Zapytanie polegające na sukcesywnej dostawie subskrypcji oprogramowania Adobe

Data wydania 2024-07-02
Tytuł Zapytanie polegające na sukcesywnej dostawie subskrypcji oprogramowania Adobe
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia DC-IV.1333.1.2024
Kategoria Usługi
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2024-07-09

 

 

DC-IV.1333.1.2024

 

Zapytanie ofertowe

 

Zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym polegającym na sukcesywnej dostawie subskrypcji oprogramowania Adobe w okresie do dnia 30.09.2025 r. Umowa zapewnia możliwość dokupienia kolejnych nowych subskrypcji w razie potrzeby. Nowe dodatkowe subskrypcje, nie wskazane w Załączniku Nr 1 a  zamówione w czasie trwania umowy, musiałyby być aktywne również do dnia 30.09.2025r. Dokupienie dodatkowych subskrypcji, których nie wpisano do formularza ofertowego, jest jedynie opcjonalne i Zamawiający zastrzega że nie musi z tej możliwości korzystać. Zamawiający wymaga, aby Wszystkie subskrypcje oprogramowania Adobe, zakupione w ramach niniejszej umowy, muszą być przydzielane wyłącznie do posiadanego przez Zamawiającego konta VIP 135587AD307C98BBCB5A. Zamawiający musi mieć dostęp do konsoli administracyjnej Adobe, przy użyciu której samodzielnie będzie przydzielał dostępy do poszczególnych subskrypcji uprawnionym pracownikom UMWP.

Kwoty jednostkowe brutto za subskrypcje kupione na podstawie złożonej oferty oraz za ewentualne nowe dostarczone do końca 2025 roku, są stałe i zgodne z formularzem ofertowym. Kwoty jednostkowe tych samych subskrypcji ale zamówionych i dostarczonych po upływie 2024 roku, w przypadku wzrostu cen u producenta, nie mogą wzrosnąć więcej niż o 15% swojej wartości podanej w ofercie.

Ofertę należy złożyć w wersji papierowej, w postaci wypełnionej tabeli z Załącznika nr 1 zapytania ofertowego (wyłącznie w polach zaznaczonych na żółto, włącznie z nazwą Wykonawcy, opcjonalnie w polu pod tabelą). Musi być ona wydrukowana i podpisana przez osobę wskazaną w KRS lub CEIDG – należy dołączyć do oferty wydruk aktualnego KRS/CEIDG Wykonawcy. W przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie jest wskazana w KRS/CEIDG, należy dołączyć oryginał stosownego upoważnienia dla tej osoby oraz wydruk aktualnego KRS/CEIDG Wykonawcy. Przy podpisie należy umieścić oficjalną pieczęć firmy. 

Do Zapytania ofertowego jako Załącznik nr 2 dołączony został wzór umowy, która będzie podpisana z wyłonionym Wykonawcą.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem w myśl ustawy PZP.

Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.

Inne ustalenia:

  1. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Termin płatności wynosi 21 dni od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury na rachunek bankowy zgodny z umową.

2.       Wykonawca musi być uprawniony do reprezentowania autora i producenta oprogramowania Adobe, w szczególności w zakresie jego sprzedaży i udzielania licencji na terytorium Polski.  

  1. Do oferty należy dołączyć wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3)  o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie to powinno być podpisane analogicznie jak oferta, przez osobę do tego uprawnioną lub z udzielonym upoważnieniem. Przy podpisie należy umieścić oficjalną pieczęć firmy.
  1. Do oferty należy również dołączyć dokument „Ogólne warunki użytkowania Adobe” o którym jest mowa we wzorze umowy (Załącznik nr 4) – dokument ten musi zostać podpisany przez Wykonawcę.
  1. Kryterium wyboru oferty stanowi - 100% cena (Łączna cena brutto zamówienia subskrypcji wskazanych w ofercie, bez kosztu opcjonalnego zakupu nowych subskrypcji). Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza.
  2. Wyłącznym użytkownikiem programów będących przedmiotem zamówienia będzie Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
  3. Termin dostawy przedmiotu zamówienia – zgodnie z terminami wskazanymi w umowie. Subskrypcje z Załącznika nr 1 muszą być aktywne nie później niż w terminie wskazanym  w ofercie, mogą być one dostarczone wcześniej, jednak bez wpływu na cenę z formularza ofertowego.  
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
  1. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach gdy:
  • powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

Ofertę w postaci wypełnionej tabeli z Załącznika nr 1 wraz z wymaganymi dokumentami (podkreślono wyżej w treści), należy złożyć w wersji elektronicznej do dnia 09.07.2024 r. do godz.12.00, na adres mailowy si@podlaskie.eu. Oferta złożona po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 Oferta musi być zabezpieczona hasłem, które Wykonawca prześle na adres mailowy si@podlaskie.eu w godzinach pomiędzy 12.05 a 12.20 dnia 09.07.2024 r.  Oferta, do której hasło nie będzie dostarczone w wyznaczonym czasie zostanie odrzucona. Oferta, która nie będzie zabezpieczona hasłem zostanie odrzucona.

 

Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy z kwotami

Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia

Załącznik nr 4 – Ogólne warunki użytkowania Adobe

 

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy kierować je na adres e-mail: si@podlaskie.eu najpóźniej do dnia  04.07.2024r. do godz.12.00. Na pytania przesłane po tym terminie Zamawiający nie musi udzielać odpowiedzi.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Joanna Pawluczuk

Wprowadzający: Joanna Pawluczuk

Data modyfikacji: 2024-07-02

Opublikował: Joanna Pawluczuk

Data publikacji: 2024-07-02

Rejestr zmian