Dostawa artykułów promocyjnych
Dostawa artykułów promocyjnych
7 października 2013
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok
TELEFON: 85 66 54 549
FAX: 85 66 54 567
REGON: 050667685
E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl
Tryb przetargu
przetar nieograniczony
Treść ogłoszenia
Białystok: Dostawa
artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 407050 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 407050 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Marszałkowski Województwa
Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888
Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46
42.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów promocyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 22.46.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: tak,
liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH
POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE
ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że
oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć
następujące informacje i dokumenty: a.formularz ofertowy
b.kalkulację kosztów-tabelaryczne zestawienie oferowanego
asortymentu wraz z informacjami wymaganymi we wzorze sporządzone
odrębnie dla zadań 1,2,3,4,5,6. c.pełnomocnictwo do podpisywania
oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu
wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie
figurujące w odpisie z właściwego rejestru), Złożenie przez
wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub
nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla
prowadzonego postępowania jest karalne. Na podstawie art. 26 ust.
2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,
potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie
dokumenty wymienione w III.4.2 W przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych
podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących
odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za
zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te
podmioty.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość
zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku
powstania okoliczności których nie można było wcześniej
przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w
pożądanym terminie
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pokój 616.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pokój 616.
IV.4.4) Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.10.2013 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard.
S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pokój 607.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w
tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Projekt
współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu
Województwa Podlaskiego. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju
Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja
współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy
Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na
lata 2007-2013 Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Projekt
współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I -
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych
DI.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: ) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
oraz z budżetu Samorządu Województwa Podlaskiego. Europejski
Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa
inwestująca w obszary wiejskie. Operacja współfinansowana ze
środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Instytucja
Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Projekt współfinansowany przez
Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013.
Dostawa artykułów promocyjnych DI Pamięć USB pakowana w aluminiowe
pudełko, długopis z pudełkiem.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 22.46.00.00-2.
·
3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres w dniach:
30.
·
4) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawea artykułów
promocyjnych.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: 1.pendrive ze smyczą, 2 smycz metalowa ze skórką,
3.torba wykonana z bawełny 4. torba wykonana z bawełny, 5.podkładka
na dokumenty z klipsem, 6. edukacyjny zestaw solarny, 7. plecak
miejski 8.długopis biodegredowalny, 9.Segregatory 10. Podkładka pod
myszkę, 11.czarny ołówek drewniany, 12. worek, 13.edukacyjny zestaw
solarny, 14. pióro wieczne, 15. poduszka podróżna nadmuchiwana w
etui, 16. guma do żucia reklamowa w listkach, 17. cukierki
reklamowe.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 22.46.00.00-2.
·
3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres w dniach:
35.
·
4) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych
EFS.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Długopis metalowy 2.Wizytownik z ekoskórą 3.
Pamięć USB 8 GB 4.Opaska odblaskowa samozaciskowa 5.Ergonomiczne
podkładki pod mysz komputerową 6.Składana torba na zakupy 7.Notes z
długopisem 8.Śrubokręt z brelokiem0 kartek 8..
·
2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 22.46.00.00-2.
·
3) Czas trwania lub termin
wykonania: Zakończenie:
05.12.2013.
·
4) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych
EST 1.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: 1Notatnik z recyclingu 2.Pamięć USB 2.0 pendrive
GOODRAM EDGE 8GB 3.Torba bawełniana - NATURALNA.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 22.46.00.00-2.
·
3) Czas trwania lub termin
wykonania: Zakończenie:
15.12.2013.
·
4) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych
EST2.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: 1.kubek 2. Smycz.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 22.24.60.00-0.
·
3) Czas trwania lub termin
wykonania: Zakończenie:
15.12.2013.
·
4) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych
DK.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: pendrive 8GB.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 22.46.00.00-2.
·
3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres w dniach:
10.
·
4) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.