Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę ramp podjazdowych do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku - 8 szt.
Tytuł | Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę ramp podjazdowych do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku - 8 szt. |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2015-11-06 |
Białystok, dnia 03.11.2015r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: …………………… Muzeum Podlaskie w Białymstoku.....................................
…………… Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok
zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę ramp podjazdowych do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
(nazwa przedmiotu zamówienia)
Przewidywany do zakupu sprzęt, realizowany jest w ramach zadania pn. „Kultura bez barier” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 – 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych ramp podjazdowych do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku – 8 sztuk, tj.
- Rampa składana w walizkę, 240 cm (podwójna walizka), producent Mobilex lub równoważna, okres gwarancji min. 24 miesiące
W przypadku sprzętu równoważnego należy wskazać markę i producenta oraz dołączyć do oferty kartę katalogową oferowanego sprzętu na potwierdzenie spełniania minimalnych wymagań.
- Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Dostawa w okresie 14 dni od złożenia zamówienia
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Cena powinna zawierać:
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- wartość cenową należy podać netto/brutto w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie;
- cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia i dostarczeniem do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok w wyżej podanym terminie;
- Kryteria oceny ofert – cena 100 %
- Warunki płatności:
1) forma: przelew
2) termin: 14 dni
- Termin związania z ofertą – 30 dni
- Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć do dnia: 06.11.2015r, do godz. 11:00
2) Dopuszcza się złożenie oferty:
– za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: administracja@muzeum.bialystok.pl
- Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest :
1) Katarzyna Sokołowska, tel.509 336 712, e-mail:administracja@muzeum.bialystok.pl
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęła 1 oferta.
Firma: ORTIS s.c., ul. Chodowieckiego 9, 48-300 Nysa
Cena netto: 27.037,04 zł
Cena brutto: 29.200,00 zł
Metryka strony