Zapewnienie nagłośnienia podczas XXIV Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie w okresie 23-25 czerwca 2017 r.
Tytuł | Zapewnienie nagłośnienia podczas XXIV Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie w okresie 23-25 czerwca 2017 r. |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-06-14 |
Nazwa zadania: Zapewnienie nagłośnienia podczas XXIV Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie w okresie 23-25 czerwca 2017 r.
Opis przedmiotu zamówienia:
Nagłośnienie terenów wystawowych i ringu do wyceny zwierząt podczas Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie celem zapewnienia zgromadzonym uczestnikom dobrego odbioru przedstawianych informacji. Do zadań Wykonawcy będzie należało:
1. Nagłośnienie placu targowo-wystawowego o wymiarach ok. 7 ha za pomocą systemu nagłośnieniowego. Ze względu na duży obszar głośniki powinny zostać zainstalowane na wysokości min. 5m. W skład systemu powinno wchodzić min 8 głośników, których kąt rozproszenia wynosi 360 stopni o mocy adekwatnej do obszaru objętego nagłośnieniem.
Czas pracy nagłośnienia:
24.06.2017 r. (sobota) w godz. 7:30 – 17:00
25.06.2017 r. (niedziela) w godz. 9:00 – 17:00
2. Nagłośnienie tzw. ringu do pokazu zwierząt- 4 kolumny na statywach o mocy 300W,
minimum 4 mikrofony bezprzewodowe, mikser, podłączenie sygnału audio z komputera.
Czas pracy nagłośnienia:
23.06.2017 r. (piątek) w godz. 14:00 – 18:00
24.06.2017 r. (sobota) w godz. 7:30 – 17:00
25.06.2017 r. (niedziela) w godz. 9:00 – 17:00
3. Nagłośnienie sceny (nie objętej zapytaniem) do prezentacji królików rasowych oraz nagradzania hodowców w 2 kolumny o mocy min. 300W oraz minimum 4 mikrofony bezprzewodowe.
Czas pracy nagłośnienia:
24.06.2017 r. (sobota) w godz. 7:30 – 17:00
25.06.2017 r. (niedziela) w godz. 9:00 – 17:00
Dodatkowe wymagania i informacje:
a) Zapewnienie przynajmniej 2 osób do obsługi systemu nagłośnieniowego na placu targowo- wystawienniczym, ringu i scenie podczas pokazu zwierząt.
b) Przedstawiane treści na ringu podczas pokazu zwierząt powinny być słyszalne w głośnikach na placu targowo- wystawienniczym, a sposób przesyłu dźwięku w sposób analogowy lub cyfrowy należy do Wykonawcy.
c) Organizator wydarzenia zapewnia dostęp do prądu, natomiast w gestii Wykonawcy jest zapewnienie okablowania i podłączenia dostarczonego sprzętu.
d) Osoby zainteresowane pozyskaniem dodatkowych informacji o usytuowaniu przestrzennym zachęcam do odwiedzenia Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie lub kontakt z Działem Technologii Produkcji Rolniczej i Doświadczalnictwa PODR pod nr tel. 86 275 89 16 lub 604 149 536.
e) Zamawiający prosi również o zapoznanie się z załącznikiem nr 3 planem sytuacyjnym.
f) Wykonawca będzie w stałej dostępności telefonicznej i mailowej na rzecz Zamawiającego i organizatorów Wystawy w godzinach od 7:00 do 18:00 w dniach 23-25.06.2017 r.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej, zawodowej oraz prowadzą działalność gospodarczą związaną z zakresem niniejszego zlecenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli firma Wykonawcy będzie figurować w CEIDG lub też Wykonawca przedstawi inne dokumenty potwierdzające formę prowadzenia działalności.
Kryteria oceny ofert:
95 pkt za najniższą cena za usługę
5 pkt za termin płatności faktury
Kryterium ceny:
Liczba punktów za kryterium cenowe zostanie obliczona wg następującego wzoru:
L.punktów = (Cmin/ Coferty) x 95
L.punktów- liczba punktów za kryterium cena w ocenianej ofercie
Cmin- najniższa cena brutto jaka została zaoferowana w postępowaniu
Coferty- cena brutto jaka została zaoferowana w ocenianej ofercie
Kryterium terminu płatnosci faktury:
Najmniejsza możliwa liczba punktów do zdobycia dla kryterium to 0, a największa 5. Punkty są przyznawane za wydłużenie terminu płatności faktury według poniższych kryteriów:
termin płatności faktury 14 dni- 1 pkt
termin płatności faktury 21 dni- 3 pkt
termin płatności faktury 30 dni- 5 pkt
W przypadku zdobycia przez oferentów takiej samej liczby punktów Zleceniodawca dokona wyboru oferty w oparciu o najkorzystniejszą cenę za usługę a następnie najdłuższy termin płatności faktury.
Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Informacja telefoniczna: Dariusz Jurkowski tel. (85) 6654212 lub (85) 6654207
Marcin Muszyc tel. (85) 6654212 lub (85) 6654207
Informacja e-mailowa: ksow@wrotapodlasia.pl
Informacja na temat wykluczenia:
Oferta będzie podlegała wykluczeniu w przypadku gdy:
1. Oferta została złożona po terminie składania ofert.
2. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
3. Oferta została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu.
4. Oferta została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postepowania w sprawie wyboru wykonawcy, chyba że osoba nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy.
Określenie składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotu zamówienia.
Określenie warunków zmiany umowy:
Zamawiając nie przewiduje zmiany warunków umowy.
Termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 14.06.2017 r.
Ofertę należy złożyć w: formie mailowej na formularzu dołączonym do niniejszego postępowania na adres: ksow@wrotapodlasia.pl lub dariusz.jurkowski@wrotapodlasia.pl
Złożona oferta powinna zwierać co najmniej:
1. Dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres, NIP).
2. Wszystkie informacje wskazane w formularzu ofertowym.
3. Wartość oferty netto/ brutto z podaniem wartość podatku VAT.
Czy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy zadania bez wyboru żadnej z ofert?
Tak
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Plan sytuacyjny
Informujemy, że postępowanie zakończyło się wyborem wykonawcy:
Mariusz Bieniasz prowadzący działalność pod nazwą: HIGH POWER Mariusz Bienasz, NIP 545-112-54-56, REGON: 050466320,
Metryka strony