Zakup aktualizacji do Barracuda Spam & Virus Firewall
Data wydania | 2017-07-13 |
---|---|
Tytuł | Zakup aktualizacji do Barracuda Spam & Virus Firewall |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | DSI-I.1333.19.2017 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-07-18 |
Obecnie Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego używa Urządzenia Barracuda Spam&Virus Firewall model 400 (Nr.ser. BAR-SF-664329) do ochrony antywirusowej oraz antyspamowej 5000 skrzynek serwera pocztowego. Zwracamy się z zapytaniem ofertowym polegającym na zakupie rocznej aktualizacji do tego systemu, zakup obejmuje również dwa serwisy EU, IR w ramach których dostępne będzie całodobowe wsparcie techniczne 24/7 od producenta, gwarancja dla urządzenia na 1 rok realizowana w opcji Next Business Day oraz aktualizacja baz sygnatur wszystkich modułów.
Obecnie używana przez nas licencja wygasa dnia 06.08.2017 r tak wiec zakupione aktualizacje powinny być aktywowane na okres jednego roku od dnia 07.08.2016 r.
Inne ustalenia:
- Kryterium wyboru oferty stanowi - 100% cena. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza oraz spełnienie terminu dostawy licencji do siedziby Zamawiającego na ul. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od podpisania umowy.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy wraz z pieczątką imienną. Do oferty powinno być dołączone upoważnienie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach gdy:
- powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Do zapytania ofertowego jako Załącznik nr 2 dołączony został projekt umowy, która będzie podpisana z wyłonionym Wykonawcą.
Prosimy o przesłanie oferty do dnia 18.07.2017 r. do godziny 10:00 na adres wojciech.nietupski@wrotapodlasia.pl.
Oferta powinna być skanem w postaci pliku pdf wypełnionej tabeli z Załącznika Nr 1, posiadającej pieczątkę firmową oraz podpis osoby upoważnionej wraz z pieczątką imienną.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panem Wojciechem Nietupskim tel. (85) 66 54 496 lub Panem Andrzejem Kazberukiem tel (85) 66 54 494 lub zapytanie na wymieniony wyżej adres e-mail.
Zaznaczamy że niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem o cenę w myśl ustawy PZP.
Zamawiajacy nie dopuszcza ofert częściowych.
Załącznik nr 1 Oferta
Załącznik nr 2 Projekt umowy
Informujemy, że postępowanie zakończyło się wyborem wykonawcy:
IKARIA Sp. z o.o., ul. Omłotowa 12/14, 94-251 Łódź
Metryka strony