Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
11 marca 2015
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok
TELEFON: 85 66 54 549
FAX: 85 66 54 567
REGON: 050667685
E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl
Treść ogłoszenia
Białystok: Wykonanie i dostawa materiałów
promocyjnych
Numer ogłoszenia: 53220 - 2015; data zamieszczenia:
11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zadanie 1 DIS zadanie 2 ROW.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ); pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). kalkulację kosztów , 6) Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w III.4.2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - skrócenie terminu realizacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, b) w celu prawidłowego wykonania Umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, c) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, d) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, e) w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w
Białymstoku ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1. pok.616.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1. pok.607.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 -zadnie nr 2. Zadanie nr 1 finansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych Zadanie 1 DIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych torba, podkładka pod mysz, eko-długopis, zestaw piśmienniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. skrócenie terminu realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zadnie 2 ROW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych długopis, smycz, torba papierowa, zestaw piśmienniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. skrócenie terminu realizacji - 10
Rozstrzygnięcie
Białystok 02.04.2015 r.
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok ogłasza, że w postępowaniu przetargowym nr BO-II.272.6.2015 o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych zapadły następujące rozstrzygnięcia:
Zadanie nr 1 (DIS)
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 została odrzucona oferta nr 7 Pro-factum Sp. jawna ul. Winogronowa 17 05-831 Rozalin – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wymiary opakowania zaoferowanego w poz. 4 zestawu piśmienniczego Axpol V 1108-03 nie odpowiadają wymiarom wymaganym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Oferowany zestaw - pudełko posiada wymiar 17,2x5,7x2,7, wymaganiem zamawiającego było opakowanie o wymiarach 19 x 7 x 4,5 cm (tolerancja różnicy wymiarów- 20%).
Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) unieważnia ww. postępowanie w zadaniu nr 1-DIS gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Zadanie nr 2 (ROW)
Najkorzystniejszą ofertę w zakresie zadania nr 2 ROW złożyła firma:
Agencja Reklamowa 34 Rafał Stankiewicz
ul. Wspólna 2J/25
05-075 Warszawa
cena oferty: 6 920,00 zł
skrócenie terminu realizacji: 5 dni
Oferta ww. firmy spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie – Prawo zamówień publicznych. W oparciu o przyjęte kryterium wyboru w ocenie Komisji Przetargowej oferta powyższej firmy jest najkorzystniejsza.
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:
Nr oferty |
Wykonawca |
Liczba pkt kryterium cena |
Liczba pkt skrócony czas realizacji |
Łączna punktacja |
1 |
Agencja Reklamowa 34 Rafał Stankiewicz ul. Wspólna 2J/25 05-075 Warszawa |
90 |
10 |
100 |
2 |
Fundacja „INSTYTUT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI” ul. Dworcowa 18/8 10-436 Olsztyn |
64,38 |
10 |
74,38 |
4 |
PROVISON S.C. ul. Boczna Kasprowicza 10 37-100 Łańcut |
72,89 |
0 |
72,89 |
7 |
Pro-factum Sp. jawna ul. Winogronowa 17 05-831 Rozalin
|
68,73 |
10 |
78,73 |
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 zostały odrzucone następujące oferty:
- oferta nr 3 F.H.U. Europartners Mirosław Dudek ul. Wieniawskiego 4943-100 Tychy
Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie wskazał oferowanych wyrobów, symboli, opisów, itp. , podał jedynie ceny.
Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.
- oferta nr 5 Media Consulting Agency Irina Chicherina ul. Słotna 5, 53 -023 Wrocław
Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca w poz. 3- torba papierowa nie wskazał konkretnego oferowanego wyrobu tj symbolu, pełnego opisu. Wskazany producent NEXO wykonuje różne torby papierowe min., kolekcje Eco, Elegance, Premium.
Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.
- oferta nr 6 Art. Buyers Sp. z o. o. , Al. Niepodległości 54/34 , 02-626 Warszawa
Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia poz. 2, 3, 4. Wykonawca nie wskazał konkretnych wyrobów , jedynie zamieścił opis wyrobów. Oferta została odrzucona ze względu na brak wskazania rodzaju oferowanego wyrobu – zakres i rodzaj podanych informacji winien w sposób jednoznaczny definiować oferowany wyrób i zawierać informacje pozwalające zweryfikować jego cechy w zestawieniu z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia
Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.
Jednocześnie na podst. art.87 ust.3 ustawy pzp Zamawiający poprawił jako inną omyłkę ilość w poz. 4 zestaw piśmienniczy. Było ilość – 50 szt. , poprawiono na ilość- 150 szt. Wobec powyższego uległa zmianie wartość oferty: było 6 459,00 zł, poprawiono na10 297,00 zł.
- oferta nr 8 3R Agencja Reklamowo –Marketingowa Sylwiusz Gruś ul. Wilcza 8/1
56-120Brzeg Dl.
Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność zaoferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia w poz. 2 ,3, 4. W poz. 2, 3 Wykonawca nie wskazał konkretnych wyrobów, jedynie wskazał producenta. Oferta została odrzucona ze względu na brak wskazania rodzaju oferowanego wyrobu – zakres i rodzaj podanych informacji winien w sposób jednoznaczny definiować oferowany wyrób i zawierać informacje pozwalające zweryfikować jego cechy w zestawieniu z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia Wobec braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji zgodności zawartości złożonej oferty w zakresie proponowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, pomimo żądania wyrażonego w SIWZ w tym zakresie, zamawiający działając na podstawie obowiązujących przepisów taką ofertę zmuszony jest odrzucić, jako ofertę której treść nie odpowiada treści SIWZ.
W poz. 4 oferowany wyrób o symbolu 19579 składa się z pióra wiecznego. Wymaganiem zamawiającego był zestaw piśmienniczy składający się z długopisu i pióra kulkowego.
Ponadto działając zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy w zakresie zadania nr 2 – ROW możliwe będzie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.