Przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego i na jego podstawie opracowanie strategii wzorniczej w firmie ABW SUPERBRUK Sp. z o.o. (Zapytanie z dnia 4.12.2015)
Tytuł | Przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego i na jego podstawie opracowanie strategii wzorniczej w firmie ABW SUPERBRUK Sp. z o.o. (Zapytanie z dnia 4.12.2015) |
---|---|
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | W trakcie |
Termin składania ofert | 2015-12-14 |
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 04.12.2015 r
1. ZAMAWIAJĄCY
ABW Superbruk Sp. z o.o. z siedzibą w Hryniewiczach 75/5, 16-061 Juchnowiec Kościelny, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000128696, NIP 966-16-22-789, REGON 052130430.
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego i na jego podstawie opracowanie strategii wzorniczej w firmie ABW SUPERBRUK Sp. z o.o. , przez co najmniej dwuosobowy zespół audytowy w ramach planowanego do realizacji projektu pt. „Działania w zakresie wzornictwa w firmie ABW SUPERBRUK Sp. z o.o. szansą na innowacyjny rozwój”
3. INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE
Projekt „Działania w zakresie wzornictwa w firmie ABW SUPERBRUK Sp. z o.o. szansą na innowacyjny rozwój” jest planowany do realizacji w ramach Działania 1.4 „Wzór na konkurencję", I Osi priorytetowej: „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia", Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020.
4. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA
4.1. Zakres Zamówienia obejmuje:
a. przeprowadzenie audytu wzorniczego celem przygotowania Zamawiającego do podjęcia działań w kierunku rozwoju produktów / usług wraz z rekomendacjami. Obszary audytu muszą obejmować m.in.:
- Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej / usługowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych,
- Analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem,
- Analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego.
b. opracowanie raportu (strategii wzorniczej) z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierającego, co najmniej następujące elementy:
- Ogólną charakterystykę Zamawiającego zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
- Ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów i trendów rynkowych,
- Określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego,
- Ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa przez Zamawiającego oraz jego potencjału w tym zakresie,
- Zdefiniowanie problemów wzorniczych Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie,
- Rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.
4.2. Audyt będzie realizowany, przez co najmniej dwuosobowy zespół ekspertów wskazanych przez Oferenta.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.4. Obszar realizacji: woj. Podlaskie Hryniewicze 75/5, 16-061 Juchnowiec Kościelny
4.5. Termin realizacji zamówienia: kwiecień– lipiec 2016r.
4.6. Po zakończeniu postępowania ofertowego, Zamawiający zawrze z wyłonionym Wykonawcą Zamówienia warunkową umowę na realizację audytu wzorniczego.
4.7. Umowa warunkowa na realizację audytu wzorniczego będzie w szczególności uwzględniać:
a) Opis działań planowanych do realizacji w ramach audytu wzorniczego z uwzględnieniem harmonogramu i miejsca ich realizacji,
b) Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia audytu wzorniczego oraz opracowania strategii wzorniczej,
c) Informację o zespole Wykonawcy realizującym audyt oraz opracowującym strategię wzorniczą wraz z przypisaniem osób do poszczególnych działań,
d) Informację o osobach wyznaczonych ze strony Zamawiającego do współpracy przy realizacji audytu i opracowania strategii wzorniczej,
e) Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację działań związanych z przeprowadzeniem audytu oraz opracowaniem strategii wzorniczej,
f) Kwestie przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i praw zależnych do wszelkich utworów powstałych w związku z przeprowadzeniem audytu wzorniczego i opracowaniem strategii wzorniczej,
g) zobowiązanie Wykonawcy do udziału jego przedstawiciela w posiedzeniu Panelu Ekspertów w terminie wyznaczonym przez PARP, zgodnie z Regulaminem konkursu do Etapu I działania 1.4 „Wzór na konkurencję” POPW,
h) Zobowiązanie Wykonawcy do opracowania strategii wzorniczej zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie konkursu do Etapu I działania 1.4 „Wzór na konkurencję” POPW,
i) Zobowiązanie Wykonawcy do uzgodnienia ostatecznej wersji strategii wzorniczej z Zamawiającym,
j) Zobowiązanie Wykonawcy do uwzględnienia uwag do strategii wzorniczej zgłoszonych przez PARP,
k) Warunek uzależniający obowiązywanie umowy od otrzymania przez Zamawiającego informacji od PARP o przyznaniu dofinansowania do realizacji Projektu.
l) Zobowiązanie Wykonawcy do realizacji usługi doradczej zgodnie z zasadami działania 1.4 „Wzór na konkurencję” POPW.
m) Zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia raportu w formie papierowej, format min. A4, spięte na trwałe w jedną całość, ilość sztuk 3 zgodnej z dostarczoną wersją na nośniku elektronicznym (CD/DVD)
n) Odbiór usługi pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
4.8. Obowiązywanie umowy warunkowej na realizację audytu wzorniczego Zamawiający uzależnia od otrzymania informacji od PARP przyznaniu dotacji do realizacji projektu „Działania w zakresie wzornictwa w firmie ABW SUPERBRUK Sp. z o.o. szansą na innowacyjny rozwój” w ramach Działania 1.4 „Wzór na konkurencję", I Osi priorytetowej: „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia", Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020.
5. KRYTERIA FORMALNE
5. KRYTERIA FORMALNE
5.1 . Oferent z chwilą złożenia oferty powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w projektowaniu strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług).
5.1.1. Wymaga się doświadczenia w przeprowadzeniu przez Oferenta co najmniej 3 projektów w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich 5 latach w 3 różnych branżach gospodarki..
