Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV
31 grudnia 2013
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok
TELEFON: 85 66 54 549
FAX: 85 66 54 567
REGON: 050667685
E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl
Treść ogłoszenia
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla
potrzeb UMWP IV
Numer ogłoszenia: 541816 - 2013; data zamieszczenia: 31.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 541816 - 2013; data zamieszczenia: 31.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa
Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888
Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46
42.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb UMWP IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono
w załącznikach nr 1 do SIWZ. 2) Zamawiający wymaga aby dostarczony
sprzęt był fabrycznie nowy, (zbudowany z nowych części,
nienaprawiany, nieregenerowany, niefabrykowany), nieużywany, wolny
od wad, jednorodny i jednolity w konfiguracji, spełniający wszelkie
wymogi dotyczące bezpieczeństwa i zużycia energii obowiązujące w
polskim prawie, wysokiej jakości i funkcjonalności, zgodnej lub
przewyższającej wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz będzie posiadać wszelkie
niezbędne certyfikaty, aprobaty itp. oraz spełniać wymagane normy.
3) Dostarczony sprzęt musi posiadać gwarancję producenta lub
wykonawcy zawierającą nie mniej korzystne warunki dla Zamawiającego
niż określone w Załączniku nr 1.0 do SIWZ. 4) Licencje na
dostarczone oprogramowanie muszą zostać udzielone Zamawiającemu na
warunkach wskazanych w Załączniku nr 1.0 oraz 2 do SIWZ. 5) Sprzęt
musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego. 6) Zał. nr 1.1 jest
zestawieniem wyników uzyskanych punktów przez dostępne procesory
komputerowe w teście Passmark CPU Mark opublikowanym na stronie
WWW: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html z dnia
ogłoszenia niniejszego postępowania i stanowiącego podstawę do
weryfikacji oferowanych urządzeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6,
30.23.20.00-4, 48.42.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o Zamawiający
uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o
których mowa w pkt 3.1, poprzez złożenie przez wykonawcę
oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o Zamawiający
uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o
których mowa w pkt 3.2, poprzez złożenie przez wykonawcę
oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o Zamawiający
uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o
których mowa w pkt 3.3, poprzez złożenie przez wykonawcę
oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o Zamawiający
uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o
których mowa w pkt 3.4, poprzez złożenie przez wykonawcę
oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o Zamawiający
uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o
których mowa w pkt 3.5, poprzez złożenie przez wykonawcę
oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
a. formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ); b. formularz
kalkulacji kosztów (wzór w zał. nr 1 do SIWZ) c. pełnomocnictwo do
podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu
wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie
figurujące w odpisie z właściwego rejestru).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej
Umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację Umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania
należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, b) w
celu prawidłowego wykonania Umowy niezbędna i konieczna jest zmiana
sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się
przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to
zawinione przez Strony, c) niezbędna i konieczna jest zmiana
terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub
zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie,
których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej
staranności i nie są one zawinione przez Strony, d) gdy
zaproponowany w ofercie Wykonawcy sprzęt został wycofany z rynku
lub zaprzestano jego produkcji, czego nie dało się przewidzieć
pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione
przez Strony, a zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt posiada nie
gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż sprzęt wycofany, e)
zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po
stronie zamawiającego, f) zmiany danych zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. nr 616; telefon(y): 085 66 54 551, fax: 085 66 54 642 zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. nr 616; telefon(y): 085 66 54 551, fax: 085 66 54 642 zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, 15-888
Białystok, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pokój 607.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: RPOWP/9 -
Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej - Działanie 7.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE
O WYNIKU
POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd Marszałkowski Województwa
Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego
1,
15-888 Białystok
BO-II.272.62.2013
W nawiązaniu do złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na Dostawę sprzętu komputerowego dla
potrzeb UMWP IV (znak sprawy: BO-II.272.62.2013), informuję że
w przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejszą ofertę złożył
wykonawca:
Centrum Informatyki
"ZETO" S.A.
ul. Skorupska 9
15-048 Białystok
Cena oferty: 117.076,32 zł. brutto
Klasyfikacja poszczególnych ofert w postępowaniu przedstawia
się następująco:
Nr oferty
|
Wykonawca
|
pkty
|
1
|
Prime Computers Dariusz Leszczyński, ul.
Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław
|
69,800
|
2
|
MAXTO Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
S.K.A, ul. Reduta 5, 31-421 Kraków
|
87,435
|
3
|
PPUH ENTERPRISE Zbigniew Wrotniak, 42-200
Częstochowa, ul. Krótka 3
|
nieklasyfikowane
|
4
|
Potronics Sp. z o.o., ul. Jaracza 85, 90-244
Łódź
|
81,879
|
5
|
Noteboki Dariusz Kuźniewski, ul. Poznańska
19/80, 60-848 Poznań
|
79,844
|
6
|
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka
Jawna, 26-600 Radom, ul. Kościuszki 1
|
86,689
|
7
|
Samaxon Sp. z o.o. Stolarska 10/7, 43-190
Mikołów
|
79,208
|
8
|
Integrated Solutions Sp. z o.o., ul. Moniuszki
1a, 00-014 Warszawa - adres do korespondencji: ul. Nowolipie
30, 80-172 Gdańsk
|
65,989
|
9
|
BIT Spółka Akcyjna, al. Jana Pawła II 23,
00-854 Warszawa
|
89,059
|
10
|
Centrum Informatyki "ZETO" S.A. 15-048
Białystok, ul. Skorupska 9
|
100,000
|
11
|
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe
"Komserwis" Sp. z o.o., 15-044 Białystok, ul. Piasta 16
|
nieklasyfikowane
|
Ponadto informuję że wykonawcy PPUH ENTERPRISE Zbigniew
Wrotniak, 42-200 Częstochowa, ul. Krótka 3 oraz Przedsiębiorstwo
Innowacyjno-Wdrożeniowe "Komserwis" Sp. z o.o., 15-044 Białystok,
ul. Piasta 16 zostali wykluczeni z przedmiotowego postępowania na
podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. konsekwencji czego
oferty w/w wykonawców uznano za odrzucone.
