ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
BO-I.2510.19.2014
Zapytanie
ofertowe
Zapraszam do
złożenia oferty na wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w
siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w budynku
położonym przy ul. Poleskiej 89, budynek A w Białymstoku
(dot. funkcjonowania GPI[1]
i wdrażania RPOWP[2])
w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Aranżacje wnętrza holu
głównego parteru budynku przy ul. Poleskiej 89 w Białymstoku na
potrzeby Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy
Europejskich.“
A)
Opis
zadania
1.
Szczegółowy
zakres rzeczowy do wykonania w ramach wydzielonych w pkt. 2 zadań
określają następujące dokumenty:
·
Projekt
budowlany,
·
Projekt
wykonawczy,
·
Inwentaryzacja,
·
Odpowiedzi na
pytania Oferentów zadane w postępowaniu o udzielenie zamówienia
(jeżeli takie będą).
2.
W ramach realizacji projektu na potrzeby niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia zostały wydzielone odrębne
zadania.
Zadanie nr 1.
Roboty budowlane:
a)
roboty
rozbiórkowe,
b)
zabudowy
ścienne i obudowy ścian i słupów z płyt GK,
c)
montaż
ościeży stalowych i skrzydeł drzwiowych,
d)
montaż
elementów stalowych- słupy, rygle służących do mocowania
przeszkleń,
e)
demontaż i
montaż, uzupełnienia sufitów podwieszonych,
f)
uzupełnienie
posadzki i cokołów, wykonanie cokołów z płytek
ceramicznych,
g)
malowanie
ścian i obudów nowoprojektowanych i istniejących w hallu farbą
lateksową I klasy szorowalności (wg. Normy EN 13300).
Zadanie nr 2.
Przeszklenia:
a)
przeszklenia
z drzwiami w systemie bezprofilowym do pokoi biurowych
z wyklejeniem kolorowymi kwadratami wraz z elementami
montażowymi, drzwi zamykane na klucz z przeciwkasetą, kpl.
2,
b)
przeszklenia
z drzwiami w systemie bezprofilowym z wyklejeniem
kolorowymi kwadratami wraz z elementami montażowymi –
zabudowa aneksu konferencyjnego, kpl. 1,
c)
przeszklenia
bez drzwi w systemie bezprofilowym z wyklejeniem
kolorowymi kwadratami wraz z elementami montażowymi –
zabudowa stanowisk doradczych, kpl. 3,
d)
przeszklenie
bez drzwi w systemie bezprofilowym z wyklejeniem
kolorowymi kwadratami wraz z elementami montażowymi –
zabudowa kącika dziecięcego, kpl. 1,
Zadanie nr 3.
Roboty elektryczne:
a)
przeniesienie
opraw oświetleniowych, kpl. 6,
b)
przeniesienie
istniejących gniazd elektrycznych/teletechnicznych i przełączników,
kpl. 4,
c)
wykonanie
nowych gniazd elektrycznych/teletechnicznych, kpl. 2,
d)
przeniesienie
włączników i paneli sterujących urządzeniami klimatyzacyjnymi w
pomieszczeniach biurowych, 2 kpl.
Zadanie nr 4.
Wyposażenie:
a)
dostawa i
montaż gablot MDF, kpl. 3,
b)
dostawa i
montaż banera z logo „Punkt informacyjny“, kpl.
1,
c)
demontaż i
montaż tabliczek na ścianach przy pokojach biurowych, kpl.
1,
d)
dostawa i
montaż logo „Żubra“, kpl. 1,
e)
oklejenie
obudowy słupów laminatem PCV 2 mm z nadrukiem, kpl.
4.
Zadanie nr 5.
Wykładziny:
dostawa i
montaż z dopasowaniem do przeszkleń wykładziny, w aneksie
konferencyjnym, kpl. 1 i w stanowiskach doradczych oraz kąciku
dziecięcym, kpl. 1.
Zamawiający
dopuszcza zastosowanie sytemu równoważnego, tj. wykładziny w
płytkach ~50x50 lub ~60x60, waga włókna pow. 500g/m2 –ISO
2424, na podłożu ekologicznym (wolnym od substancji
smolistych) z aplikacją maty kompensującej lub przygotowaniem
podłoża na mokro oraz listwami wykańczającymi ze stali nierdzewnej
na połączeniach z posadzką gres.
B) Inne
ustalenia
1.
Zamawiający
oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej oddzielnie dla
każdego zadania.
Oferty mogą być składane wariantowo. Do oferty powinien
być dołączony kosztorys dokumentujący proponowaną cenę za wykonanie
zadania z wyszczególnieniem nazw i parametrów
podstawowych materiałów przyjętych do realizacji.
2.
Wykonawca
samodzielnie wyliczy ilości i obmiary robót, materiałów i sprzętu
niezbędne do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie
otrzymanej dokumentacji projektowej.
3.
