Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej.
Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej.
6 marca 2014
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok
TELEFON: 85 66 54 549
FAX: 85 66 54 567
REGON: 050667685
E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
________________________________________
Białystok: Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy
plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii
wizerunkowo-promocyjnej
Numer ogłoszenia: 48275 - 2014; data zamieszczenia:
06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w
Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj.
podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie
i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i
realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - organizacja
plenerowej imprezy rodzinnej z okazji 10-lecia wejścia Polski do
Unii Europejskiej, podczas której odbędzie się prezentacja
projektów z województwa podlaskiego dofinansowanych z funduszy
unijnych. Zadanie 2 - przygotowanie i realizacja kampanii
wizerunkowo-promocyjnej dotyczącej obchodów 10-lecia wejścia Polski
do Unii Europejskiej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2,
79.34.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu w zadaniu 1 wymagane
jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu, o których mowa w pkt 3, poprzez złożenie przez
wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy (wzór - zał.
nr 3) oraz (w przypadku zadania 1) gdy wykaże, iż w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
należycie wykonali co najmniej dwie usługi, z których każda
polegała na organizacji imprezy masowej, w tym co najmniej jedną o
wartości minimum 100 000,00 PLN brutto. Przez imprezę masową
rozumie się pojęcie zdefiniowane w art. 3 punkt 1 ustawy z dnia 20
marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r.
Nr 62, poz. 504 z późniejszymi zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowodami, o których mowa w pkt III.4.2 są: a.poświadczenie, z tym
że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych
lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b.oświadczenie
wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o
którym mowa w lit. a. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące
informacje i dokumenty: a.formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do
SIWZ); b.pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania
zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę
podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego
rejestru). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających
nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne
znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Na podstawie
art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z
wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt III.4.2. W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których
wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych
podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio
przez wykonawcę lub te podmioty. W przypadku podania kwot w walucie
obcej w dokumentach, o których mowa w pkt III.4.2, Zamawiający
dokona ich przeliczenia na podstawie publikowanej przez NBP tabeli
A kursów średnich walut obcych. Przeliczenie zostanie dokonane w
oparciu o tabelę z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w
przypadkach, gdy: a)gdy wystąpią okoliczności, których Strony nie
mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy zachowaniu należytej
staranności (zadanie 1 i 2), b)gdy jest to korzystne dla
Zamawiającego lub spowodowane okolicznościami, za które ponosi on
odpowiedzialność (zadanie 1 i 2), c)w zakresie terminów dotyczących
realizacji elementów zamówienia, o których mowa w pkt 1-12 SOPZ,
jeśli to niezbędne z powodu okoliczności, za które wykonawca nie
ponosi odpowiedzialności (zadanie 2).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kard. S.
Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pokój nr 616.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1,
15-888 Białystok pokój nr 607.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt
współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, ze środków Pomocy
Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz z
budżetu Samorządu Województwa Podlaskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: organizacja plenerowej imprezy rodzinnej z okazji
10-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej, podczas której
odbędzie się prezentacja projektów z województwa podlaskiego
dofinansowanych z funduszy unijnych..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
01.05.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: przygotowanie i realizacja kampanii
wizerunkowo-promocyjnej dotyczącej obchodów 10-lecia wejścia Polski
do Unii Europejskiej..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
15.05.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Rozstrzygnięcie
Nr oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy |
Liczba pkt. w kryterium cena
|
1
|
Kamrat
Konsulting
Ul. Mechaników
105,
65-119 Zielona
Góra
|
77,14
|
6
|
Firma
Wielobranżowa Jantom s.c.
Jan Wydra, Tomasz
Breś
Ul. Moniuszki
4
40-005
Katowice
|
76,92
|
7
|
Biuro
Turystyczno-Usługowe Fregata
Jolanta
Wieczorek
Ul. Złotoryjska 48/1,
59-220 Legnica
|
70,85
|
12
|
Agencja Muzyczna
UNION
Radosław
Bogdański
ul. Malmeda
13a/47,
15-440
Białystok
|
82,01
|
13
|
Technika
sceniczna
Sańczyk
Robert
ul. Orla
1,
16-010
Wasilków
|
100
|
Nr oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz
adres wykonawcy |
Liczba pkt. w kryterium
cena
|
1
|
Kamrat
Konsulting
Ul. Mechaników
105,
65-119 Zielona
Góra
|
76,33
|
2
|
TARRAYA
S.A.
Ul. Głogowska
108/6
60-263
Poznań
|
64,60
|
3
|
Althermedia sp. Z
o.o., sp.k.
Al. Niepodległości
210 lok. 25
00-608
Warszawa
|
87,12
|
4
|
Target Group
Public Relations
Ul. Wiosny Ludów
1/49,
71-471
Szczecin
|
90,77
|
6
|
Firma
Wielobranżowa Jantom s.c.
Jan Wydra, Tomasz
Breś
Ul. Moniuszki
4,
40-005
Katowice
|
90,98
|
7
|
Biuro
Turystyczno-Usługowe Fregata Jolanta Wieczorek
Ul. Złotoryjska
48/1,
59-220
Legnica
|
100
|
8
|
Nieznani Sprawcy
Magdalena Korolczuk
Ul. Witosa
23/10,
15-660
Białystok
|
83,60
|
9
|
Agencja Reklamowa
dsk sp. z o.o.
Ul. Bielawska 6
lok. 39,
02-511
Warszawa
|
76,80
|
10
|
4e Sebastian
Jakubecki
Ul. 42 Pułku
Piechoty 8
15-181
Białystok
|
68,92
|
14
|
Globart media
s.c.,
ul. Gen. Maczka
89,
15-681
Białystok
|
71,08
|