Zapytanie ofertowe na wymianę istniejących okien oddymiających zainstalowanych w głównej klatce schodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku.

Tytuł Zapytanie ofertowe na wymianę istniejących okien oddymiających zainstalowanych w głównej klatce schodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia PPOŻ.255.7.2017
Kategoria Roboty Budowlane
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2017-05-29

                                                                                                                                                                                                                        Białystok, 18.05.2017

 Samodzielne stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej

PPOŻ.255.7.2017

 

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty na wymianę istniejących okien oddymiających zainstalowanych w głównej klatce schodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego położonym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku.

A) Opis zadania

1. W zakres zapytania ofertowego wchodzą następujące elementy:

a) odłączenie od instalacji, demontaż i utylizacja istniejących okien oddymiających głównej klatki schodowej;

b) dostawa, montaż, podłączenie do instalacji nowych okien oddymiających, w tym wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej i sterującej oraz wykonanie pomiarów instalacji;

c) integracja nowych okien oddymiających z istniejącą centralą pożarową, w tym podłączenie systemu sterowania oknami do centrali, zaprogramowanie centrali zgodnie z wymogami scenariusza pożarowego, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego lub wytycznymi Zamawiającego;

d) przeprowadzenie sprawdzenia poprawności działania systemu oddymiania w budynku (obie klatki schodowe).

2. Wymagania, rodzaj i parametry okien oddymiających:

a) powierzchnia czynna oddymiania okien – min. 3,0 m2;

b) okna powinny posiadać zintegrowane zestawy napędowe i systemy sterowania podłączone do istniejącej centrali pożarowej Mercor;

c) okna powinny być wykonane z aluminium i spełniać obowiązujące warunki techniczne w zakresie izolacyjności termicznej;

d)okna powinny być dopasowane do istniejącego otworu okiennego; podziały szklenia – należy dostosować do istniejących elementów budowlanych, wg propozycji Wykonawcy;

e)okna oddymiające powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadać wymagane przepisami dokumenty;

f) montaż i wykonanie instalacji powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia potwierdzone dokumentem wydanym przez dostawcę systemu, producenta lub inną upoważnioną jednostkę;

g) montaż i instalacja okien powinna być potwierdzona protokółem montażu, instalacji;

B) Inne ustalenia

1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczłtowej z podaniem łącznej kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.

2. Oferenci dokonają wizji lokalnej i obmiaru na potrzeby sporządzenia oferty. Wizja lokalna powinna być potwierdzona przez Zamawiającego, a potwierdzenie dołączone do oferty.

3. Wykonawca samodzielnie wyliczy ilości i dokona obmiarów robót, materiałów i sprzętu niezbędnych do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego.

4. Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona oględzin i pomiarów z natury, zachowa istniejace lub zaproponuje nowe podziały szklenia, dobierze ten sam kolor stolarki oraz dopasuje nowe okna oddymiające do istniejącego otworu.

5. Oferowana kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem wszystkich, niezbędnych robót związanych z realizacją prac opisanych w cz, A, w tym   
wykonanie niezbędnych prac i dostawy urządzeń w zakresie instalacji elektrycznych, prac towarzyszących i robót tymczasowych (transport, roboty pomiarowe,  zabezpieczające) oraz wszelkie materiały podstawowe i pomocnicze, obejmuje usunięcie ewentualnych uszkodzeń posadzki, tynku lub powłoki malarskiej ścian, zawiera niezbędny montaż obróbek, akcesoriów i elementów wykończeniowych a także prace rozbiórkowe, wywóz i utylizację zdemontowanych elementów stolarki budowlanej i pozostałych materiałów rozbiórkowych.

6. Wszystkie wyroby, materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania, posiadać deklaracje zgodności, niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać warunki techniczne.

7. Wykonywanie prac nie powinno zakłócać i utrudniać pracy Urzędu a także utrudniać komunikacji. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego oznakuje i zabezpieczy teren prowadzonych prac.

8. Podczas wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników, a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim.

9. Wykonawca powinień posiadać ubezpieczenie ogólne od prowadzonej działalności OC - na kwotę min. 50 000 zł.

10. Gwarancja na wykonane prace i użyte materiały: 60 miesięcy.

11. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty użytych materiałówo oraz protokóły z montażu i instalacji, a także protokół ze sprawdzenia poprawności działania systemu oddymiania w budynku. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.

12. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do zapytania ofertowego powinny być zgłoszone przez Wykonawcę w fazie postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności, co do jego kompletności i czytelności w zakresie rzeczowym.

13. Oferty niekompletne w zakresie wymagań, o których mowa w cz.E pkt c do e będą przez Zamawiającego odrzucane jako niespełniające warunków zapytania ofertowego.

C) Kryterium oceny ofert: cena 100%

D) Terminy

Wymagany termin wykonania prac: od 20.06.2017 do 20.07.2017 r.

Termin złożenia oferty: 29.05.2017. do godz. 14.00

Termin płatności faktury: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.

E) Termin i sposób złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Zapytanie ofertowe okna oddymiające” w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. K.S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 z podaniem łącznej kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego Do oferty proszę dołączyć

a) dane rejestrowe Wykonawcy,

b) referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem,

c) wyliczenie współczynnika przenikalności cieplnej dla całego wyrobu oraz powierzchni czynnej oddymiania – dot. kompletu okien oddymiających,

d) aprobata techniczna lub inny dokument odniesienia na zaproponowany system okien oddymiających,

e) potwierdzenie dokonania oględzin, wizji lokalnej,

f) kopia polisy ubezpieczenia ogólnego od prowadzonej działalności OC - na kwotę min. 50 000 zł.

Osoby do kontaktu:     

Zbigniew Chrzanowski – tel. 600 307 014;      

Tomasz Greś   – tel. 609 096 310; 

Mirosław Jakimowicz  – tel. 609 970 127.

„Niniejszym informuję, że w dniu 30.05.20147r. unieważniono w całości postępowanie o udzielenie zamówienia na wymianę istniejących okien oddymiających zainstalowanych w głównej klatce schodowej w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.
Złożone oferty nie spełniły kryteriów określonych w Zapytaniu ofertowym nr PPOŻ.255.7.2017 z 30.05.2017r.”

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Joanna Bieluci

Wprowadzający: Joanna Bieluci

Data modyfikacji: 2017-07-12

Opublikował: Joanna Bieluci

Data publikacji: 2017-05-18

Rejestr zmian