ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/12/2017/0127 na zakup 2 centrów frezarskich 5-osiowych

Data wydania 2017-12-15
Tytuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/12/2017/0127 na zakup 2 centrów frezarskich 5-osiowych
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/12/2017/0127
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2018-01-15

Księżyno 15.12.2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/12/2017/0127 na zakup 2 centrów frezarskich 5-osiowych

 

Dane Zamawiającego:

MEDGAL Sp. z o.o.

ul. Niewodnicka 26A, 16-001 Księżyno, NIP: 5423227877, REGON 200737591

tel: 85 6632 344, fax: 85 6632 622, e-mail: bj@medgal.com.pl

 

Dotyczy inwestycji realizowanej w ramach Projektu nr RPPD.01.03.00-20-0127/17 pt.: „Wdrożenie do produkcji innowacyjnych produktów i instrumentariów medycznych” realizowanego w ramach  Działania 1.3. „Wsparcie inwestycyjne w przedsiębiorstwach” i współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

I. WPROWADZENIE

  1. Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zwanej dalej „ustawą”.
  2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności wynikającą z „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

 

II. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

MEDGAL Sp. z o.o.

ul. Niewodnicka 26A, 16-001 Księżyno, NIP: 5423227877, REGON 200737591

tel: 85 6632 344, fax: 85 6632 622, e-mail: bj@medgal.com.pl

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 centrów frezarskich 5-osiowych nie starszych niż 2 lata. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Kod CPV:  42637300-7

Nazwa kodu: Obrabiarki do frezowania metalu

IV. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA – JEŻELI DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. OFERT WARIANTOWE – JEŻELI DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT WARIANTOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

 

VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Maksymalnie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy na realizację niniejszego zamówienia.

 

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:

  1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności określonej zapytaniem ofertowym.
  2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Oferent nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym.
  5. Oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  6. Członkowie organów/wspólnicy upoważnieni do reprezentowania Oferenta nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
  7. Nie są podmiotami powiązanymi z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Powiązania osobowe lub kapitałowe oznaczają wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:       a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,       b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,        c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,          d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  8. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punktach 1- 6 będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego część Formularza ofertowo-cenowego (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
  9. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu wymienionego w punkcie 7 weryfikowane będzie na podstawie „Oświadczenia o braku powiązań” (Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).

VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania zapytań, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres korespondencyjny:

Niewodnicka 26A, 16-001 Księżyno k/Białegostoku

tel. 85 6632 344, fax: 85 6632 622

e-mail: bj@medgal.com.pl

 

IX. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW

- w sprawach merytorycznych: Józef Borowski

- w sprawach formalnych: Bartosz Kulikowski

telefon kontaktowy 85 6632 344, fax: 85 6632 622.

X. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 15.01.2018 r. do godz. 15.00.

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów: przesyłając ją faksem na nr +48 85 6632 622, e-mailem: bj@medgal.com.pl, pocztą tradycyjną, kurierem bądź też dostarczyć osobiście na adres: 16-001 Księżyno, ul. Niewodnicka 26A.
  2. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową, kurierem lub osobiście liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: ul. Niewodnicka 26A, 16-001 Księżyno k/Białegostoku.
  3. Czas pracy Zamawiającego: poniedziałek – piątek w godzinach 7.00 – 15.00.
  4. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu. Oferta powinna zawierać:
    1. Formularz ofertowo-cenowy (Załącznik nr 2),
    2. Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 3),
    3. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1),
    4. Specyfikację techniczną urządzenia,
    5. Oświadczenie o urządzeniu nowym fabrycznie (Załącznik nr 4) – dla każdego urządzenia odrębne oświadczenie – oświadczenie jest wymagane w przypadku oferowania urządzeń fabrycznie nowych,
    6. Oświadczenie o używanym urządzeniu (załącznik nr 5) – dla każdego urządzenia odrębne oświadczenie – oświadczenie jest wymagane w przypadku oferowania urządzeń używanych lub nienowych fabrycznie,
    7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osobę/osoby inne niż uprawnione do reprezentacji Oferenta.
  2. Złożona oferta powinna:
    1. zostać opieczętowana oraz podpisana na każdej stronie przez osobę uprawnioną do podpisania oferty,
    2. zostać przygotowana w sposób czytelny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
    3. zostać opatrzona datą sporządzenia oferty,
    4. zawierać dane oferenta takie jak: nazwa, adres, numer NIP.
  3. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

 

XIV. OKOLICZNOŚCI WYKLUCZENIA OFERENTA

Wykluczeni z udziału w postępowaniu zostaną Oferenci, którzy:

