Dostawa i wdrożenie systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych 1:10000 BDOT10k wraz z 24 miesięczną asystą techniczną.

Tytuł Dostawa i wdrożenie systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych 1:10000 BDOT10k wraz z 24 miesięczną asystą techniczną.
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
Kategoria Usługi
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2024-07-24

Zapytanie Ofertowe WODG.7521.3.2024

dotyczy zamówienia pn. „Dostawa i wdrożenie systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych 1:10000 BDOT10k wraz z 24 miesięczną asystą techniczną.”

I.  Postanowienia Ogólne

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 II.  ZAMAWIAJĄCY

Województwo Podlaskie

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. M. Curie-Skłodowskiej 14, 15-097 Białystok

NIP: 542-254-20-16, REGON: 050658404

 III.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.  Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i wdrożenie systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych 1:10000 BDOT10k wraz z 24 miesięczną asystą techniczną.”

2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do zapytania ofertowego.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy

 V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, miał doświadczenie w opracowaniu i wdrożeniu systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych 1:10000 BDOT10k i wykonał, co najmniej 2 usługi tego typu.

Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz zrealizowanych usług wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,  a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów, dowodem należytego wykonania zamówienia może być oświadczenie Wykonawcy wraz z wykazaniem okoliczności od Wykonawcy niezależnych, uzasadniające brak możliwości uzyskania referencji.; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.

2.  Przekażą Zamawiającemu ofertę sporządzoną w języku polskim na formularzu będącym Załącznikiem do niniejszego Zapytania.

3.  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

4.  Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.  Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

 VI.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

     Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

1.   Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim.

2.   Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.

3.   Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

4.   Kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.

5.   Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

6.   Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7.  Kompletna oferta powinna zawierać:

a)  dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy);

b)  ofertę wraz z załącznikami w wersji papierowej w zamkniętej kopercie należy złożyć na adres:

 

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

 

Pok. 019

na kopercie powinien być umieszczony dopisek”

 „Dostawa i wdrożenie systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych 1:10000 BDOT10k wraz z 24 miesięczną asystą techniczną”

Nie otwierać przed dniem  24 lipca 2024r. do godz.10:30". 

Termin złożenia oferty –  24 lipca 2024 r., do godz. 10.30.

Otwarcie ofert – 24 lipca 2024 r. o godz. 10.45, pok. 007.

Liczy się data wpływu oferty.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

VII.   OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena-100%

VIII.   INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, tj. w oparciu o podane w zapytaniu kryterium wyboru i oceny ofert - 100 % łączna cena brutto oferty.

2.  W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.

3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

4.  W przypadku złożenia ofert takich samych cenowo, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia ofert dodatkowych.

5.  O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-maila). Od wyników postępowania nie przysługuje odwołanie.

6.  Przewidywany termin podpisania umowy to lipiec 2024 r. Zamawiający zastrzega, iż termin ten może ulec nieznacznemu przesunięciu.

7.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:

a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

8.  Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania należy kierować na adres mailowy: wodgik@podlaskie.eu, mariusz.fabisiak@podlaskie.eu, danuta.konopka@podlaskie.eu.

 IX.  ZAŁĄCZNIKI

- Zapytanie ofertowe

- Opis przedmiotu zamówienia;

- Formularz ofertowy;

- Wykaz usług;

- Istotne postanowienia przyszłej umowy;

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Danuta Konopka

Wprowadzający: Danuta Konopka

Data modyfikacji: 2024-07-09

Opublikował: Danuta Konopka

Data publikacji: 2024-07-09

Rejestr zmian