Zapytanie ofertowe na zakup usługi dostępu do Systemu Informacji Prawnej

Data wydania 2023-05-10
Tytuł Zapytanie ofertowe na zakup usługi dostępu do Systemu Informacji Prawnej
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
Kategoria Usługi
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2023-05-18

Zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym polegającym na zakupie usługi składającej się z dostępu do: Systemu Informacji Prawnej, modułu RODO, narzędzia do badania powiązań osobowo-kapitałowych oraz narzędzia do wspomagania pracy komórki ds. BHP. System i powyższe moduły mają być aktywne przez rok czasu od dnia 19.05.2023r. do 18.05.2024r.

Opis Przedmiotu Zamówienia Systemu Informacji Prawnej i modułów stanowi Załącznik Nr 4 do zapytania. Do Zapytania ofertowego jako Załącznik Nr 2 dołączony został wzór umowy, która będzie podpisana z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega, że realizacja umowy w zakresie wsparcia technicznego wymaga podpisania Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych na wzorze obowiązującym u Zamawiającego, który stanowi Załącznik Nr 3 do zapytania.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem o cenę w myśl ustawy PZP.

Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.

Inne ustalenia:

  1. Opłaty abonamentowe będą płatne na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę po skończonym okresie rozliczeniowym, którego dotyczą. Termin płatności faktur Wykonawcy wynosi 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
  2. Komunikacja pomiędzy stronami umowy będzie się odbywać w języku polskim. Przedstawiciel Wykonawcy kontaktujący się z Zamawiającym w celu realizacji umowy obowiązany jest do znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu pozwalającym na  prawidłową i terminową realizację jego obowiązków określonych zawartą umową.
  3. Kryterium wyboru oferty stanowi - 100% cena (Łączna wartość brutto bieżącego zamówienia). Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza.
  4. Wyłącznym użytkownikiem programów będących przedmiotem zamówienia będzie Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
  5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Do oferty powinien być dołączony oryginał upoważnienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
  1. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach gdy:
  • powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.

Ofertę należy złożyć w oparciu o formularz z Załącznika Nr 1 – należy go wypełnić wyłącznie w polach oznaczonych na żółto. Wypełniona tabela z Załącznika Nr 1 musi być wydrukowana i podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Do oferty powinien być dołączony oryginał upoważnienia.

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w wersji papierowej do dnia 18.05.2023r do godz.12.00, w Kancelarii Ogólnej (pok. 022) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok. W przypadku ofert przesłanych pocztą lub kurierem, za moment dostarczenia oferty uznaje się dzień i godzinę jej wpływu pod wskazany wyżej adres. Oferta musi być przekazana w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: „Dotyczy Zapytania ofertowego nr DSI-II.1333.8.2023 – nie otwierać przed terminem składania ofert

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Załączniki:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 - Wzór umowy

Załącznik Nr 3 - Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych

Załącznik Nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy kierować je na adres e-mail: si@wrotapodlasia.pl najpóźniej do dnia  12.05.2022 r. do godz.10.00. Na pytania przesłane po tym terminie Zamawiający nie musi udzielać odpowiedzi.

 

INFORMACJA: Informujemy że w powyższej treści zapytania ofertowego nastąpiła oczywista pisarska omyłka w zakresie daty do której należy przesyłać pytania, zapis ten powinien brzmieć :

"W razie jakichkolwiek pytań, prosimy kierować je na adres e-mail: si@wrotapodlasia.pl najpóźniej do dnia  12.05.2023 r. do godz.10.00. Na pytania przesłane po tym terminie Zamawiający nie musi udzielać odpowiedzi."

Informujemy że do zapytania ofertowego wpłynęły pytania, na które odpowiedzi zamieszczono w pliku poniżej. Jednocześnie informujemy że pozostałe warunki zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

WYNIK POSTĘPOWANIA:

Informujemy że zamówienie zostanie udzielone firmie Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Mariusz Kopiczko

Wprowadzający: Mariusz Kopiczko

Data modyfikacji: 2023-05-19

Opublikował: Mariusz Kopiczko

Data publikacji: 2023-05-10

Rejestr zmian