Zapewnienie nagłośnienia podczas XXIV Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie w okresie 23-25 czerwca 2017 r.

Tytuł Zapewnienie nagłośnienia podczas XXIV Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie w okresie 23-25 czerwca 2017 r.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-06-14

Nazwa zadania: Zapewnienie nagłośnienia podczas XXIV Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie w okresie 23-25 czerwca 2017 r.

Opis przedmiotu zamówienia:
Nagłośnienie terenów wystawowych i ringu do wyceny zwierząt podczas Regionalnej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Szepietowie celem zapewnienia zgromadzonym uczestnikom dobrego odbioru przedstawianych informacji. Do zadań Wykonawcy będzie należało:

1. Nagłośnienie placu targowo-wystawowego o wymiarach ok. 7 ha za pomocą systemu nagłośnieniowego. Ze względu na duży obszar głośniki powinny zostać zainstalowane na wysokości min. 5m.  W skład systemu powinno wchodzić min 8 głośników, których kąt rozproszenia wynosi 360 stopni o mocy adekwatnej do obszaru objętego nagłośnieniem.
Czas pracy nagłośnienia:
24.06.2017 r. (sobota) w godz. 7:30 – 17:00
25.06.2017 r. (niedziela) w godz. 9:00 – 17:00

2. Nagłośnienie tzw. ringu do pokazu zwierząt- 4 kolumny na statywach o mocy 300W,
minimum 4 mikrofony bezprzewodowe, mikser, podłączenie sygnału audio z komputera.
Czas pracy nagłośnienia:
23.06.2017 r. (piątek) w godz. 14:00 – 18:00
24.06.2017 r. (sobota) w godz. 7:30 – 17:00
25.06.2017 r. (niedziela) w godz. 9:00 – 17:00

3. Nagłośnienie sceny (nie objętej zapytaniem) do prezentacji królików rasowych oraz nagradzania hodowców w 2 kolumny o mocy min. 300W oraz minimum 4 mikrofony bezprzewodowe.
Czas pracy nagłośnienia:
24.06.2017 r. (sobota) w godz. 7:30 – 17:00
25.06.2017 r. (niedziela) w godz. 9:00 – 17:00

Dodatkowe wymagania i informacje:
a)    Zapewnienie przynajmniej 2 osób do obsługi systemu nagłośnieniowego na placu targowo- wystawienniczym, ringu i scenie podczas pokazu zwierząt.
b)    Przedstawiane treści na ringu podczas pokazu zwierząt powinny być słyszalne w głośnikach na placu targowo- wystawienniczym, a sposób przesyłu dźwięku w sposób analogowy lub cyfrowy należy do Wykonawcy.
c)    Organizator wydarzenia zapewnia dostęp do prądu, natomiast w gestii Wykonawcy jest zapewnienie okablowania i podłączenia dostarczonego sprzętu.
d)    Osoby zainteresowane pozyskaniem dodatkowych informacji o usytuowaniu przestrzennym zachęcam do odwiedzenia Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie lub kontakt z Działem Technologii Produkcji Rolniczej i Doświadczalnictwa PODR pod nr tel. 86 275 89 16 lub 604 149 536.
e)    Zamawiający prosi również o zapoznanie się z załącznikiem nr 3 planem sytuacyjnym.
f)    Wykonawca będzie w stałej dostępności telefonicznej i mailowej na rzecz Zamawiającego i organizatorów Wystawy w godzinach od 7:00 do 18:00 w dniach  23-25.06.2017 r.

Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej, zawodowej oraz prowadzą działalność gospodarczą związaną z zakresem niniejszego zlecenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli firma Wykonawcy będzie figurować w CEIDG lub też Wykonawca przedstawi inne dokumenty potwierdzające formę prowadzenia działalności.

Kryteria oceny ofert:
95 pkt za najniższą cena za usługę
5 pkt za termin płatności faktury

Kryterium ceny:
Liczba punktów za kryterium cenowe zostanie obliczona wg następującego wzoru:
L.punktów = (Cmin/ Coferty) x 95

L.punktów- liczba punktów za kryterium cena w ocenianej ofercie
Cmin- najniższa cena brutto jaka została zaoferowana w postępowaniu
Coferty- cena brutto jaka została zaoferowana w ocenianej ofercie

Kryterium terminu płatnosci faktury:
Najmniejsza możliwa liczba punktów do zdobycia dla kryterium to 0, a największa 5. Punkty są przyznawane za wydłużenie terminu płatności faktury według poniższych kryteriów:
termin płatności faktury 14 dni- 1 pkt
termin płatności faktury 21 dni- 3 pkt
termin płatności faktury 30 dni- 5 pkt

W przypadku zdobycia przez oferentów takiej samej liczby punktów Zleceniodawca dokona wyboru oferty w oparciu o najkorzystniejszą cenę za usługę a następnie najdłuższy termin płatności faktury.

Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Informacja telefoniczna: Dariusz Jurkowski tel. (85) 6654212  lub  (85) 6654207
                                            Marcin Muszyc tel. (85) 6654212  lub  (85) 6654207
Informacja e-mailowa:   ksow@wrotapodlasia.pl


Informacja na temat wykluczenia:
Oferta będzie podlegała wykluczeniu w przypadku gdy:
1.    Oferta została złożona po terminie składania ofert.
2.    Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
3.    Oferta została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu.
4.    Oferta została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postepowania w sprawie wyboru wykonawcy, chyba że osoba nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy.

Określenie składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotu zamówienia.

Określenie warunków zmiany umowy:
Zamawiając nie przewiduje zmiany warunków umowy.

Termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 14.06.2017 r.

Ofertę należy złożyć w: formie mailowej na formularzu dołączonym do niniejszego postępowania na adres: ksow@wrotapodlasia.pl lub dariusz.jurkowski@wrotapodlasia.pl

Złożona oferta powinna zwierać co najmniej:
1.    Dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres, NIP).
2.    Wszystkie informacje wskazane w formularzu ofertowym.
3.    Wartość oferty netto/ brutto z podaniem wartość podatku VAT.

Czy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy zadania bez wyboru żadnej z ofert?

Tak

Załączniki:
1.    Formularz ofertowy
2.    Projekt umowy
3.    Plan sytuacyjny

Informujemy, że postępowanie zakończyło się wyborem wykonawcy:

Mariusz Bieniasz prowadzący działalność pod nazwą: HIGH POWER Mariusz Bienasz, NIP 545-112-54-56, REGON: 050466320,

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Marcin Muszyc

Wprowadzający: Marcin Muszyc

Data modyfikacji: 2017-06-29

Opublikował: Marcin Muszyc

Data publikacji: 2017-06-06

Rejestr zmian