„ Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2024, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku” .

Data wydania 2023-11-27
Tytuł „ Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2024, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku” .
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
Kategoria Dostawy
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2023-12-05

                                                                                                                                                                                                        Białystok,  dnia 16 listopada 2023 r.

BG.2601.10.42.2023

                                                                                                           Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty pn: „ Sukcesywna  dostawa  artykułów spożywczych na  rok 2024, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”

I. Opis zadania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania, zwanych dalej artykułami.

2. Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do poniższych lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku :
   a) ul. M. Curie - Skłodowskiej 14;

   b) ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1;

   c) ul. Jana Kilińskiego16 w Białymstoku.

3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

II. Termin wykonania

Termin realizacji zadania – od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. lub do dnia wydatkowania całej kwoty przyznanej na realizację umowy (w zależności od tego, co nastąpi w pierwszej kolejności).

III. Istotne postanowienia przyszłej umowy

1. Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną na formularzu zamówienia określającym rodzaj i ilość zamawianych artykułów. Dopuszcza się możliwość złożenia w danym miesiącu zamówienia uzupełniającego.

2. Wykonawca będzie realizował dostawy do lokalizacji Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8.00 – do 13.00. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

3. Artykuły powinny być posegregowane zgodnie z podziałem na poszczególne komórki  organizacyjne i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4. Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania informujące o producencie, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia, składzie surowcowym. Oznakowania te powinny być czytelne i trwałe. Termin przydatności do spożycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 3 miesiące licząc od daty dostawy. W razie dostarczenia artykułów o terminie do spożycia krótszym niż 3 miesiące licząc od daty dostawy artykułów do Zamawiającego – Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru w terminie ustalonym przez Zamawiającego.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów, niewłaściwym przechowywaniem lub transportem.

6. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.

7. Wyliczona na podstawie zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w załączniku artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty,  jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, a także uwzględnić okoliczności i warunki o których mowa w niniejszym zapytaniu.

8. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.

10. Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.

11. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.

12. Wykonawca wystawiać będzie faktury w oparciu o ceny jednostkowe, o których mowa w pkt. 11 oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy (na podstawie dowodów dostaw).

13. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT od Wykonawcy i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.

14.Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

15. Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, potencjał i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

IV. Kryteria wyboru oferty

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).

2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

V. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

1. Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania, następnie wyliczenie w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości brutto.

2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.

3. Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

4. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6. Kompletna oferta powinna zawierać:

a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mail);

b) wypełniony załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

7. Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Biuro Gospodarcze

ul. M. Curie-Skłodowskiej 14

15-097 Białystok

na kopercie powinien być umieszczony dopisek:

„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2024, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego”

lub przedłożyć osobiście (wyłącznie w zamkniętej kopercie):

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. M. Curie-Skłodowskiej 14

15-097 Białystok

Kancelaria Ogólna

8. Termin złożenia oferty –05 grudnia 2023 r., godz. 10.00. Decyduje data wpływu oferty. Oferty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

9. Ofertę należy opatrzeć klauzulą

„NIE OTWIERAĆ do dnia  05 grudnia 2023 r., do godz. 10.00”.

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 grudnia  2023 r., o godz. 10.30 w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14, 15-097 Białystok.

10. Ewentualne zapytania proszę kierować na adres e-mail:

a) bg@podlaskie.eu

b) jolanta.laszcz@podlaskie.eu

VI. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-097 Białystok,
ul. M.Curie – Skłodowskiej 14  (www.bip.podlaskie.eu)

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@podlaskie.eu.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).

4. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.

9. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

VII. Uwagi

1. Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 60 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.

3. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:

a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;

Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego;

Załącznik nr 3 Wzór umowy.

 

Białystok. 05.12.2023 r.

 

BG.2601.10.42.2023

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

W dniu 05.12.2023 r. o godzinie 10:30, komisja dokonała otwarcia ofert w postępowaniu przeprowadzonym w formie zapytania ofertowego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2024, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku ”.

 

W ramach postępowania wpłynęły 2 oferty, od potencjalnych Wykonawców:

 

Nr oferty

Wykonawca

Cena brutto zamówienia

Data wpływu

 

1.

 

MIROSŁAW POPOW

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

‘’MANGO’’ Detal -Hurt,

ul. Poddolna 63, 17-200 Hajnówka

 

78 727,96 zł

data wpływu: 01/12/2023 r. godz. 11:14

2.

HURT i DETAL Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko, ul Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie

 

73 406,40 zł

 

data wpływu

05.12.2023 r.

godz.9:45

 

Białystok 06.12.2023 r.

 

BG.2601.10.42.2023

 

 

INFORMACJA Z WYŁONIENIA WYKONAWCY

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2024, na potrzeby  Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego Białymstoku na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył: „HURT I DETAL Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie - kwota brutto 73 406,40 zł.

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Jolanta Łaszcz

Wprowadzający: Jolanta Łaszcz

Data modyfikacji: 2023-12-06

Opublikował: Jolanta Łaszcz

Data publikacji: 2023-11-27

Rejestr zmian