Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1

Tytuł Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BG.2411.3.2023
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2023-02-06

                                                                                                                                                                                                                     Białystok, dnia 27.01.2023 r.

BG.2411.3.2023

                                                                                                                         Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na sukcesywną dostawę odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.

A. Opis zadania

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej wymienionej asortymentowo w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania, zwana dalej artykułami.
  2. Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 do pokoju 024 po uprzednim wyborze asortymentu i rozmiaru przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w siedzibie Wykonawcy.
  3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

B. Termin wykonania

Termin realizacji zadania – 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy lub do dnia wyczerpania kwoty przewidzianej na realizację umowy (w zależności od tego, co nastąpi w pierwszej kolejności).

C. Istotne postanowienia przyszłej umowy

 

  1. Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od akceptacji zamawianego asortymentu (wyboru rozmiarów). Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną na formularzu zamówienia określającym rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
  2. Wykonawca będzie realizował dostawy do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz.od 8.00 – do 13.00. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku,za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania informujące o producencie, dacie produkcji, terminie przydatności, składzie surowcowym. Oznakowania te powinny być czytelne i trwałe.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów, niewłaściwym przechowywaniem lub transportem.
  6. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy  na  artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
  7. Wyliczona na podstawie zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w załączniku nr 1 artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty,  jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, a także uwzględnić okoliczności i warunki o których mowa w niniejszym zapytaniu.
  8. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i  nie  podlegają negocjacjom.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.
  10. Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
  11. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen  jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.
  12. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.

 D. Kryteria wyboru oferty

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).

 E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr  2 do niniejszego zapytania.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
  3. Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
  4. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
  5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  6. Kompletna oferta powinna zawierać:
    1) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mail);
    2) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała  Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 022. Na kopercie powinien być umieszczony dopisek: „Oferta – sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej”. Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  8. Termin złożenia oferty: do dnia 06 luty 2023 r. do godz. 10:00.
  9. Ofertę należy opatrzeć klauzulą:„NIE OTWIERAĆ do dnia 06 luty 2023 r. do godz.10:00”
  10. Ewentualne zapytania proszę kierować do Pani Jolanty Łaszcz,  e-mail - jolanta.laszcz@podlaskie.eu;

 F. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, co następuje :

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podlaskiego
    w Białymstoku, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok,
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 https://bip.wrotapodlasia.pl/klauzula.html.
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych
    z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

 G. Uwagi

  1. Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 30 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych .
  2. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
  3. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie ich do uzupełnienia.
  4. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania pisemnie lub drogą elektroniczną.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
  6. Unieważnienie może nastąpić w szczególności, gdy:

a) okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą złożenie zamówienia.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego;

Załącznik nr 3 Projekt umowy.

 

 

                                                                                                                                            Białystok. 06.02.2023 r.

 

BG.2411.3.2023

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

       W dniu 06.02.2023 r. o godzinie 11.30, komisja dokonała otwarcia ofert w postępowaniu przeprowadzonym w formie zapytania ofertowego pn.: „Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1”.

 

W ramach postepowania wpłynęły 2 oferty, od potencjalnych Wykonawców:

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto zamówienia

Data wpływu

 

1.

 

P.H.U. ELJAN 

Elżbieta Drążkowska   

ul. Pomorska 10

81-314 Gdynia

 

9 034,53 zł

data wpływu: 31/01/2023 godz. 11.05

 

2.

 

LEGAR

E.A. Żukowscy sp. j.

ul. Św. Jerzego 43/59 A

15+349 Białystok

 

11 451,50 zł

data wpływu: 02/02/2023 godz. 12.18

 

 

Białystok, 08.02.2023 r.

 

BG.2411.3.2023

 

 

INFORMACJA Z WYŁONIENIA WYKONAWCY

 

     W wyniku przeprowadzonego postępowania pn.: „Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1” na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył: P.H.U. ELJAN Elżbieta Drążkowska, ul. Pomorska 10, 81-314 Gdynia – kwota brutto 9 034,53 zł.

 

 

Białystok, 17.03.2023 r.

 

BG.2411.3.2023

 

INFORMACJA Z PODPISANIA UMOWY

 

W dniu 28.02.2023 r. zawarto z Wykonawcą PHU. ELJAN Elżbieta Drążkowska, Pomorska 10, 81-314 Gdynia Umowę nr BG.2411.3.2023 pn.: „Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1”.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Jolanta Łaszcz

Wprowadzający: Jolanta Łaszcz

Data modyfikacji: 2023-03-20

Opublikował: Jolanta Łaszcz

Data publikacji: 2023-01-27

Rejestr zmian