Wykonanie, dostawa oraz montaż zabudowy stanowiska Centrum Informacji Turystycznej w budynku Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku.
Wykonanie, dostawa oraz montaż zabudowy stanowiska Centrum Informacji Turystycznej w budynku Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku.
3 marca 2014
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok
TELEFON: 85 66 54 549
FAX: 85 66 54 567
REGON: 050667685
E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl
Treść ogłoszenia
Adres strony internetowej, na
której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
Białystok:
Wykonanie, dostawa oraz montaż zabudowy stanowiska Centrum
Informacji Turystycznej w budynku Opery i Filharmonii Podlaskiej -
Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 70090 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 70090 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Marszałkowski Województwa
Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888
Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46
42.
·
Adres strony internetowej
zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz montaż zabudowy
stanowiska Centrum Informacji Turystycznej w budynku Opery i
Filharmonii Podlaskiej - Europejskim Centrum Sztuki w
Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawę oraz montaż zabudowy
stanowiska Centrum Informacji Turystycznej w budynku Opery i
Filharmonii Podlaskiej - Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w
załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 39.10.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Okres w
dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
1. Ponadto do oferty należy dołączyć
następujące informacje i dokumenty: a. formularz ofertowy; b.
kalkulację kosztów; c. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz
do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np.
jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z
właściwego rejestru). d. listę podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy
kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy; 2.
Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę
dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie
dla prowadzonego postępowania jest karalne. 3. Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4. 2, może
przedłożyć równoważne dokumenty określone Rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w
jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2013 poz. 231).tj.
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. Na
podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z
wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt III.4.2. 6.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których
wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych
podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio
przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 616.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 616.
IV.4.4) Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.03.2014 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard.
S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, pok. 607.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w
tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Projekt
współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu
Województwa Podlaskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE
O WYNIKU
POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd
Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S.
Wyszyńskiego 1,15-888 Białystok ogłasza, że w
postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego na
Wykonanie, dostawa oraz montaż zabudowy stanowiska
Centrum Informacji Turystycznej w budynku Opery i Filharmonii
Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku
najkorzystniejszą ofertę
złożyła:
VIVENGE Sp. z o. o.
08-110 Siedlce
ul. Warszawska 73
cena oferty: 60 278,52 zł
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu
przetargowym przedstawia się następująco:
Nr oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy |
Liczba pkt. w kryterium cena
|
1
|
BB System Sp. z o.o.
02-484 Warszawa
ul. Fasolowa 13 lok.1
|
40,53
|
2
|
VIVENGE Sp. z o.o.
08-110 Siedlce
ul. Warszawska 73
|
100
|
3
|
TOBO Datczuk Spółka Jawna
15-589 Białystok
Kuriany 104
|
54,88
|
Jednocześnie
informuję, iż odrzucono ofertę nr 4 złożoną przez Art Form
Ewa Lorenc ul. KEN 52 lok.3, 15-687 Białystok.
Zaproponowany w ofercie fotel oraz sofa MEDEA nie spełnia
wymagań określonych w SIWZ. Zamawiający w opisie przedmiotu
zamówienia określił wymiary sofy prostokątnej 150x80x70
cmoraz foteli 70x70x70 cm. Wykonawca w swojej ofercie
zaproponował przedmiotowe meble o wymiarach niezgodnych z opisem
przedmiotu zamówienia tj. sofa prostokątna 150x77x70 cm, fotele
70x77x75 cm.
W świetle
powyższego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ust.1 pkt
2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
Ponadto działając zgodnie z
art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.)
zawiadamiam, iż zawarcie umowy możliwe będzie w terminie nie
krótszym niż 5 dni po przesłaniu zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.