Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych
Data wydania | 2017-10-06 |
---|---|
Tytuł | Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-10-22 |
- Specyfikacja szczegółowa zamówienia
Zamówienie dotyczy dostaw na okres od 1.11.2017 do 31.12.2018
Szacowane ilości poszczególnych materiałów w okresie zostały podane w załączniku.
Miejsce i termin składania ofert.
Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie ofertowe należy składać na adres e - mail jgolawski@spolem-hajnowka.pl
3. Termin składania ofert do 22.10.2017r.
4. Kryteria wyboru ofert - 90% cena
10 jakość
5. Ważność oferty 14 dni od dnia zgłoszenia.
6. Oferta winna zawierać co najmniej:
Dane firmy wraz z danymi kontaktowymi
Markę materiału i cenę
Wartości netto poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wraz z dostawą przy podanych szacunkowych ilościach ( ofertą powinien być zaącznik specyfikacji uzupełniony o ceny jednostkowe i z podsumowaniem łącznej wartości)
Termin realizacji od dnia złożenia zamówienia
7. Oferent gwarantuje niezmienność cen artykułów wyszczególnionych do końca 2018 roku.
8. Zamawiający informuje że podane ilości są jedynie wartością szacunkową i ich ilość w okresie umowy może ulec zmianie, jak również zastrzega sobie też możliwość rozszerzenia asortymentu artykułów w poszczególnych okresach zamówień -ceny ustalane przed zamówieniem.
9. Realizacja zamówień raz w tygodniu na podstawie zamówienia złożonego drogą e-mail..
10. Zamawiający informuje, iż składanie ofert jest dobrowolne i nie rekompensuje żadnych kosztów sporządzenia oferty.
11. Zamawiający informuje również, iż zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn
Więcej informacji pod nr tel. 85 873 35 85
660 761 483
Jacek Goławski
Informujemy że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy Grafix K. Olszewska-Piotrowska M. Tyrała Sp. j. 15-103 Białystok
Metryka strony