Zamawiający
zakłada, że Wykonawca zapoznał się z wymaganą starannością z
otrzymaną dokumentacją projektową, według której będzie realizował
przedmiot umowy i według której dokonał wyceny robót, w
szczególności w zakresie ustalenia ilości i obmiarów projektowanych
robót.
4.
Wszelkie
uwagi i zastrzeżenia do otrzymanej dokumentacji projektowej powinny
być zgłoszone przez Wykonawcę w fazie postępowania o
udzielenie zamówienia, w szczególności, co do jej kompletności i
czytelności w zakresie rzeczowym.
5.
Kwota
ryczałtowa proponowana za wykonanie poszczególnego zadania obejmuje
wszelkie czynności związane z wykonaniem robót, zawiera
wszelkie materiały podstawowe i pomocnicze, niezbędny montaż,
obróbki i wykończenie elementów a także prace
zabezpieczające, ewentualne prace rozbiórkowe, wywóz i utylizację
materiałów rozbiórkowych i zdemontowanej stolarki.
6.
Podane w
ofercie Wykonawcy wartości obmiaru robót, ilości materiału nie
będą służyły do rozliczenia powykonawczego wykonanych
prac.
Uznaje się,
że wszelkie rozbieżności co do zakresu robót i obmiaru zostaną
wyjaśnione na etapie postępowania o udzielenia zamówienia.
Przedłożone przez Wykonawcę wraz z ofertą kalkulacje kosztów
(kosztorysy) są dla Zamawiającego wyłącznie materiałem pomocniczym
na temat przyjętej technologii wykonawstwa i zasad rozliczeń.
Zamawiający nie ma obowiązku weryfikacji załączonych przedmiarów
robót, które Wykonawca sporządził samodzielnie i na własne ryzyko.
Ewentualne błędy w przedmiarze robót (np. zaniżenie ilości) nie są
podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty. Przyjęte w
kosztorysach ceny jednostkowe będą przyjmowane wyłącznie do
rozliczeń ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub
przerwanych.
7.
Wszystkie
wyroby, materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania,
posiadać deklaracje zgodności, niezbędne certyfikaty i atesty
oraz spełniać warunki techniczne.
8.
Wykonywanie
prac nie powinno zakłócać i utrudniać pracy Urzędu. Wykonawca w
ramach wynagrodzenia ryczałtowego oznakuje i zabezpieczy plac
budowy.
9.
Podczas
wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę
pracy swoje i swoich pracowników a także za ewentualne szkody
spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim.
10. Wykonawca
powinień posiadać ubezpieczenie ogólne od prowadzonej działalności
OC - na kwotę min. 100 000 zł.
11. Gwarancja
na wykonane prace i użyte materiały: 60 miesięcy od odbioru
końcowego robót.
12. Wykonawca
dostarczy przed odbiorem prac dokumentację powykonawczą zawierającą
deklarację zgodności, certyfikaty i atesty użytych materiałów.
Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności
odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od
zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w
dokumentów.
13. Zamawiający
ma prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego
zadania.
14. Przedmiot
umowy finansowany będzie ze środków Pomocy Technicznej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata
2007-2013 oraz środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na
lata 2007 – 2013.
C)
Terminy wykonania i płatności.
1.
Wymagany
termin wykonania prac:
Zadanie
nr 1 – 18.12.2014
Zadanie
nr 2, ppkt. a) – 22.12.2014
Zadanie
nr 2, ppkt. b), c) i d) – 30.01.2015
Zadanie
nr 3 – 12.12.2014
Zadanie
nr 4 – 22.12.2014
Zadanie
nr 5 – 06.02.2015
2.
Odbiór robót
nastapi oddzielnie dla każdego zadania po zakończeniu robót
objętych zadaniem.
3.
W
przypadku zadania nr 2 Zamawiąjący dokona odbioru częściowego po
wykonaniu robót określonych w ppkt. a). Dokonanie odbioru
częściowego uprawnia Wykonawcę do wystawienia faktury za odebraną
część robót.
4.
Termin
płatności: 21 dni od odbioru robót potwierdzonego protokółem
odbioru na podstawie wystawionej faktury VAT.
D) Termin i sposób złożenia oferty.
1.
Ofertę należy złożyć do dnia 14.11.2014 do godziny 12.00 w formie
pisemnej w siedzibie UMWP w Białymstoku przy ul. K.S. Wyszyńskiego
1, pok. nr 607 z podaniem ryczałtowej kwoty brutto proponowanej za
wykonanie w/w prac. Do oferty proszę dołączyć kosztorys
ofertowy dokumentujący wyliczenie ceny ryczałtowej poszczególnych
zadań - w zadaniu nr 2 należy wyszczególnić cenę ryczałtową zakresu
robót objętych ppkt. a), dane rejestrowe Wykonawcy oraz kopię
polisy ubezpieczeniowej.
2.
Ewentualne zapytania proszę kierować do Pani Jolanty Mosdorf, tel.
85 6654 340, Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85
6654 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś,
tel. 85 6654 552, 609 096 310.