5.1.2. W przypadku, gdy Oferent z chwilą złożenia oferty przeprowadził co najmniej 3 projekty strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich 5 latach w 1 lub w 2 różnych branżach gospodarki, wymogiem jest aby doświadczenie to było w branży w której działa Zamawiający.
5.1.3. Dokumentacją potwierdzająca wymagane doświadczenie są referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami, których kopie stanowią część Załącznika nr 3 LISTA ZREALIZOWANYCH STRATEGII ROZWOJU PRODUKTÓW (WYROBÓW LUB USŁUG)- OFERENT
5.2. Do realizacji audytu Oferent zapewni, co najmniej dwóch ekspertów
5.2.1. Każdy ze wskazanych przez Oferenta ekspertów do realizacji audytu wzorniczego z chwilą złożenia oferty powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej trzech projektów w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) , tzn. przeprowadził co najmniej trzy projekty w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w 3 różnych branżach gospodarki. w ostatnich pięciu latach.
5.2.2. W przypadku, gdy wskazany przez Oferenta ekspert do realizacji audytu wzorniczego z chwilą złożenia oferty przeprowadził co najmniej 3 projekty strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich 5 latach w 1 lub w 2 różnych branżach gospodarki, wymogiem jest aby doświadczenie to było w branży w której działa Zamawiający.
5.2.3. Dokumentacją potwierdzająca wymagane doświadczenie są referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami, których kopie stanowią część Załącznika nr 4 LISTA ZREALIZOWANYCH STRATEGII ROZWOJU PRODUKTÓW (WYROBÓW LUB USŁUG)-EKSPERCI
5.4. Brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5.4.1. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH –Załącznik nr 2
5.5. Nie spełnienie kryteriów formalnych skutkuje wykluczeniem podmiotu ubiegającego się o przedmiotowe zamówienie z dalszego postępowania.
6. KRYTERIA WYBORU
6.1. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.
6.2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA oraz CENY: TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA - waga 30%, CENA - waga: 70%; Łączna maksymalna liczba punków z kryterium cena i doświadczenie wynosi 100.
6.2.1 Punkty za kryterium CENA zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszejCena oferty badanej × 70 = liczba punktów
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów w kryterium Cena: 70. Waga tego kryterium: 70%.
6.2.2. Punkty za kryterium LICZBA ZGŁOSZONYCH EKSPERTÓW zostaną przyznane w skali punktowej zgodnie z punktacją w tabeli:
Liczba punktów
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
0 - Lipiec
10 - Czerwiec
20 - Maj
30 - Kwiecień
Maksymalna ilość punktów za TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 30.
Waga tego kryterium: 30. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie szczegółowych informacji zawartych w Załączniku nr 1 do oferty.
6.2.3. Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C+ T
gdzie:
O – ocena
C – cena
T – termin przystąpienia do realizacji zamówienia
7. OFERTA
7.1. Wymagania podstawowe:
a) Oferta powinna być sporządzona wg wzoru FORMULARZ OFERTY (Załącznik nr 1).
b) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
7.2. Cena:
a) oferta powinna zawierać cenę netto i brutto.
b) cena przestawiona w ofercie powinna zawierać pełny koszt dla Zamawiającego.
7.3. Forma oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej oraz pisemnej, w wersji papierowej.
7.4. Tryb udzielania wyjaśnień do oferty.
a) Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści przedmiotowego zapytania ofertowego.
b) Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego jest: Dominika Bargłowska – koordynator projektu – email: dbarglowska@superbruk.com.pl
5
c) Pytania muszą być wysłane na adres e-mail: dbarglowska@superbruk.com.pl
7.5. Kompletna oferta musi zawierać:
a) FORMULARZ OFERTY - (Załącznik nr 1).
b) OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH - (Załącznik nr 2).
c) LISTA ZREALIZOWANYCH STRATEGII ROZWOJU PRODUKTÓW (WYROBÓW LUB USŁUG) – OFERENT (Załącznik nr 3). Dokumentacja potwierdzająca wymagane doświadczenie w formie referencji odbiorców usług, przedstawiających zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami
d) LISTA ZREALIZOWANYCH STRATEGII ROZWOJU PRODUKTÓW (WYROBÓW LUB USŁUG) – EKSPERCI (Załącznik nr 4). Dokumentacja potwierdzająca wymagane doświadczenie w formie referencji odbiorców usług, przedstawiających zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami
8. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
8.1. Termin złożenia oferty upływa w dniu 14 grudnia 2015 r 8.2. Oferta może być przesłana za pomocą poczty elektronicznej na adres: dbarglowska@superbruk.com.pl do 14 grudnia 2015 r, a następnie dostarczona w postaci oryginału do dnia 18 grudnia 2015 r pod wskazany adres:
Hryniewicze 75/5, 16-061 Juchnowiec Kościelny.
9. INFORMACJE DODATKOWE
9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania.
9.2. Na każdym etapie postępowania Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie.
10. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
Załącznik nr 3 – Lista zrealizowanych strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) - Oferent
Załącznik nr 4- Lista zrealizowanych strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) -Eksperci
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego i na jego podstawie opracowanie strategii wzorniczej w firmie ABW Superbruk Sp. z o.o. , na które firma stara się o współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.4 „Wzór na konkurencję", I Osi priorytetowej: „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia", Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020, zostało zakończone.
W wyniku postępowania został wybrany następujący wykonawca: SOKKA Katarzyna Sokołowska.
Metryka strony