rynkowych, spełniające wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu, składają prawidłowo wypełniony i podpisany „Wniosek o dopuszczenie do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych”, zwany dalej „Wnioskiem”, według wzoru określonego w Załączniku do Ogłoszenia, wraz z innymi dokumentami wskazanymi w Ogłoszeniu.
- Wniosek można złożyć na adresy e-mail podany w pkt III Ogłoszenia. Wniosek przekazany w inny sposób lub na inny, niż wymieniony w pkt III Ogłoszenia nie będzie rozpatrywany.
- Termin składania Wniosków: do 04.11.2021 r. godz. 12.00 (decyduje data wpływu Wniosku do Zamawiającego).
- Każdy podmiot zainteresowany uczestnictwem we wstępnych konsultacjach rynkowych może złożyć wyłącznie jeden Wniosek.
VII. Warunki udziału i zasady prowadzenia konsultacji
- Warunkiem udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych jest dostarczenie Zamawiającemu:
- wniosku o dopuszczenie do udziału w wstępnych konsultacjach rynkowych,
- dokumentu potwierdzającego upoważnienie do reprezentowania podmiotu zainteresowanego uczestnictwem we wstępnych konsultacjach rynkowych (jeżeli dotyczy); jeżeli uprawnienie do podpisania Wniosku nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny podmiotu (odpisu z właściwego rejestru), do Wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione na reprezentanta podmiotu przez osobę do tego uprawomocnioną.
- Zamawiający zaprosi do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych podmioty, które złożyły kompletne Wnioski w wyznaczonym terminie, w wymaganej formie. Zaproszenie zostanie przesłane na adres e-mail wskazany we Wniosku.
- Zamawiający będzie korzystał ze świadczonego na jego rzecz doradztwa w ramach konsultacji w taki sposób, który nie spowoduje zakłócenia konkurencji i nie naruszy zasady przejrzystości. Konsultacje będą prowadzone w sposób zapewniający równe traktowanie potencjalnych wykonawców planowanego zamówienia i oferowanych przez nich rozwiązań.
- Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą w języku polskim.
- Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą w określonym przez Zamawiającego terminie w formie wideokonferencji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nagrywania dźwięku i/lub obrazu podczas prowadzonego spotkania.
- Wstępne konsultacje rynkowe mają charakter jawny. Podmioty uczestniczące we wstępnych konsultacjach rynkowych wyrażają nieodwołalną i bezwarunkową zgodę na wykorzystanie informacji przez nie dostarczonych na potrzeby przygotowania dokumentacji postępowania, jak również wyrażają zgodę na upublicznienie protokołu i zapisu nagrania przeprowadzonych konsultacji, w formie załącznika do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- Podmioty dopuszczone do uczestnictwa we wstępnych konsultacjach rynkowych otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu nie później niż na 2 godziny przed planowanym terminem konsultacji, na adres mailowy wskazany we Wniosku.
- O zakończeniu prowadzenia konsultacji Zamawiający poinformuje wszystkie podmioty, które przed zgłosiły chęć udziału oraz opublikuje stosowną informację na swojej stronie internetowej.
- Po zakończeniu konsultacji Zamawiający sporządzi stosowny protokół z przebiegu konsultacji
- W przypadku ogłoszenia postępowania o udzieleniu przedmiotowego zamówienia, Zamawiający udostępni nagranie z przeprowadzonych konsultacji jako załącznik do specyfikacji warunków zamówienia
- Uczestnictwo we wstępnych konsultacjach rynkowych jest nieodpłatne. Uczestnikom nie przysługują żadne roszczenia związane z uczestnictwem w konsultacjach, w tym w szczególności zwrot kosztów przygotowania do udziału i udziału w konsultacjach.
- Uczestnikom konsultacji nie przysługują środki odwoławcze określone w ustawie Pzp.
- Uczestnik konsultacji, poprzez udział w wideokonferencji, wyraża zgodę na nieodpłatne przetwarzanie przez Zamawiającego wizerunku, głosu oraz wypowiedzi utrwalonego w postaci zapisu wideokonferencji na potrzeby przeprowadzenia konsultacji rynkowych oraz przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności poprzez udostępnienie nagrania jako załącznika dokumentacji postępowania. Przedmiotowa zgoda obejmuje w szczególności zgodę na utrwalenie i zwielokrotnianie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym, w szczególności na nośnikach video, w sieci multimedialnej (w tym w Internecie), zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką, wyświetlanie, publiczne odtwarzanie, nadawanie i retransmisję, sporządzanie wersji obcojęzycznych, wprowadzanie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej, wykorzystanie na stronach internetowych, wprowadzanie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych, wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe, publiczne udostępnianie wizerunku, głosu oraz wypowiedzi na nagraniach w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
- Niniejsze Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych nie stanowi zaproszenia do złożenia oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15888 Białystok, tel. +48 (85) 6654 549, email:kancelaria@wrotapodlasia.pl, bip.umwp.wrotapodlasia.pl, email: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, www.przetargi.wrotapodlasia.pl;
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych, adres email: iod@wrotapodlasia.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem wstępnych konsultacji rynkowych; dotyczących przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozwój e-usług Województwa Podlaskiego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia konsultacji;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w konsultacjach rynkowych; brak podania danych, wskazanych we Wniosku, spowoduje brak możliwości wzięcia udziału w konsultacjach;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka strony