Dostarczenie licencji oprogramowania zapewniającego obsługę systemu opłat za korzystanie ze środowiska
Dostarczenie licencji oprogramowania zapewniającego obsługę systemu opłat za korzystanie ze środowiska
28 stycznia 2010
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok
TELEFON: 85 66 54 549
FAX: 85 66 54 567
REGON: 050667685
E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Białystok: Dostarczenie licencji
oprogramowania zapewniającego obsługę systemu opłat za korzystanie
ze środowiska
Numer ogłoszenia: 24888 - 2010; data zamieszczenia:
28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w
Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj.
podlaskie, tel. 085 7497551, faks 085 7497551.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie
licencji oprogramowania zapewniającego obsługę systemu opłat za
korzystanie ze środowiska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Dostarczenie licencji oprogramowania zapewniającego
obsługę zystemu opłat za korzystanie ze środowiska. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2,
39.12.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwaną dalej ustawą spełniają
warunki, dotyczące: 1)Posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania; 2)Posiadania wiedzy i
doświadczenia; 3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)Sytuacji
ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3, poprzez
złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy
(wzór - zał. nr 4) oraz gdy wykonawca wykaże, iż: 1) Wykonał w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie: - min. jedną (1) dostawę oprogramowania zapewniającego
obsługę systemu opłat za korzystanie ze środowiska..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do
oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za
zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy:
a.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22
ust.1 ustawy b.wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane
należycie 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć
następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem
przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy: a.oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia b.aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c.aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert; d.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Ponadto do
oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty:
a.formularz ofertowy b.wykaz części zamówienia, którego wykonanie
zostanie powierzone podwykonawcom c.pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Dokumentację przetargową można odebrać w siedzibie Urzędu
Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul.
Kard. S. Wyszyńskiego 1 w pok. 038 w godz. 8.00-15.00 lub drogą
pocztową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: UMWP,
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 123..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
Komunikaty i korespondencja
Rozstrzygnięcie
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Nr oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy |
Liczba pkt. w kryterium
cena
|
1
|
ATMOTERM
S.A.
ul. Łangowskiego
4
45-031 Opole
|
100 pkt
|