  1. Nie spełnią wymagań merytorycznych zawartych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz wymagań, o których mowa w punkcie nr VII niniejszego Zapytania.
  2. Przedstawią okres realizacji zamówienia dłuży niż 5 miesięcy od daty zawarcia umowy – weryfikacja na podstawie Formularza ofertowo-cenowego (Załącznik nr 2),
  3. Przedstawią okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy – weryfikacja na podstawie Formularza ofertowo-cenowego (Załącznik nr 2),
  4. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Dostawcy, a Oferentem, polegające w szczególności na:     a.uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,       b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,   c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.           d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Spełnienie powyższych warunków weryfikowane będzie na podstawie „Oświadczenia o braku powiązań”, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
  1. Przedstawią ofertę podpisaną przez osobę lub osoby, które nie są upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę, która nie jest umocowana przez osobę lub osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
  2. Jeżeli na etapie składania ofert Wykonawca nie przedstawił wymaganych oświadczeń lub dokumentów albo przedstawione oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, wadliwe, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia bądź do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że, mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

XV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ

Przeliczenie waluty obcej na PLN, celem dokonania porównania ofert  będzie następowało wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego ustalonego na ostatni dzień składania ofert, tj. 15.01.2018 r.

XVI. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Kryteria wyboru ofert:

Kryteria wyboru

Znaczenie

Maksymalna liczba punktów

Cena brutto

70%

70

Okres gwarancji

30%

30

RAZEM

100%

100

 

Sposób obliczania kryterium  w oparciu, o które zostanie wyłoniona najkorzystniejsza oferta:

 1. Cena brutto złożonej oferty [C] – waga kryterium: 70%

Ocena zostanie wyrażona liczbą punktów, która zostanie obliczona według następującego wzoru:

 

C= Cn/Cb x 70

 

gdzie:

C –oznacza ilość punktów jakie otrzyma rozpatrywana oferta w ramach kryterium 

Cn –oznacza najniższą cenę brutto w PLN spośród ocenianych ofert

Cb –oznacza cenę brutto w PLN oferty ocenianej

 

  1. Okres gwarancji [G] – waga kryterium: 30%

Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Oferta z okresem gwarancji poniżej 12 miesięcy zostanie odrzucona. Ocena zostanie wyrażona liczbą punktów, która zostanie obliczona według następującego wzoru:

 

Okres gwarancji

Liczba punktów w kryterium

30 miesięcy i powyżej

30 pkt.

24 miesiące

20 pkt.

12 miesięcy

0 pkt.

 

Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów zgodnie ze wzorem O=C+G zostanie uznana za najkorzystniejszą.

XVII. WARUNKI ZMIANY UMOWY

Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:

  1. w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub przedmiotu umowy.
  2. w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub przedmiotu umowy,
  3. w przypadku zmiany harmonogramu realizacji umowy o dofinansowanie projektu, jeżeli zmiana ta została wprowadzona po udzieleniu zamówienia,
  4. zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji umowy siły wyższej lub okoliczności o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym lub technicznym, których Zamawiający nie mógł przewidzieć a leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego i uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji umowy lub Projektu;
  5. zmiany harmonogramu, sposobu i terminu płatności, w przypadku wystąpienia w toku realizacji umowy siły wyższej lub okoliczności o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym lub technicznym, których Zamawiający nie mógł przewidzieć a leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego i uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie harmonogramu, sposobu i terminu płatności w celu należytej realizacji umowy lub Projektu;
  6. niedotrzymanie pierwotnego terminu wykonania zamówienia z przyczyn innych niż wymienione w punktach 1-4, skutkować będzie naliczeniem za każdy dzień opóźnienia kary umownej, co zostanie uregulowane w umowie z Wykonawcą.

 

XVII. INFORMACJE DODATKOWE:

    1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru dostawcy.
    3. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów biorących udział w postępowaniu ofertowym o wynikach za pośrednictwem strony internetowej: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
    4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
    5. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

                                                        

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

  • Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
  • Załącznik nr 2 – Formularz ofertowo-cenowy
  • Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań
  • Załącznik nr 4 – Oświadczenie o urządzeniu nowym fabrycznie
  • Załącznik nr 5 - Oświadczenie o używanym urządzeniu

 

 

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę przedsiębiorstwa FANUC POLSKA Sp. z o.o., ul. Tadeusza Wenedy 2, 52-407 Wrocław

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Urszula Borowska-Skarzyńska

Wprowadzający: Urszula Borowska-Skarzyńska

Data modyfikacji: 2018-01-25

Opublikował: Urszula Borowska-Skarzyńska

Data publikacji: 2017-12-15

Rejestr zmian