Dostawa i montaż linii do obróbki elementów średniogabarytowych
Tytuł | Dostawa i montaż linii do obróbki elementów średniogabarytowych |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2017-10-26 |
Białystok, 25.09.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/09/2017
Dotyczy: realizacji projektu pt. „Wdrożenie do produkcji innowacyjnego wtryskiwacza LPG w fazie ciekłej stanowiącego integralną część nowatorskiej instalacji firmy DGI” zgłoszonego do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego
Oś Priorytetowa I "Wzmacnianie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu"
Działanie 1.3 "Wspieranie inwestycji w przedsiębiorstwach"
Numer wniosku: RPO. 01.03.00-20-157/17
Numer naboru: RPPD.01.03.00-IZ.00-20-001/1
I. WPROWADZENIE:
- Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zwanej dalej „ustawą”.
- Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
II. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
DGI Piotr Łapiński
Adres: ul. Żurawia 71a lok. 1.48, 15-540 Białystok
NIP: 9662041273, REGON: 363289410
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż linii do obróbki elementów średniogabarytowych zgodnie ze specyfikacją techniczną zamieszczoną w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt.: Wdrożenie do produkcji innowacyjnego wtryskiwacza LPG w fazie ciekłej stanowiącego integralną część nowatorskiej instalacji firmy DGI.
Kod i nazwa CPV: 42600000-2 Obrabiarki, 42630000-1 Obrabiarki do obróbki metali
IV. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA – JEŻELI DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:
- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Zgodnie z przedmiotem prowadzonej działalności jest uprawniony do sprzedaży takich towarów.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z firmą DGI Piotr Łapiński osobowo lub kapitałowo. Powiązania osobowe lub kapitałowe oznaczają wzajemne powiązania między DGI lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu DGI lub osobami wykonującymi w imieniu DGI czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:info@dgi.pl.
VIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z postępowaniem upoważniony jest: Piotr Łapiński, e-mail: info@dgi.pl, tel. +48 606 222 239.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pisemnie, tj. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 1/09/2017 na adres: DGI Piotr Łapiński, ul. Żurawia 71a lok. 1.48, 15-540 Białystok.
- Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 26.10.2017r.
X.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego jako załącznik nr 2.
- Do formularza oferty Oferent dołącza wypełnione i podpisane „Oświadczenie Oferenta o braku powiązań osobowych lub kapitałowych”, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta winna być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
- Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą musi wynosić nie mniej niż 90 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
XII. ODRZUCENIE OFERTY:
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
- Oferta podpisana została przez osobę, która nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę, która nie jest umocowana przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
- Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 1/09/2017 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
- Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
XIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ:
Rozliczenia między Zamawiającymi a wybranym Oferentem będą prowadzone w złotych polskich (PLN) bądź w walucie obcej. W przypadku ofert wyrażonych w walucie obcej przeliczenie na PLN nastąpi według średniego kursu NBP.
XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW:
Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
KRYTERIUM |
WAGA |
Cena netto (Kc) |
80% |
Termin dostawy (Kd) |
20% |
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Kc = [(Cn/Co) x 80%] x 100
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”
Przez kryterium „Termin dostawy” Zamawiający rozumie określony przez Oferenta termin w którym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. Termin ten nie może być dłuższy niż 8 tygodni. W zależności od oferowanego terminu dostawy oferta może uzyskać następującą ilość punktów:
Dostawa do 2 tygodni od podpisania umowa Kd = 20 pkt
Dostawa do 4 tygodni od dnia podpisania umowy Kd = 10 pkt
Dostawa do 8 tygodni od dnia podpisania umowy Kd = 0 pkt
Całkowita ocena punktowa oferty (K)
K = Kc + Kd
gdzie:
K – liczba punktów w ocenie końcowej
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”
Kg – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin dostawy”
Wartości punktowe w poszczególnych kryteriach zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.
Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
XV. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
- w przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia;
- Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron Umowy;
- zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
XVI. INFORMACJA DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE ZAWARCIA UMOWY:
- Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów biorących udział w postępowaniu ofertowym o jego wynikach w formie pisemnej.
- Informacja o wyniku postepowania zostanie wysłana do każdego Oferenta, który złożył ofertę oraz zostanie umieszczona w module Przetargi na stronie internetowej: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/, oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.sakomet.pl.
- Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania postępowania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Zatwierdził
Piotr Łapiński
INFORMACJA O WYŁONIENIU DOSTAWCY
W RAMACH POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
Nr 1/09/2017 z dnia 25.09.2017
Informujemy, że w odpowiedzi na ogłoszenie wpłynęła jedna oferta:
Nazwa i adres: ABPLANALP SP. ZO.O., ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa
NIP: 5210081409 KRS: 0000208646
Data wpływu oferty: 26.10.2017 r.
Komisja konkursowa po analizie złożonej oferty stwierdziła, że oferta spełnia wszystkie wymagania ujęte w specyfikacji oraz kryteriach postępowania.
Oferta ta została wybrana do realizacji.
Metryka strony