Sukcesywna dostawa i montaż sprzętu AGD na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Data wydania | 2023-05-24 |
---|---|
Tytuł | Sukcesywna dostawa i montaż sprzętu AGD na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BG.2601.18.1.2023 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2023-06-01 |
Załącznik nr 1 do umowy
Białystok, dnia 24 maja 2023 r.
BG.2601.18.1.2023
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na Sukcesywną dostawę i montaż sprzętu AGD na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
w Białymstoku.
A. Opis zadania
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż sprzętu AGD wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania.
- Sprzęt AGD powinien być dostarczany sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 14 w Białymstoku lub do budynku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 oraz zamontowany, podłączony do wskazanych miejsc przez pracownika Biura Gospodarczego.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
- Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną z określeniem rodzaju, wskazaniem miejsca montażu oraz terminem realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia przesłanego drogą elektroniczną: maksymalnie do 5 dni roboczych liczonych od dnia następnego. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Wykonawca jest zobowiązany udzielić na dostarczone sprzęty AGD minimum 24 miesięcznej gwarancji, której bieg rozpocznie się od daty dostarczenia przedmiotu umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości sprzętu AGD w trakcie trwania umowy, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę cen jednostkowych.
B. Termin wykonania
Termin realizacji zadania – od dnia 15.06.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. lub do dnia wyczerpania kwoty przyznanej na realizację umowy (w zależności od tego, co nastąpi w pierwszej kolejności).
C. Istotne postanowienia przyszłej umowy
- Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
- Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z Umową i warunkami Zapytania ofertowego.
- Wykonawca wystawiać będzie faktury w oparciu o ceny jednostkowe, zamieszczone w Formularzu ofertowym.
- Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.
- Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, potencjał i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
D. Kryteria wyboru oferty
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 80% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego); 20% czas udzielenia gwarancji
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie największą ilość punktów.
E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych sprzętu AGD wyspecyfikowanych
w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania, zadeklarowanego czasu udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia. - Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);
b) wypełniony Formularz Ofertowy, będący Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania. - Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 022 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa i montaż sprzętu AGD. Nie otwierać przed godziną 10.00 dnia 1 czerwca 2023 r.”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin złożenia oferty: do dnia 1 czerwca 2023 r. do godziny 10:00.
- Ewentualne zapytania proszę kierować do: Dominiki Januć – e-mail: dominika.januc@podlaskie.eu.
F. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok,
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 (www.bip.podlaskie.eu).
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych
z realizacją zadań finansowanych
z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).
4) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.
G. Uwagi
- Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 60 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
- Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
- Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną lub telefonicznie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki do Zapytania ofertowego:
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy;
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
- Sposób obliczenia punktów w ramach przyjętych kryteriów
Białystok, dnia 01 czerwiec 2023 r.
BG.2601.18.1.2023
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W dniu 01.06.2023 r. o godzinie 10:15, komisja dokonała otwarcia ofert w postępowaniu przeprowadzonym w formie zapytania ofertowego pn.: „Sukcesywna dostawa i montaż sprzętu AGD na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”.
W ramach postępowania wpłynęła 1 oferta, od potencjalnego Wykonawcy:
Nr oferty |
Wykonawca |
Cena brutto zamówienia |
Data wpływu |
1.
|
New Life Property Sp. Z o. o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, |
44 627,07 zł |
data wpływu: 26/05/2023 godz. 09:21 |
W związku z omyłką finansową w ofercie Wykonawcy w pozycjach 1,2,3 – poprawna cena brutto zamówienia wynosi 44 627,18 zł
Białystok, dnia 01 czerwiec 2023 r.
BG.2601.18.1.2023
INFORMACJA Z WYŁONIENIA WYKONAWCY
W wyniku przeprowadzonego postępowania pn.: „Sukcesywna dostawa i montaż sprzętu AGD na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku” na podstawie złożonej oferty, ustalono, że wyłonionym Wykonawcą został: New Life Property Sp. Z o. o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, NIP 5242902720, KRS: 0000847068 – kwota brutto 44 627,18 zł
Białystok 13 czerwiec 2023 r.
BG.2601.18.1.2023
INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY
W dniu 12.06.2023 r. Zamawiający podpisał umowę nr BG.2601.18.1.2023 z Wyłonionym Wykonawcą firmą New Life Property Sp. Z o. o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, NIP 5242902720, KRS: 0000847068 – kwota brutto 44 627,18 zł.
Metryka strony