Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II
Tytuł | Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II |
---|---|
Typ Zamówienia | Przetargi z PZP |
NR Zamówienia | BZP.272.28.2018 |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2018-09-13 |
Województwo Podlaskie : Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
1) Część 1 - Tytuł projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, 2) Część 2- Tytuł projektu: Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2014-2020, 3) Część 3- Tytuł projektu Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020
Nazwa projektu lub programu
1) Część 1 - Tytuł projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, 2) Część 2- Tytuł projektu: Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2014-2020, 3) Część 3- Tytuł projektu Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612658-N-2018
Numer ogłoszenia: 612658-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Podlaskie , Krajowy numer identyfikacyjny 050658404, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 45 51, e-mail zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks 85 665 46 42.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): BZP.272.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk i dostawa materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Części: 1) Przygotowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych RPOWP na lata 2014-2020. 2) Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Sieci PIFE. 3) Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Obszarów Rybackich- PO RYBY. 4) Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Obszarów Rybackich- Polityka Rolna. 5) Druk i dostawa albumu „Podlaskie Perły Kulinarne”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio dla części od nr 1 do nr 5 załączniki nr 1.1-1.5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV: 79823000-9, 79822000-2, 79822500-7, 22100000-1, 22120000-7, 22110000-4, 79824000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Przygotowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych RPOWP na lata 2014-2020
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 50739
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: REMI – B K. Boiński, A. Krokowski Sp. J.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Strażacka 35 Kod pocztowy: 43-382 Miejscowość: Bielsko- Biała Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35417.85
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 35417.85 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50500 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: 2) Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Sieci PIFE
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 22105
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12 Kod pocztowy: 42-700 Miejscowość: Lubliniec Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14723.10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 12844.28 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18450 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: 3) Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Obszarów Rybackich- PO RYBY
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1385
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Toruńska 148 Kod pocztowy: 87-800 Miejscowość: Włocławek Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1107
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1107 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3148.80 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Przygotowanie, druk oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Obszarów Rybackich- Polityka Rolna
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2080
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 6
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Toruńska 148 Kod pocztowy: 87-800 Miejscowość: Włocławek Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1476
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1476 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4600 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Druk i dostawa albumu „Podlaskie Perły Kulinarne”
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 9224.33
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Toruńska 148 Kod pocztowy: 87-800 Miejscowość: Włocławek Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7990
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 7770 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17712 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ogłoszenie nr 500288733-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 500279486-N-2018
Data: 22.11.2018
Data: 22.11.2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Województwo Podlaskie , Krajowy numer identyfikacyjny 050658404, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 45 51, e-mail zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks 85 665 46 42.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Część nr 5- Sekcja IV
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: Cena wybranej oferty/wartość umowy 7990
W ogłoszeniu powinno być: Cena wybranej oferty/wartość umowy 7980
Numer sekcji: Część nr 5- Sekcja IV
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: Cena wybranej oferty/wartość umowy 7990
W ogłoszeniu powinno być: Cena wybranej oferty/wartość umowy 7980
Metryka strony