Zakup źródeł światła dla budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ulicy Kard. S. Wyszyńskiego 1w Białymstoku

Data wydania 2023-12-15
Tytuł Zakup źródeł światła dla budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ulicy Kard. S. Wyszyńskiego 1w Białymstoku
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2512.8.2023
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2023-12-22

BA-I.2512.8.2023

Białystok 15.12.2023 r.

Zapytanie ofertowe

Zapraszam do złożenia oferty pn. „Zakup źródeł światła dla budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ulicy Kard. S. Wyszyńskiego 1w Białymstoku".

 

A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa źródeł światła podanych poniżej:

1) 187 sztuk -Żarówka LED E27 11W 1055lm 230V 4000K 220st. SAMSUNG inside z czujnikiem ruchu i zmierzchu;

2) 1012 sztuk -Master LEDtube VLE 1200mm UO 15.5W/840 2500lm biała neutralna;

3) 1336 sztuk -Master LEDtube VLE 600mm HO 8W/830 1050lm biała ciepła;

4) 6 sztuk- CorePro LED PLC 6.5W 830 2P G24d-2.

2. Nazwy własne podane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Ofercie cenowej należy traktować jako obowiązkowe. Oznacza to, że Wykonawca nie może zaoferować produktów równoważnych lub podobnych.

3. Zamawiający wymaga aby źródła światła będące przedmiotem postępowania dostarczone były w stanie fabrycznie nowym, nieuszkodzone wolne od wad technicznych i prawnych, posiadające wymagane certyfikaty, zgody i dopuszczenia techniczne, dobrej jakości i spełniające warunki gwarancyjne producentów.

4. Zamawiający wymaga, aby źródła światła były dostarczone do wskazanej lokalizacji tj. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok.

5. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

B. Termin wykonania

 Termin realizacji zadania: dwa dni od dnia podpisania Umowy, nie później niż do dnia 28.12.2023 r. 

 

C. Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia

1. Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.

2. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę odbędzie się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie..

3. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT od Wykonawcy i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.

4. Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

5. Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, potencjał i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa  w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

D. Kryterium wyboru oferty

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty  Zamawiający będzie się kierował następującym/ami kryteriami :

 

Kryterium cena 100 %

 

 

 

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100.

 

E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

1. Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez wypełnienie formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do Umowy.

2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.

3. Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5. Kompletna oferta powinna zawierać:

a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);

b) wypełniony Formularz ofertowy;

6. Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres :

                            Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

                                                   Biuro Gospodarcze

                                           ul. M. Curie – Skłodowskiej 14

                                                  15 – 097 Białystok

na kopercie powinien być umieszczony dopisek:  „Oferta – Zakup źródeł światła dla budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ulicy Kard. S.

Wyszyńskiego 1w Białymstoku lub przedłożyć osobiście (wyłącznie w zamkniętej kopercie):

                                     Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

                                                    M. Curie – Skłodowskiej 14

                                                         15 – 097 Białystok

                                                          Kancelaria Ogólna  

7. Termin złożenia oferty: do dnia 22 grudnia 2023 r. do godz. 9:00. Decyduje data wpływu oferty. Oferty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8. Ofertę należy opatrzeć klauzulą „NIE OTWIERAĆ do dnia 22  grudnia 2023 r. do godz. 9:00”.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 grudnia 2023 r. , o godz. 9,30 w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. M. Curie – Skłodowskiej 14, 15-097 Białystok.

10. Ewentualne zapytania proszę kierować na adres e-mail: wojciech.laskowski@podlaskie.eu

F. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-097 Białystok, ul. M. Curie – Skłodowskiej 14 (www.podlaskie.eu)

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@podlaskie.eu.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).

4. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.

9. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

 

G. Uwagi

 

1. Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 30 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).

2. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.

3. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełniania.

4. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.

5. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną lub telefonicznie.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.

7. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:

a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;

Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego;

Załącznik nr 3 Wzór umowy.

W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono że najkorzystniejszą ofertę złożył P.P.P.H.U. SAGA Mirosław Wiecki ul. Rdestowa 67, 81-577 Gdynia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Agnieszka Stypułkowska

Wprowadzający: Wojciech Nietupski

Data modyfikacji: 2023-12-22

Opublikował: Agnieszka Stypułkowska

Data publikacji: 2023-12-15

Rejestr zmian