Dostawa sprzętu medycznego
Dostawa sprzętu medycznego
25 sierpnia 2010
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach
Mickiewicza 11
16-400 Suwałki
TELEFON: 087 566 22 68
FAX: 087 566 22 68
REGON: 791001627
E-mail: wsprsuwalki@wp.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
OT 332-03-P-10 Suwałki, 2010-08-25
OGŁOSZENIE
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa i adres : Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
16-400 Suwałki ul. Mickiewicza 11
tel. 0-87 5662268, 0-87 5664493, fax. 0-87 5631872
http://www. wrotapodlasia.pl wsprsuwalki@wp.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie zostało podzielone na 6 pakietów n/w.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego Kod CPV : 33.10.00.00-1
dla WSPR SP ZOZ Suwałki według n/w zadań:
Pakiet nr 1 dostawa:
Respiratorów CPV 33.15.74.00-9 szt. 2
Pakiet nr 2 dostawa:
Ssaków mechanicznych CPV 33.19.00.00-8 szt. 2
Pakiet nr 3 dostawa:
Pomp infuzyjnych CPV 33.19.41.10-0 szt. 2
Pakiet nr 4 dostawa:
Krzesełek transportowych CPV 33.19.30.00-9 szt. 2
Pakiet nr 5 dostawa:
Noszy zbierakowe CPV 33.19.21.60-1 szt. 2
Pakiet nr 6 dostawa:
Defibrylatorów CPV 33.18.21.00-0 szt. 2
Szczegółowy opis techniczny sprzętu medycznego zawarty jest w załączniku nr 1/1 … 6 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres dostawy wynosi 30 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wadium
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) Warunki udziału:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania.
b) Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Akceptują 30 dniowy termin płatności.
3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
4. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
5. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
III. 4) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
· oświadczenia i formularze (zał. nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ),
· aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
· aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III. 4.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.1.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Cena 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ 16-400 Suwałki ul. Mickiewicza 11,budynek B pok. nr 1, e-mail: wsprsuwalki@wp.pl
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
w siedzibie zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki Sekretariat do dnia 2010-09-10 do godz. 8:00
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4) Zmiana umowy: Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.5. Informacje administracyjne
IV.5.1 Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert i dofinansowania zawiera SIWZ.
IV.5.2) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej : nie.
IV.5.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
____________________________________
Dyrektor WSPR SP ZOZ Suwałki
Adam Szałanda
Komunikaty i korespondencja
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieszczając taką informację na stronie internetowej WWW.wrotapodlasia.pl Wszelkie oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki lub tel. fax 0-87 – p - 566 22 68 e-mail: wsprsuwalki@wp.pl
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem lub drogą elektroniczną.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami
Dodatkowe informacje
Zakup sprzętu realizowany jest w ramach projektu „Doskonalenie pogotowia ratunkowego przy wykorzystaniu współpracy instytucji ochrony zdrowia regionu przygranicznego„ jest wdrażany w ramach: Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa-Polska”, który ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju obszaru przygranicznego Litwy i Polski, poprzez podniesienie ekonomicznej, społecznej i terytorialnej spójności. Program jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.”
Kontakt
) Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami i potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą, telefaksu lub drogą elektroniczną jest:
Kierownik działu obsługi technicznej
Jan Rapczyński tel.0(87)5662268 fax. fax.0-875631872
e-mail. wsprsuwalki@wp.pl