Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
19 listopada 2010
Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży w Bacikach Średnich
Baciki Średnie 68
17-300 Siemiatycze
TELEFON: (085) 655 24 42
FAX: (085) 655 24 42
REGON: 050583014
E-mail: 2000038@zoz.org.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Siemiatycze: Dostawa oleju napędowego
grzewczego Ekoterm Plus
Numer ogłoszenia: 375708 - 2010; data zamieszczenia:
19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży , Baciki Średnie 68, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 0-85 655 24 42, faks 0-85 655 24 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus na potrzeby kotłowni c.o. oraz produkcji ciepłej wody użytkowej w szacunkowej ilości 24.000 litrów (CPV - 23122100 -9), ( zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tej ilości w zależności od warunków pogodowych). Wymagane jest przedłożenie parametrów oleju przez oferenta. Wymagany jest dowóz towaru do siedziby zamawiającego, po uprzednim telefonicznym ustaleniu ilości dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 233,poz. 1655 oraz z 2008 r Nr 171,poz. 1058) oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 powyższej ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
świadectwo jakości przedmiotu dostawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy
dla Dzieci i Młodzieży Baciki Średnie 68 17-300 Siemiatycze Tel/fax
(085) 655 24 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży Baciki Średnie 68 17-300 Siemiatycze Tel/fax (085) 655 24 42.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Komunikaty i korespondencja
Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo –
Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży
Baciki Średnie 68
17-300 Siemiatycze
Tel/fax (085) 655 24 42
Godziny, w których można kontaktować
się z Zamawiającym: 800 –1500
Osoba do kontaktu: Bogdan
Gogołek
Dodatkowe informacje
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
Kontakt
Rozstrzygnięcie
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENNIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Baciki Średnie 68
17 - 300 Siemiatycze
ogłasza, iż w postępowaniu
przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę oleju
napędowego grzewczego Ekoterm Plus do kotłowni c.o jedyną złożoną
ofertą, była oferta:
CONKRET Sp. z o.o
ul. Parkowa 13
21 - 500 Biała Podlaska
Cena ofert: 2,42 zł. netto, 2,95 zł. brutto za litr.