W myśl art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy
nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na
przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w
art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu
związania ofertą.
Wskazani powyżej wykonawcy, w odpowiedzi na wniosek
Zamawiającego w trybie art. 85 ust. 2 ustawy Pzp o wyrażenie zgody
na przedłużenie terminu związania ofertą takiej zgody nie
wyrazili.
W związku z powyższym, Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art.
24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zobligowany był do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania z uwagi na nie wyrażenie zgody na przedłużenie
okresu związania ofertą a na podstawie postanowień art.24 ust.4
uznanie ofert wykonawców wykluczonych za odrzucone.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż w przedmiotowym
postępowaniu przetargowym w nawiązaniu do złożonych przez
firmy:
1)
Noteboki Dariusz Kuźniewski, ul. Poznańska 19/80, 60-848
Poznań
oraz
2)
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, 26-600 Radom, ul.
Kościuszki 1
ofert, działając na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010
r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający poprawił w ofercie
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek.
Poprawione omyłki to:
Ad. 1)
Załącznik nr 1.0 w ofercie wykonawcy Noteboki Dariusz
Kuźniewski, ul. Poznańska 19/80, 60-848 Poznań
jest:
Lp.
|
Nazwa
|
Nazwa producenta i oznaczenie typu
proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia
wchodzące w skład zestawu)
|
Ilość
|
Wartość jednostkowa brutto w zł
|
Łączna wartość brutto w zł
|
1
|
Notebook ze stacją dokującą
|
|
22
|
5943,13
|
131038,05
|
2
|
Monitor 24’’
|
|
4
|
982,77
|
3931,08
|
3
|
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
|
|
14
|
853,62
|
11950,68
|
RAZEM
|
146919,81
|
powinno być:
Lp.
|
Nazwa
|
Nazwa producenta i oznaczenie typu
proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia
wchodzące w skład zestawu)
|
Ilość
|
Wartość jednostkowa brutto w zł
|
Łączna wartość brutto w zł
|
1
|
Notebook ze stacją dokującą
|
|
22
|
5943,13
|
130748,86
|
2
|
Monitor 24’’
|
|
4
|
982,77
|
3931,08
|
3
|
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
|
|
14
|
853,62
|
11950,68
|
RAZEM
|
146630,62
|
co powoduje że suma wszystkich pozycji załącznika 1.0 z oferty
wynosząca 146.919,81zł została poprawiona i wynosi 146.630,62
zł.
Powyższe omyłki i wynikające z nich poprawki powodują w
konsekwencji konieczność poprawienia Ceny łącznej na druku oferty
brutto z kwoty 146.919,81 zł na kwotę prawidłową t.j.:
146.630,62 zł (słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy
sześćset trzydzieści i 62/100 zł.).
Ad. 2)
Załącznik nr 1.0 w ofercie wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i
Piotr Gębka Spółka Jawna, 26-600 Radom, ul. Kościuszki 1
jest:
Lp.
|
Nazwa
|
Nazwa producenta i oznaczenie typu
proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia
wchodzące w skład zestawu)
|
Ilość
|
Wartość jednostkowa brutto w zł
|
Łączna wartość brutto w zł
|
1
|
Notebook ze stacją dokującą
|
|
22
|
5350,50
|
128412,00
|
2
|
Monitor 24’’
|
|
4
|
1107,00
|
4428,00
|
3
|
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
|
|
14
|
922,50
|
12915,00
|
RAZEM
|
145755,00
|
powinno być:
Lp.
|
Nazwa
|
Nazwa producenta i oznaczenie typu
proponowanych urządzeń (należy uwzględnić i wymienić urządzenia
wchodzące w skład zestawu)
|
Ilość
|
Wartość jednostkowa brutto w zł
|
Łączna wartość brutto w zł
|
1
|
Notebook ze stacją dokującą
|
|
22
|
5350,50
|
117711,00
|
2
|
Monitor 24’’
|
|
4
|
1107,00
|
4428,00
|
3
|
Oprogramowanie – Pakiet Biurowy
|
|
14
|
922,50
|
12915,00
|
RAZEM
|
135054,00
|
co powoduje że suma wszystkich pozycji załącznika 1.0 z oferty
wynosząca 145755,00 zł została poprawiona i wynosi 135054,00
zł.
Powyższe omyłki i wynikające z nich poprawki powodują w
konsekwencji konieczność poprawienia Ceny łącznej na druku oferty
brutto z kwoty 145755,00 zł na kwotę prawidłową t.j.: 135054,00
zł (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy pięćdziesiąt cztery
i 00/100 zł.).
Działając na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr
113, poz. 759 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w powyższej
sprawie będzie możliwe nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia.