Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej.

Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej.

6 marca 2014

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.wrotapodlasia.pl

________________________________________

Białystok: Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej

Numer ogłoszenia: 48275 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 45 51, faks 85 665 46 42.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - organizacja plenerowej imprezy rodzinnej z okazji 10-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej, podczas której odbędzie się prezentacja projektów z województwa podlaskiego dofinansowanych z funduszy unijnych. Zadanie 2 - przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej dotyczącej obchodów 10-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.34.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu w zadaniu 1 wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy (wzór - zał. nr 3) oraz (w przypadku zadania 1) gdy wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na organizacji imprezy masowej, w tym co najmniej jedną o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto. Przez imprezę masową rozumie się pojęcie zdefiniowane w art. 3 punkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 62, poz. 504 z późniejszymi zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowodami, o których mowa w pkt III.4.2 są: a.poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b.oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: a.formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ); b.pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt III.4.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. W przypadku podania kwot w walucie obcej w dokumentach, o których mowa w pkt III.4.2, Zamawiający dokona ich przeliczenia na podstawie publikowanej przez NBP tabeli A kursów średnich walut obcych. Przeliczenie zostanie dokonane w oparciu o tabelę z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w przypadkach, gdy: a)gdy wystąpią okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy zachowaniu należytej staranności (zadanie 1 i 2), b)gdy jest to korzystne dla Zamawiającego lub spowodowane okolicznościami, za które ponosi on odpowiedzialność (zadanie 1 i 2), c)w zakresie terminów dotyczących realizacji elementów zamówienia, o których mowa w pkt 1-12 SOPZ, jeśli to niezbędne z powodu okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (zadanie 2).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pokój nr 616.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok pokój nr 607.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu Województwa Podlaskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja plenerowej imprezy rodzinnej z okazji 10-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej, podczas której odbędzie się prezentacja projektów z województwa podlaskiego dofinansowanych z funduszy unijnych..

• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.05.2014.

• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej dotyczącej obchodów 10-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej..

• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.

• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1,
15-888 Białystok
 
ogłasza, że w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego na Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej oraz przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnejnajkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
 
Zadanie 1:
Technika sceniczna
Sańczyk Robert,
ul. Orla 1,
16-010 Wasilków
Cena oferty: 269 000,00 zł
 
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Liczba pkt. w kryterium cena
1
Kamrat Konsulting
Ul. Mechaników 105,
65-119 Zielona Góra
77,14
6
Firma Wielobranżowa Jantom s.c.
Jan Wydra, Tomasz Breś
Ul. Moniuszki 4
40-005 Katowice
76,92
7
Biuro Turystyczno-Usługowe Fregata
Jolanta Wieczorek
Ul. Złotoryjska 48/1,
59-220 Legnica
70,85
12
Agencja Muzyczna UNION
Radosław Bogdański
ul. Malmeda 13a/47,
15-440 Białystok
82,01
13
Technika sceniczna
Sańczyk Robert
ul. Orla 1,
16-010 Wasilków
100
 
Ponadto informuję, iż zamawiający w zadaniu 1 wykluczył z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) firmę Bayer Media Emil Bajer, ul. Bulwarowa 5, 16-400 Suwałki. Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert tj. 19.03.2014 r. godz. 10.00. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.)
 
Ponadto działając zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy możliwe będzie po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty.
Zadanie 2:
Biuro Turystyczno-Usługowe Fregata
 Jolanta Wieczorek
Ul. Złotoryjska 48/1,
59-220 Legnica
Cena oferty: 139 881,00 zł
 
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Liczba pkt. w kryterium cena
1
Kamrat Konsulting
Ul. Mechaników 105,
65-119 Zielona Góra
76,33
2
TARRAYA S.A.
Ul. Głogowska 108/6
60-263 Poznań
64,60
3
Althermedia sp. Z o.o., sp.k.
Al. Niepodległości 210 lok. 25
00-608 Warszawa
87,12
4
Target Group Public Relations
Ul. Wiosny Ludów 1/49,
71-471 Szczecin
90,77
6
Firma Wielobranżowa Jantom s.c.
Jan Wydra, Tomasz Breś
Ul. Moniuszki 4,
40-005 Katowice
90,98
7
Biuro Turystyczno-Usługowe Fregata Jolanta Wieczorek
Ul. Złotoryjska 48/1,
59-220 Legnica
100
8
Nieznani Sprawcy Magdalena Korolczuk
Ul. Witosa 23/10,
15-660 Białystok
83,60
9
Agencja Reklamowa dsk sp. z o.o.
Ul. Bielawska 6 lok. 39,
02-511 Warszawa
76,80
10
4e Sebastian Jakubecki
Ul. 42 Pułku Piechoty 8
15-181 Białystok
68,92
14
Globart media s.c.,
ul. Gen. Maczka 89,
15-681 Białystok
71,08
 
Ponadto informuję, iż zamawiający w zadaniu 2 wykluczył z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) firmę VIS-MEDIA s.c. Grzegorz Kamiński, Iwona Kamińska, ul. Złota 7, 87-165 Wielka Nieszawka. Wykonawca poproszony o uzupełnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu nie zrobił tego w wyznaczonym terminie. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.)
 
Ponadto działając zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.poz 907 ze zm.) zawiadamiam, iż zawarcie umowy możliwe będzie po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty.