Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.
Data wydania | 2021-08-16 |
---|---|
Tytuł | Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1. |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BG.2411.18.2021 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2021-08-30 |
Białystok, dnia 13.08.2021 r.
BG.2411.18.2021
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na sukcesywną dostawę odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
A. Opis zadania
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej wymienionej asortymentowo w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania, zwana dalej artykułami.
- Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 do pokoju 024 po uprzednim wyborze asortymentu i rozmiaru przez pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w siedzibie Wykonawcy.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
B.Termin wykonania
Termin realizacji zadania – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do dnia wyczerpania kwoty przewidzianej na realizację umowy (w zależności od tego, co nastąpi w pierwszej kolejności).
C. Istotne postanowienia przyszłej umowy
- Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od akceptacji zamawianego asortymentu (wyboru rozmiarów). Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną na formularzu zamówienia określającym rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
- Wykonawca będzie realizował dostawy do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8.00 – do 13.00. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Artykuły powinny być posegregowane zgodnie z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania informujące o producencie, dacie produkcji, terminie przydatności, składzie surowcowym. Oznakowania te powinny być czytelne i trwałe.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów, niewłaściwym przechowywaniem lub transportem.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Wyliczona na podstawie zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych
za wyspecyfikowane w załączniku nr 1 artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, a także uwzględnić okoliczności i warunki o których mowa w niniejszym zapytaniu. - Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.
- Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
- Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.
- Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.
- W razie niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia na tym tle.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, potencjał i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający upoważniony będzie do naliczania kar umownych w następujących okolicznościach:
- w przypadku odstąpienia w całości albo w części od Umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy wyliczonego za część zamówienia od którego odstąpiono; - w przypadku niedotrzymania terminu dostawy w wysokości 2% wartości
wynagrodzenia brutto należnego za tę część zamówienia ,za każdy dzień zwłoki .
- Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu od Zamawiającego wynagrodzenia za wykonane zamówienie, choćby nie było jeszcze wymagalne.
- Zamawiający może dochodzić odszkodowania przewyższającego wysokość kary umownej.
- Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w całości albo w części, w szczególności w przypadkach:
- gdy Wykonawca nie rozpoczął albo przerwał z przyczyn leżących po jego stronie realizację umowy;
- w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w sposób niezgodny
z niniejszą Umową, przepisami prawa lub wskazaniami Zamawiającego.
- Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach stanowiących podstawę odstąpienia.
D. Kryteria wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego), przy czym maksymalne łączne wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie wynosić 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100).
E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać:
1) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mail);
2) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. - Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 022 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin złożenia oferty: do dnia 26 sierpnia 2021 r. do godz. 10:00.
- Ewentualne zapytania proszę kierować do Pani Jolanty Łaszcz – tel. 85 66 54 562;
F. Uwagi
- Termin złożenia oferty powinien być nie krótszy niż 60 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności, gdy:
- powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
G. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, Zamawiający informuje, co następuje :
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 https://bip.wrotapodlasia.pl/klauzula.html.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań finansowanych z budżetu Województwa („przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż do upływu okresu wynikającego z przepisów prawa dot. archiwizacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy zatem jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.
Załączniki:
Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego;
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył : LEGAR A. Żukowscy Spółka Jawna, Św. Jerzego 43 lok. 59A, 15-349 Białystok – cena oferty brutto 2 273,00 zł.
Wartość podpisywanej umowy to 9 000,00 zł brutto.
Metryka strony